vrijdag 2 februari 2024

gruwelgriezel, om 11.55 uur op 2 ~ 2 ~ 2024 (is het al 2024 ! nog 5 jaar voor een zeer enge gebeurtenis op 14 april 2029, ik hou me hart vast) 6 kleinere psy ~ paddestoelen mexicana, na 2 dagen nuchter op 1 glas wijn per dag na, hoop toch echt dat het minder heftig is dan op 30 januari, dat was te erg van 12 uur tot 15.00 uur moest ik binnen en vooral in me bed bleife, hoewel ik me daarna inderdaad zo lekker en geweldig voelde en niet als een opgeblazen ego, maar 1 met de wereld

 12.29 uur 6 kleine psy ~paddestoeltjes en de wereld tolt om me heen, duizelig en misselijk, het is dat ik weet dat ik me over 2-3 uur zo lekker en prettig voel, alsof je moet kotsen maar dat niet kunt .... alsof je in een lichaam zit waar je niet in wilt zitten, dat gevoel is het .... en ik krijg het zo rillerig koud, is het een vrouw lijk gevoel ....

12.40 uur godverdomme, wat is het weer erg, alsof je dood- en doodziek bent zonder koorts, ik moet weer in mijn bed gaan liggen, nooit met een eventuele partner of kennis of iemand anders dit doen, nooit, ben wel toch een beetje blij dat strepy er is 

13.11 uur voel me nog steeds hondsberoerd en mijn leven draait zich voor me af en dat van anderen en als ik dit type zie ik paars blauwe bliksem flitsjes bliksempjes van het toetsenbord van de iphone komen, ik ben zo niet goed, om 15.00 uur is dit gegarandeerd over waarschijnlijk eerder, stel nou eens dat het waar is, it all ends 14 april 2029 zou best eens waar kunnen zijn namelijk, zo stil is het ook bijna .. denkend aan de dood kom ik tot leven, maar wat is dat een rot gedachte, nasa en esa mogen dat niet verzwijgen god verdomme .... alles maar protestants katholiek heimelijk stiekem kotss kotss kotss 

15.00 uur onder de douche en dat was heerlijk, vervolgens word ik in me chique apepakkie overal ge negerd genegeerd, maar ik zie wel die leukerd van de jumbo weer en dat doet altijd goed .... is trouwens niet waar, in de aldi en ovcerall waren ze vriendelijk en welwillend en niemand negatief of wat dan ook, dus ik moet weer eens niet zo zeuren 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten