dinsdag 6 februari 2024

Ik wil verschrijver zijn en met voornaam manu of mano .. ken mij et schele, nee, wat ken mij dat nou schele .. Wat was de finale tege Spanje waardeloos, 2010, ze speelden om te winnen met die feyenoorder bert van marwijk en ik mocht se psv schoonzoon ook niet, vals voetbal om te winne, nee, die finale tege Spanje, blij dat Spanje won, tegen Argentinïe in 1978 waren we duidelijk beter, in 1974 waren wij de elegante, de duitsers de dikke hoempa poempa gerd müller, ja, we waren beter, maar niet die dag en ik fon tweede mooier, achteraf, tegen brazilïe waren we top met die meesterlijke voorzet van Ruud Krol na een lange aanloop, net Joop Stobbelaar, maar dan toch voetbaldom, of niet, hij ging naar Napoli, dan heb je lef, nee, ik trek mijn woorden in, iedereen is intelligent en uit einde lijk stom en dom .. het ging om het voetballe maar sekersook om de stijl en het verhaal, de verhalen .. jammer dat verschrijver geen belangstelling foor foebele, wielrenne en de treurbuis meer hep, maar hij lijkt me 66% van de tijd gelukkiger dan ooit, misschien wel omdat hij de treurbuis en de rest niet meer volgt .. Gaf Frank Rijkaard die briljante assists aan marco van basten ? Hij werd toen die strateeg met dat mooie voetbal van fc barcelona ja, en inleider van messi, gullit beschimpte hem ,frank rijkaard, enigszins, maar hij was die briljante die er mooie verhalen van maakte …: Jc en nu zie ik gullit zonder geluid op tv en dan denk ik : hij keik als een verbaasd weif

 

\



Op nummer 80 bij yahoo, bing is beduidend minder overzichtelijk en dat heeft ook charme, yahoo voorspelde me dat ik weer in de hoftoren zou gaan werken, maar niet dat het maar voor zes maanden zou zijn, google liet me in 2018 continu een schaterende frans timmermans zien, dat bleek niet juist te zijn, ligt aan hemzelf, net over de top dikdoenerig en niet meer van het volk en zure rechtse ronald plasterk, de pvda is ook een zeer, zeer moeilijke partij, zoals Wouter Bos ook zei .... en dan nog met zijn ambtenaren bij finanz de grootste financiële crisis tijdelijk oplossen, en icesave, ik geef het je te doen, het erge is dat het daarna alleen maar erger is geworden, het ziek makende mammon kapitalistische graai en heb geld en poen stelsel systeem met money and possession adoriengk little chicken and pig cuntss like jessica haitsma, beatriks niks, maxima junta zorreguieta, melania trump en de vrouwen en dochters van vlad poetin kotssss en codependente narcistjes als krielkippie barbara van de griend kutkots, ijdel, verwaand, verdomd, verstomd, verstard, verrot, dom dood(ss) .... 

ss staat voor de Smerigste hebberige bezitterige nuffige moralistische domme lege holle Schijtweiffies of schutz staffel, de beschermings staf van ijdele verwaande adolf hitler evan braun hemden krielkippies






























Goh, Margalith baruchie uchie uchie indianie spelie staat op 88, toch weet ik 99,99% zeker dat ik geen fysieke relatie krijg met Margalith, zij wil 99,99% niet en ik 99,99% niet, terwijl ik nog steeds twijfel over Stella en Iryna en Elena Rumania en élène, Frans Zwitserse van inner embassy, tussen 38 en 48 jaar, vond en vind haar super knap en leuk en ze vond mij ook heel interessant , jammer zeg en wat zijn die weive autistisch boekhouderig bekrompen stupide dom stom 🤮🤮🤮🤮.. 

..veel te veel zijn zo en willen “gewoon” zo achter lijk laf en bang blijven, op kijkend tegen een “hogere” macht --> zo’n viezig vladje krengetje rattevarkentje poetin of donald blown up greedy mammon pig trump of leeghoofd mark mammon edith kankerkreng schippers van oranje na ss au varkensreetje kutte rutte ..

 .. dat d. trump geen oorlog voerde is goed, bij de capitool bestorming bleek hij de narcistische ijdele misdadige moordenaar die bovendien moordende varkenshonden als volgers heeft die zoals hij willen zijn 🤮🤮 :  een sexistisch racistisch narcistisch hebberig bezitterig leeg hol varken met een mammon hoer etalagepop als vrouw en als dochter, het vierte 1000 jahre schweine trump reich, zijn pa of opa kwam uit Duitsland, ze wilden hem niet terug in Duitsland en dat wil wat zeggen 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten