vrijdag 2 februari 2024

ba nane baaaa nane ba nane ...... maar baaaa nane baaaa nane baaa nane en donald trump is een wanstaltig ijdel, racistisch, narcistisch, sexistisch zwijn, dat door putain poetin aan de macht geholpen is vanwege de onrust en zijn dictatoriale lege opblaasvarken bewind .... en de enige na-oorlogse noord amerikaanse president die geen oorlog of militaire geweld-dadige actie heeft uit gevoerd tegen teveel onschuldige burgers (wel toen in iran iets tegen een valse, geloof ik, iemand vermoord met een drone, waarvan het mogelijk goed is dat hij vermoord werd) en in zijn jonge jaren joviaal deed met mede democraat bill clinton .... en als "de mens" uit sterft per 14 april 2029, dan maakt het allemaal niks uit, all in vain, alles is ijdelheid geweest .... dat is trouwens altijd zo, de wereld gaat er gegarandeerd aan over 5 miljard jaar en de mens in zijn huidige vorm overleeft de komende 100 jaar niet als "we" zo doorgaan, alles is ijdel, alles is ijdelheid in een oneindig universum qua tijd en ruimte

 goh, wat zou het toch leuk zijn om 1 0f 2 keer per jaar 15 minuten margalith baruch, anke sieverink en aska schuhholz te zien plus alle andere hieronder positief genoemden, stella munninghoff, regina van vliet en zo ..... en eT ken me allemaal niks schele, die Poolse dame in de groszek waar ik gek op was, niet Victoria waar ik helemaal weg van ben, zie ik ook nooit meer, ik heb haar zo'n tien keer daar gezien, ik schat haar op 23 jaar en ze ziet eruit en charmant als 28 jaar, maar ja, maar ja, maar ja, 30 jaar ouder, dan kun je best een keer een 1malige afspraak met elkaar hebben, moralistische verwaande verrotte domme kutten (ben ik dat zelf ? ja, maar een opgedrongen gedachte door haar) ..

.. en als ik met een Stella zou zijn (een relatie), dan hoef ik ze eigenlijk niet meer een kwartier per jaar te zien, de andere genoemden, hoewel nog steeds leuk ! En body balance met Regina, graag, en dan zou ik stiekem ook een beetje verliefd op Regina zijn, maar niet ontrouw worden .... tenzij stella steeds meer een bitch wordt, of mij minderwaardig vindt, maar dan ben ik weg uit die relatie en wil ik graag een relatie met Regina, whatever works out is fine with me, solitude or solo i euh also euh likeuh ..

.. het enige wat melania trump haar hele leven doet is hier en daar "like" schrijven bij een positief commentaar op internet over melania trump : this is my life, by melania trump, vain conceited cackling competing silly stupid money adoriengk loveless etalagepop (mannequin) cunt by nature (too many women are like that, eg jessica haitsma, beatriks oranje na ss au varkensreet niks, barbie van de griend, zolang ze geprezen en gewaardeerd worden volgens hun ijdele pretentieuze verwaande verwende verrotte verstarde domme doodse kippe varkens reet ego, alles prima en ok, enig negatief commentaar zoals het bovenstaande laten we verbannen, laten we in een gevangenis opsluiten, laten we volspuiten met gore smerige olanzapine, de doodzieke hebberige bezitterige smerige schijtweive).

 





En lekker Stella volop op dr mooiste mond kussen met misschien van beide kanten een klein beetje, 4 secondes, tongen, als we toch dood gaan 14 april 2029, dan kan dat best, ook als ze een vriend hep en nu blijkt dat de maan apophis kan hebben, als het al gebeurt, blijft het bij 4 secondes op dr mooie mond kussen, zonder tongen, ze hoeft niet echt mee te werken, thies  ies my demand  














Geen opmerkingen:

Een reactie posten