donderdag 15 februari 2024

Er zijn trouwens wel schilderijen of tekeningen en zelfs beelden en de close up van ogen op een foto die kunnen veranderen terwijl je ernaar kijkt, ook via een andere lichtinval en van de zijkant drie dimensionaal soms anders, dat vind ik de mooiste en ik heb er veel thuis hangen, allemaal hebben ze dat, soul ..

 Vreemd dat ik zo graag met Stella wil terwijl zij het meeste duidelijk maakte dat ze niet met mij wilde, dus dat vind ik fout van mezelf en dan daarna toch ook nog misschien beledigen met orgasme beschrijvingk, niet goed, stoute domme naar Stella verlangende menno, terwijl je wist dat zij echt niet wilde, op alle mogelijke manieren met lichaamstaal duidelijk gemaakt na een fantastische eerste twee keer kennis maken met haar, hoewel de orgasme beschrijvingk als het grootste compliment bedoeld was, want haar orgasme was epic, vind ik het niet goed .. ik keur mijn eigen handelswijze ten aanzien van knappe en mooie Stella af .. .. en als ik terug lees echt teveel scheldpartijen, ze zijn terecht en het is onmacht tegen die verrotte krengen .. nu doe ik het weer ....

 .. en waarom niet meer over iRyna, Regina (telkens schrijft ãïTëT Tegina) of anderen, la Brunette en silk green shirt, elena Rumania, élène de suisse~france die meer langdurige genegenheid toonden .. doch sij hebben ook geen contact opgenomen .. bovendien worden zij ook veelvuldig genoemd en wordt mijn tevergeefse gefrustreerde en teleurgestelde genegeerde liefde beschreven .. welk 1 afgrijselijk lot ?  .. na Stella Regina tegen komen en daarna iRyna was en is een wonder dat ik niet had willen missen en het was minder intens geweest als ik een relatie had gehad ..

..zuchie .. kennie tochie sowie niksie schelie


Nu al een stoute heers beestje 🐞! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten