dinsdag 6 februari 2024

why bother, they're all dead to me, love is the salt of life, rare uitdrukking vind ik dat, ik hou niet zo van zout, op een eitje heb ik nooit zout gedaan, maar door kaas is het wel lekker, eerder love is the sugar of life, maar dat is inderdaad weer teveel eer, dus is salt misschien toch wel goed, zout op de wonde .... de mammon kanker hoeren van cda, vvd, pvv, bbb, fvd, (nsb, nsc : voorlopig is pieter omtzigt een (tijdelijke) held --> als hij iedereen op dit blog wijst en dat politiek den haag een ijdele verwaande verwende verrotte domme doodse beschamende vertoningk is, dan is hij de held, geen eigenwaan, dit blog is van artificial intelligence verschrijver, not me) trump en zo laten alles van geldelijk gewin, bezit en hebberigheid van het mammon animal farm varken af hangen en niet van het uitsterven van de mensheid en, erger nog, het vernielen en vernietigen van planeet aarde, fragie ommie problemie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten