dinsdag 27 februari 2024

Na weer wat teleurstellingen en frustratie is door dat mooiste kunstwerk van Mondango Mondago Mondrago en Queen Victoria Wilczok tweemaal vandaag en Aga 1 maal en de andere knappe sterke stoere WoW WoW WoW dit 1 van de mooiste dagen (van mijn leven) .. Met al die sediment lagen schat ik dat de sfinx Ratchet alSnubie Anubis zeer waarschijnlijk 10.000 jaar oud is (en dat de pyramides daarna werden gebouwd en dat het sierlijke wolvenhyena hoofd van Anubis vervangen is door een v~m hoofd, maar ik heb vandaag het mooiste wonderbaarlijkste kunstwerk van Mondrago MONDANGO 1994 gezien, toen was ik met Sabina Cozxi in Parijs, zij was ook een grootste kunstwerk, en het zou eigen lijk dat ik met haar


https://www.youtube.com/watch?v=7W-qPX2s7Mw



Well zen i willy neverrie feelie welcommie withie luca bye till neverrie you see 😺
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 27 feb. 2024 om 13:27 heeft The Yoga Alley <theyogaalley@gmail.com> het volgende geschreven:

Dear Menno,
no advice or gossip about you came from Joyce.
We decided to apply a certain policy where we love to create a safe space in the studio for our students and unfortunately, it seems that you have a record of not being welcome in many studios in town. On that conversation that we had with other colleagues and students we base our decision
I wish you the best
Regards
Luca
On Tue, 27 Feb 2024 at 13:20, menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com> wrote:
Okay, strange that yoga studios base their policy on false gossip, i thiengk now zat joyce van liengk has said that iet ies better ief i carry on on my own, butt i could be wrongk 
Thanks for informiengk not shariengk
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 27 feb. 2024 om 13:16 heeft The Yoga Alley <theyogaalley@gmail.com> het volgende geschreven:

Dear Menno,
after speaking with colleagues from other studios in town we believe we cannot offer you the services you are looking for
Regards
Luca
On Mon, 26 Feb 2024 at 10:14, menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com> wrote:
Good day to you too, 
Yes, if you could give me an explanation or the reasons why in 4 lines or 40 words i would appreciate that, i was lookin’ forward to practise yoga with the yoga alley, 
My bank account,  iban gegevens : 
NL63 ABNA 0549 7249 07
m c van veenendaal 
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 26 feb. 2024 om 10:04 heeft The Yoga Alley <theyogaalley@gmail.com> het volgende geschreven:

Beste Menno,
I hope this mail finds you well.
Unfortunately, we cannot accept your subscription to our studio.
Your reservations for the upcoming classes are cancelled
If you have questions or need more clarification about our decision, we are open to answering your questions.
According to this decision, we have stopped your subscription and if you can provide us with a bank account number we will refund you the card amount
Regards
Luca from The Alley Team






Hoi Marco,

Helaas en het is ook een beetje een opluchting omdat ik nu financieel iets ruimer zit, net een ss0nslag vanwege gemeentebelasting en zo van 704 eur en direct ook nog hoogheemraadschap van 500 eur, helemaal vergeten dat die eraan zat te komen dus koop ik de mooiste waarop ik gereden heb niet, maar heel veel dank en ik vind die Fuell Buell zeker 5000 eur waard, wat een perfecte machine, Kunstwerk !  

Van: umar <umar@telfort.nl>Verzonden: zondag 25 februari 2024 11:25Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>Onderwerp: Re: Re: Tuning vraagje
Ok is goed ik zal hem weer op marktplaats zetten  en hoop voor je dat het lukt.
Gr Marco
Verzonden vanaf mijn Galaxy
-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Datum: 25-02-2024 11:22 (GMT+01:00)
Aan: umar <umar@telfort.nl>
Onderwerp: Re: Re: Tuning vraagje
Klinkt goed, aardig van je, ik ga het er komende week met de eigenaar van de fietsenzaak over hebben, maar als er iemand anders is, dan heb ik pech gehad. 
Ik ben een fan van deze fietsen en ik heb er 3, die Harley, een tenways cgo600pro en een kalkhoff image 3 die ook versnellingen heeft en wel lijkt op de fuell, maar qua fietsgevoel en alles een 8, de fuell vind ik een 10. 
Ik wacht met aan betalen, want er komt eind maart een skivakantie van 1400 eur aan en in juni koop ik een schitterend beeld van 3650 eur en daar ben ik zo mogelijk nog meer gek op dan deze fuell plus in juli/augustus vakantie naar Denemarken. Als de eigenaar van de fietsenzaak 1000 eur wil meebetalen, dan koop ik heel graag de fuell en doe ik een aanbetaling van 100 eur (1 maand geleden had het met hem over de aankoop van een brekr, ook een mooie elektrische, van 3000 eur voor zijn zaak en mij en twee jonge jongens die in zijn zaak werken en toen wilde hij niet, dus ik vrees dat dat niet lukt).
Alweer dank voor je bericht en ik hoop enorm onverwacht van iemand 1000 eur te krijgen of iets anders. Als er iemand anders is, dan heb ik pech gehad, die schitterende fiets moet gebruikt worden ! 

Van: umar <umar@telfort.nl>Verzonden: zondag 25 februari 2024 11:07Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>Onderwerp: Re: Re: Tuning vraagje
Hoi Menno 
Vervelend voor je dat je hem niet kan kopen en ik had je deze fiets ook gegund omdat je een liefhebber bent van deze fiets.
Ik weet niet of het gaat helpen maar kan hem ook een  paar maanden tot juni ofzo voor je vasthouden.
En de prijs van 2000 euro aan je  aanbieden.
Als je dit wilt en kan dan hoor ik het graag van je.
Het enigste wat ik dan van je vraag is 50 euro aanbetaling.
Mvg Marco 
Verzonden vanaf mijn Galaxy
-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Datum: 25-02-2024 10:58 (GMT+01:00)
Aan: umar <umar@telfort.nl>
Onderwerp: Re: Re: Tuning vraagje
Hoi Marco, 
Helaas zou ik met aankoop per 1 maart op min 200 eur komen te staan en daar voel ik me niet prettig bij, ik kan het net betalen, maar ik wil een (kleine) reserve hebben van minimaal 1000 eur. Ik vind het de mooiste electra glide bike waar ik ooit op gereden heb en ik heb op de mooiste 10 gereden het afgelopen jaar, dus ik baal er wel enorm van. 
Als er nog een gift binnen komt of het lukt me komende week om de fietsvriend te overtuigen, dan stuur ik je meteen een bericht. Veel dank dat ik erop mocht rijden, ik had gisteren ook daardoor een hele mooie dag, vond het een gevoel alsof ik op een elektrische fiets uit het jaar 2028 reed en ik vind hem ook zeker 5000 eur of meer waard. Jammer dat ik het afgelopen jaar teveel heb uitgegeven, ik had best 1000 eur minder aan kleding, schoenen en kunst uit kunnen geven, ik had liever deze fiets gekocht. 
Heel veel dank en ik hoop je eigenlijk komende maand een bericht te kunnen sturen dat de fietsvriend (hij is eigenaar van een fietsenzaak) ook die mooiste zou willen hebben, alleen al voor zijn klanten om er af en toe een proefrit op te maken (twee weken bij hem, twee weken bij mij, dat de die andere twee weken bij hem staat, dat zal ik hem voorstellen, maar hij gaat meer voor de niet elektrische fiets, hoewel hij alle elektrische fietsen kan repareren). 
Hartelijke groet,   Menno  

Van: umar <umar@telfort.nl>Verzonden: zaterdag 24 februari 2024 18:43Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>Onderwerp: FW: Re: Tuning vraagje
Hoi Menno onderstaand de mail van de winkel waar ik gevraagd had of de fiets naar 45km per uur omgebouwd kon worden.
Mocht je nog interesse hebben dan weet je dit in ieder geval al.
Mvg Marco Labee 
Verzonden vanaf mijn Galaxy
-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: "Jolanda van Fietsunie.nl" <info@fietsunie.nl>
Datum: 31-10-2023 16:24 (GMT+01:00)
Aan: umar@telfort.nl
Onderwerp: Re: Tuning vraagje

Goedemiddag Marco, 

Tuning is zeker mogelijk bij een middenmotor. U kan de betreffende middenmotor selecteren tezamen met uw display. Let er wel bij op dat tuning niet mogelijk is bij Speed-Pedelecs en fietsen uitgerust met een Enviolo Automatic naaf. Deze uitzonderingen staan bij de producten vermeld. https://www.fietsunie.nl/elektrische-fiets-opvoeren-welke-manier

Met vriendelijke groet,

Jolanda - Fietsunie 🚲

 3DdtYkl1tsGPDc27m2NqEOeLBcVFRgd-iwkQsMe-FM6kqBHDgtA_OCpdQfDTOCF6tMbBOs4qL6P4a_CiwCONbjvWTkA_4MWqMLuUUVmkFUxAtaf0G35jtWUpbNOlo07JxOJbHJPa3DRDZC55GCv1Ktg

Telefoon: +31 (0)85 - 773 99 91       

E-mail: info@fietsunie.nl

Website: Fietsunie.nl

Volg ons:

WoagiT7iqbXe4AzJIIWQgbc6J6zbkuhAcIAsd7MnnD6Wcyzb1-eWXUl_XJEA9kCq5ekO0kk0TpXuaHCj4RvcZFlsjck2G6tE2i0LbhAIc5v6oIetXgC_0sUPclJ78OPcSG6U4A954Vvk-8jHUEQIKAA pWq5mGm9r54cN4BVt3xhK4P58CnIq1LMUOyfwf5NNcieCi03x1jvarW2eotHHJdcKGon1QGyM33H_udnsEB9-9ABFLJFT09BfjDQ_yIDYJlt5E3NNmQ8svndcR3JKwW5KWiY5CHTUz4VEJ6JbNTKhxI -ivAYW2UB4aLKr98xM_32Pa6BQV3pxaEEeGmRMpb-yaI0g_vsf_mEMZht4Dx3ytWneLqDe38hLwqlA3c8U28BDXcFLJ-Tg2a8DcmtannOt1HqlbDqDiqm5JtE6mGBsZwVpaoRG9cea3ViHaE-FhoCRE nlPLLyWR7rGEXLK0ehp5rRSkcQdV2ad0P5osMxarHQ-bPdG-_gQaC1xAjWnilXlCtEPeoaDzPTvuh9mLGF2QsavqYMf1SU_Mr9NuhQrSBSYbZN7TQl5Cs-V_7KRXU9LKTsKGF0b6y8TRRePVOS9qW4U

Beoordeel ons: 

Wij horen graag jouw mening over Fietsunie. Laat via de onderstaande link, binnen twee klikken een Google review achter. 

Laat je review hier achter!


Op 31 okt. 2023 om 14:23 heeft umar <umar@telfort.nl> het volgende geschreven:

Beste Klant, 

Bedankt voor jouw bericht. Bij deze bevestigen wij dat deze in goede orde is ontvangen. Wij proberen deze binnen 48 uur te beantwoorden. Mocht je extra aanvullende informatie hebben dan kun je op dit bericht antwoorden. Dit wordt automatisch samengevoegd met je vorige berichten.

Op 31 okt. 2023 om 14:23 heeft umar <umar@telfort.nl> het volgende geschreven:

Goedemiddag weet u of het mogelijk is om een fuell fluid 1 naar 45km te brengen?

En heeft u dergelijke ombouwsets?

Alvast bedankt

Mvg Marco Labee

Verzonden vanaf mijn Galaxy








































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten