donderdag 8 februari 2024

Ik wil mijn partner Clankie de poes moordenaars david, eline en sjuul nooit meer zien en geen zin meer in gezanik en gezeur van verwaanden, ben er totaal klaar mee, completely fed up

 god ja, de moeite die ik had om de tafels te leren behalve die van 7 

Stijn werd daar opeens heel goed in, merkwaardige jongen is dat toch, iets van oom dick schlüter, iets van mijn broer, iets van mijn moeder, qua uiterlijk het meest duidelijk er 1 "van mijn genetische kant", maar qua fysieke kracht weer veel meer iets anders, die "hoogeveen" zijn ook niet van die hulk krachtpatsers en dan gepest op de basis school, verdomme, en ik merkte het niet eens en wat kun je ertegen doen .... en volgens mij leed hij er niet heel erg onder, maar dat weet je niet zeker .. hij maakt nu een gelukkige sterke indruk (misschien laat hij zich teveel leiden .. lijden door vrouwen en dat is te vaak niet goed)

en het boven- en onderstaande is waar .. de waarheid, waar varkensrattekippe mensen niet tegen kenne


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten