zondag 4 februari 2024

Ze vielen me op, zij 1.80 meter en hij 1.75 meter zodat ik in de ah vroeg hoe ze elkaar hebben ontmoet, online, en het beviel en bevalt goed, zij een zeer knappe perfectioniste en hij een gemoedelijke aardige easy goingk jongen en voelde zich niet bedreigd door haar perfectionisme ten aanzien van zichzelf ..

Gak, gak, wat zat ik met Danielle Philippa in 2019, of was het nou najaar 2018, ik zou binnen een maand, ook of vooral door smerig schijtweiffie barbie van de griend in collaboratie met het openbaar gesloten kut mini hysterie verbannen en buiten gesloten worden bij het ministerie van binnenlandse zaken door lafbekkies sicco louw, het slappe miezerige viezige popie jopie smerige schijtweiffie, zou hem best hard op die laffe kutsmoel willen slaan, heel erg hard, harder dan Victoria kan en william segers, domme lege holle bedrijfsdode kuttensslaafjess, tegenover een scherts figuur duitserd, als ik daaraan terug denk, zat daar maar te vloeken op die klote luuuullll overheid dat hij niks meer verdiennte met half gesloten oog als een verongelijkt brombeertje rienk kamer (redelijk rijke bedrieger met een american land program, investeren in woestijn in de verenigde staten, nul rendement, alleen maar verlies, 1980 ongeveer), die henk mein kam pf haantje krielkippie dus henkie kamp een baantje bij een ziekenhuis had bezorgd en zo ook Wouter bos , allebei 400.000 eur pro jahr vertienen und ich eine schamele 2000 oder 4000 euro davon, mensch ! 

In het kader van het herzien en evalueren van de wet normering topinkomens, veel eenvoudiger is een basis inkomen van 2000 eur per maand voor 24 uur werk ~ studie, een maximum van 8000 eur netto per maand te verdienen .... vanwege kinderen meer of omdat je extra veel en goeds doet voor vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit en werkt aan een mensdiernatuur vriendelijke planeet aarde, zonder olie, zonder gas, zonder kolen (verbranding van alles, de wereld verbranden), zonder wapen industrie, zonder overmatige productie en consumptie, transportmiddelen met wind turbines, energie via elektriciteit en waterstof EN DAT KAN NU AL, BINNEN TWEE JAAR KAN DAT als het EINDE LIJK DOORDRINGT TOT DIE KIPPE EN VARKENSKOPPEN DAT WE DE WERELD NU VERNIELEN --> weg van die verwaande verrotte verstarde domme doodse mammon kanker lijers,

 God Verdomme.  

Johan Cruijff, Youp van 't Hek, Hans Teeuwen, Vincent van Gogh, Wim Wieringa, Frans Willem Erkelens, echte werkers, uitvinders verdienen tot 20-22-24 jaar 2000 eur per maand netto en daarna 8000 eur netto per maand vanwege het talent en capaciteit, maar dat is wel zeer lastig te bepalen, wanneer 2000 eur per maand en wanneer 8000 eur per maand --> er bestaan zeer goede economen, die een veel beter financieel en beloning stelsel kunnen uit werken waarin het bovenstaande tot uitdrukking komt en dat moet gebeuren want een ben van beurden die via het planeet aarde vernielende shell in 4 jaar tijd (veel) meer dan 100 miljoen eur uit de samenleving graait, bank directies die ook zoveel verdienen en in de wapen industrie investeren vanwege het meeste rendement en winst, de verwaande verrotte domme hebberige bezitterige zwijne reten oranje na ss au met meer dan 4 miljard eur bezit, donald trump die jaarlijks 0 tot 400 eur belasting betaalt en heel wat meer dan 4 miljard eur bezit, vlad mammon putain putin kotss kotss kotts op dat rattevarkentje moordenaartje bezit nog weer meer en misbruikt dat geld om donald trump en thierry bidet baudet te betalen om de wereld nog meer verrot en slecht te maken ..

Danielle had een schitterende jurk aan, ze is sowieso een top cat walk model van 1.865 meter, precies even lang als ik, en we waren met haar Mini naar Utrecht gereden naar een prachtig pand aan de singel met de duurste kunst, alles het beste van het beste en dan die duits vloekende kobold, wass für eine vertonungk, dat ik zonet in schater lachen uit barstte in de Albert Heijn by the sheer memory  

 

fontsforyou.com


De vriend van Julie Gradeler, 

wat zij toch kan, schitterend, levende kunst, levendig kunstwerk 











https://www.instagram.com/wiluuu/?hl=nl


Toen Victoria polska groszek van 1.78 meter in 2019 met haar vriend van 1.96 meter voorbij liep, liepen daar DE koningin bogini en haar koniengk, Victoria empowerrrrrrrt als geen ander (ze is veeeel knapper dan op onderstaande foto's !) .. als er iemand me 2 keer duidelijk heeft gemaakt dat ze geen date met me wil, dan is het Victoria wel, ik blijf gek op haar, ze is ook waanzinnig knap en enorm leuk en sterk en stoer, misschien vanwege dat laatste dat ik nooit sexueel over haar gefantaseerd heb ? Vreemd is dat toch, wel fantasie over Stella, Regina, silk green shirt, Iryna (net zoals met Regina van Iryna orgasme gevoeld en zelf mee gehad 🙄!) en niet Victoria, terwijl Victoria super, maar werkelijk super sexy is .. misschien omdat ze me in 2018 een perfect klapje op mijn ribben gaf toen ik een debiele yoga houding aan nam voor haar kassa, ik voelde het 1 seconde goed en wist dat ik een gevecht van haar zou verliezen .. van die dingen 







































Verdorie, ZE IS WEG 😱😱😱😱, de godin danseres in het blauw, Annet wanders, kunstenares, maar eens bellen , ik mis haar, maar haar foto’s zou ik nog kunnen laten afdrukken, liever the real .. la royale danseuse dans le bleu, ins blaue hinein 




































Geen opmerkingen:

Een reactie posten