maandag 19 februari 2024

Maar heeft vlad poetin nu echt Navalny vermoord vanwege dat interview met die vreemde snuiter van het amerikaanse nieuws, fox of zelfs cnn ? (geen zin om het op te zoeken) die vindt dat elke leider mensen moet vermoorden ? Omdat de journalist hem zo prees dat vlad poetin rotte eieren begon te ruiken wat een af grijs e lijk smerig stinkend rattevarkentje het is, het ssmerigsste viesste van deze wereld, dat het hem nu echt compleet naar het hoofd gestegen is ? Ik denk het wel, hij is compleet wanhopig en gevaarlijk gek aan het worden nu hij in de gaten krijgt dat iedereen hem als de ssmerigsste van de wereld gaat zien, steeds meer .........

godver, ik zat dan nog op luxe cellen, dat is zo afgrijselijk, dag en nacht in een cel en dan wordt er nog gedaan alsof Navalny buiten mocht wandelen (heb je zijn cel gezien, dat is de hel aan de poolcirkel, waarschijnlijk ook geen contact met aardige mensen, geen bezoek toegestaan), ik mocht in de als luxe bekend bestaande gevangenissen in holland NOOIT naar buiten, als ik op een trapje ging staan, dan kon ik soms de snelweg en de windmolens zien in de "gevangenis zaanstad", en dat was ook zo in gevangenis Middelburg en gevangenis Alphen aan den Rijn was het ergste, behalve dat ik daar in het huis van bewaring zat en solo in de cel, dat is anders dan de echte gevangenis (waar ze met 2 in een kleine cel moeten zitten, je hoort en ziet elkaar op de wc en onder de douche .. een poolse man van 60 jaar liet zich rond kerst ~ nieuwjaar expres arresteren, dan zat hij tenminste warm binnen .. ik vond het afgrijselijk, die 2,5 week van 24 december 2019 tot 19 januari 2020 in de cel (1 week zat ik in 2018 in de zaanstad gevangenis met een turkse jongen in een cel), daarna begon corona, in mei 3 weken in de middelburg gevangenis en vanaf 30 juli 2020 7 maanden zaanstad en den haag gevangenis, parnassia, het ergste met valse verwaande domme doodse krengen) .. 

.. en je zag de snelweg niet als je op de onderste verdieping zat, verder zie je alleen maar die cel, de eet en tafelvoetbal of ping pong tafel gang, 1 luchtruimte waar je achter tralies naar een troosteloos grasveldje kijkt, 4 keer per week een uur voetballen op een ander binnen kunstgrasveldje en 3 keer per week een uur daar luchten, rondjes wandelen op een binnen terrein van 200 vierkante meter, aan alle kanten ommuurd .. 

..telkens zware controle van alles en zelfs een keer hard in de billen geknepen door een rot cipier, terwijl je daar gegarandeerd nooit iets mee zou kunnen smokkelen, 1000 keer te goed bewaakt daarvoor en iedereen weet het en bijna iedereen huichelt en liegt daar, heel veel weten het hoe beroerd en slecht het is, de vrouwelijke cipiers waren het meest slecht gestoord daar, ze waren zulke lage ssmerige laffe valse mannelijke hulp inroepende machtsgeile zich superieur wanende huichelende liegende krrrrengetjess, ik heb over de meerderheid van de vrouwen daar zo'n ontzettend vieze smaak in mijn mond aan overgehouden, vooral, het ergste, het allerergste zijn de psychologen en psychiaters en dat zwart witte gebefte kankerrrrrkrrrengetjes geboefte met die ijdele verwaande kuttekippessmoeltjess, zowel de mannen als de vrouwen, compleet liefdeloos, onmenselijk, geestloos, alleen maar verkeerde dwanggedachten, compleet gehersenspoeld door alle dsm 5 ziektes die ze zelf hebben, in een totale dictatoriale dwang hersenloze nazistische narcistische hiërarchische gore smerige wereld levend..

 martha neeter braaksma, jij bent de goorsste ssmerigste kanker schande die ik ooit gezien, meegemaakt en aangevoeld heb, ik zou je de strop aan doen, maar marten toonder zegt dat de dood geen straf is, dus laat ik je de rest van je goorste smerigste stink kut leven opsluiten bij parn assia en ze houden zich, alle cipiers, strikt aan de regels voor de allerzwaarste patiënten en doen net zo vals en rot als tegen mij, want dat ben jij, goorsste smerigsste lafsste kanker kut krrrreng, levend in de dicatuur van dat ssmerigsste teringwijf dr totaal verrotte verwaande domste doodste varkenskutkop 

afijn, voetballen werd verboden toen corona kwam, 2 keer een kwartier de top luxe van een lieve knappe kapster (uit limburg ?!) gehad, tv in de cel, dat is grote luxe .. en een bibliotheek waar je eens in de twee weken een half uur naartoe mocht (ik was telkens de enige die daarnaar toe wilde), ik werd als psychiatrisch bovendien luxe behandeld in zaanstad, alleen op een cel, in de "gewone" gevangenis moet je dus met twee op een cel, hoewel er volgens mij soms toch ook in de gevangenis er een verschil wordt gemaakt, een moordenaar van een vastgoed magnaat in amsterdam vertelde mij dat hij hem meteen weer zou neerschieten, geen enkel schuldgevoel, alleen maar goed dat die valse klootzak dood is, half amsjterdam sjtond te juiche ! , maar volgens mij zat hij ook net zoals ik iets beter, net zoals Thomas Wagner, de gewone gevangenis is nog erger ..

.. nare sadistische vrouwe lijke alles verbiedende krengen van bewaaksters, vrouwen mogen geen cipier meer zijn in een mannengevangenis van nu, of de mannen die gevangen zitten mogen en moeten vrouwen weg kunnen sturen, dat geldt voor alle cipiers want bij de manne lijke cipiers zaten ook smerige valse laffe onderkruipers die zich op een rottige manier de baas en superieur voelden en dat aan jou wilden laten merken, ellendige ssmerige zielepieten.. .. het ergste in de gevangenis is hoe je behandeld wordt, als viezig uitschot, door meer dan 50% van de vooral vrouwe lijke cipiers, 30% zijn gouden jongens, ik heb 1 vrouwelijke cipier engel gezien in alphen ad rijn 

.. en dan was het voor Navalny 1000 keer erger, zo de laatse jaren van zijn leven, wat een ssmerigsste godvergete rattevarken is vlad mammon kankerzwijn poetin :  

STERF, VAL DOOD, GOD VERRRRDOMME DONDERRRRR OP MET JE SSMERIGSSTE KGB SSTIEKEME VALSSTE GOORSSTE KANKERRRRR RRRRROTTE SSCHIJTVARKENSRATTE KANKERKUTKOP

SSTERF NU ONMIDDELIJK MET JE DOCHTERS TENZIJ ZIJ HET VOLBRENGEN 


kennis maken met een dame als Kirsten Dunst van 1.78 centimeter zoals ze in de meeste films speelt zou ik leuk vinden, hoewel ze wel zo depressief schijnt te zijn geweest als in de film melancholia, nou ja, als je daaruit komt ben je mogelijk dubbel zo vrolijk, maar wel meer kans dan een ander dat er nog een keer een sombere depressieve fase volgt en echt manisch depressief zoals piet vroon of zoals richard gere in een film speelt lijkt me ook afschuwelijk .. 

..1 van de eerste vriendinnen was een vlaamse in 1990 waarvan de relatie vier maanden duurde -en ze leek heel erg op nastassia kinsky- was manisch depressief daar wilde ik verder geen relatie meer mee, omdat het te extreem en onrustig was en erger, mijn bianchi racefiets en fototoestel verdwenen, kwijt geraakt, verloren, zei ze dan met een wazige blik na een nacht in brussel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten