zondag 25 februari 2024

Ja, die andromeda nevel en "ons" melkwegstelsel weten zich toch ook in een (zogenaamd) expanderend (volgens mij is het niet expansie, maar iets anders) universum met een behoorlijke snelheid naar elkaar toe te bewegen, over 5 miljard jaar botsen ze met elkaar, zodat er 4 tot 16 nieuwe sterrenstelsels gevormd worden en dit weet ik meer dan 60% zeker .. Only a fool breaks his own heart .. Als je naar de beelden kijkt van 1933-1945, dat heel Duitsland in de ban was (30% van de stemmen) van zo'n geschifte gore fascistische nazistische schreeuwlelijk, die gegilde overslaande stem en die toespraken van hem, de hele wereld onder de invloed van zo'n afgrijselijke kakelkip met se ss uniformpje en se pistooltje, gevormd door 1914-1918 in het Duitse leger, een verloren oorlog waarbij zijn ballen eraf geschoten werden en mede soldaten in het veldhospitaal niet goed werden van zijn gekerm en gekreun

 Nu lijdt Europa het meeste onder de terreur van vlad poetin met als uniform een pak, net zoals d.trump en g. wilders, kgb menneke met veel ervaring in het vergiftigen van zijn tegenstanders en met 2 dochters en kinderen in Zwitserland, het is zo erg dat op een wereldbevolking van 7 miljard dergelijke krengen nog iets te zeggen of te bepalen hebben, dat zou voorkomen en vermeden moeten kunnen worden en er zou in het belang van het voortbestaan van het leven op planeet aarde en ook de mensheid nu een einde aan gemaakt moeten worden .. 

.. KOOP DE RUSSISCHE SOLDATEN OM, BETAAL ZE MEER DAN VLAD POETIN DOET EN GUN ZE EEN MOOI LEVEN IN OF AAN DE GRENS VAN OEKRAÏNE, WEDEROPBOUW, NIET VERNIELEN, MAAR ALS voormalig russisch LEGER IETS MOOIS OPBOUWEN, DE GRENSSTEEK DIE ZE ZELF MOGEN VERDEDIGEN TEGEN KRENG VLAD .. EUROPA EN DE USA ZIJN TOCH VEEL RIJKER DAN OLIE, KOLEN EN GAS VLAD, DIE OOK ZEER SNEL DE WERELD VERBRANDEN en VERNIELEN .. 

.. als ik nu naar de toespraak van een v.poetin, d.trump, g.wilders, b en wa van oranje na ss au kijk en luister, de gemaakte onechtheid, het ijdele hebberige bezitterige valse verwaande verrotte domme doodse verhaal dat ze vertellen, de ijdele kakelwoordjes die vaak van een autocue gelezen worden, de continue herhaling sinds 2003 en eerder (doet denken aan het continu herhaalde (terechte) schelden op dit blog), dat een inner circle bij greet wilders van 30 - 80 mensen (vooral debiele adjudant martin bosma, elk weldenkend mens dat 1 a4 van dit racistische geschifte geval leest weet dat ze of we met weer een hitleriaanse islam hater te maken hebben) zich daarmee bezig houdt, met egoïstische (ik bezit hol land als half indonesisch mislukt bastaardje, terwijl dat juist vaak de mooiste mensen zijn, de mulatten) racistische haat taal .. 

.. en omdat dat geblondeerde varkentje met blauwe lensjes 30 zetels in een vreemd abstract ondemocratisch stemproces van een haagse glazen stolp en (ivoren) torentje heeft gekregen krijgt het nu zoveel media en pers aandacht (mogelijk het belangrijkste voor greet, aandacht, al is het negatieve, als ik maar in het centrum van de aandacht sta met mijn nare racistische mammon kanker praatjes die nooit het koningshuis of de politie of het leger raken, de bondgenoten die, ik greet wilders in mein kampf notwendig habe) .. en dan die zogenaamd "bezorgde" elitair ijdel kakelende andere kippetjes en varkentjes daar om heen, wat is het dan toch een vreemde onwerkelijke en te vaak gruwelijke wereld 



Andromedanevel - Wikipedia

Het Andromedastelsel of de Andromedanevel (M31) is een spiraalvormig sterrenstelsel, in het sterrenbeeld Andromeda. Het stelsel heeft dezelfde vorm als ons eigen sterrenstelsel, de Melkweg, maar is wel een stuk groter. De afstand wordt geschat op ongeveer 2,54 miljoen lichtjaar, de diameter ca. … Meer weergeven






De mens doet er (en daar is de afgelopen 65 jaar geen verandering in gekomen, natuurkundig ~fysiek onmogelijk) 80.000 jaar over om naar de dichtst bijzijnde ster op 4 lichtjaar te reizen, "ons" melkwegstelsel reist minstens 1000 keer zo snel naar de andromeda nevel, hoewel ze beiden ongeveer even snel gaan, de andromeda nevel schijnt de helft zo oud te zijn als ons melkwegstelsel van 7 miljard jaar oud, de zon, "onze" zon is 5 miljard jaar oud ..  

De laatste twee keer hash kush is me slecht bevallen, 1 keer 0,8 gram en 1 keer 0,4 gram, voorlopig geen hash kush meer voor mij .. hoewel, die psy truffels hakken er de eerste twee uur zo hard in, zelfs 3 kleintjes 😱

Voorlopig wiet om de dag minder dan 1 gram, 1 keer per twee weken of vaker bij verse oogst psy truffels of verse psy paddestoelen, mexicana zijn het beste voor mij, wel dus drie uur hel en niet aanspreekbaar en dan 6 uur de hemel .. En 1 klein pilletje dexamfetamine van 5 mg is ook een wonder voor mij, ik zou best twee keer per week 1 zo'n klein pilletje willen gebruiken, ik weet zeker dat ik er fysiek en psychisch sterker en beter van word .. dat zoon david daarvan 8 tot 16 per dag gebruikt(e) kan ik me niet voorstellen, 1 pilletje van 5 mg geeft mij het gevoel van 5 sterke koppen koffie, maar dan veel en veel beter, ik zal er niet gauw 2 van nemen, dat wordt me echt teveel .. mijn gedrag wordt ook rustiger, serieuzer, minder dansen .. hoewel, gek doen blijft het leukste wat er is, het werkt wel afstotend naar dames, c'est la vie, wat ben ik alleen vaak gelukkig ! 

Alleen maar somber word ik van het (vooral politieke "werk") hol land en wereldtoneel, de ijdele valse verwaande verrotte domme doodse nep, of was vlad poetin maar nep, het lijken soms wel de slechtste criminele "acteurs" in de verrotste film die voor de ogen van 7 miljard mensen vernielend en vernietigend blijft draaien. Gisteren een topdag, fietsen van Kijkduin naar Barendrecht, leuk dorp ~stadje !, de mooiste elektrische fiets ooit op gereden, de FUELL van BUELL (was ooit Harley Davidson, Herman Brusselmans reed op een Buell motor) via Marktplaats gevonden en daarna dansen tussen kunstenaars in de Pulchri Studio, 1 klein nadeel, een spiertje in mijn knieholte verrekt door ruim 90 kilometer elektrisch fietsen met de Harley, komt wel weer goed en ik leef, geloof ik .. knappe dames ook, daar in de pulchri studio, balen dat ik de volgende keer mis, maar ja, skiën is toch echt het leukste

Een mulat of mulattin is een persoon geboren uit een Europese ouder en een ouder van Afrikaanse oorsprong.
Het woord is een verbastering van het Spaanse mulato. De etymologische oorsprong van "mulato" is onbekend, maar het zou een afgeleide kunnen zijn van het Latijnse woord voor muilezel: mulus (Spaans: mulo), wat letterlijk bastaard ..





Hitler vond dat de mensen te verdelen waren in rassen. Hij beschouwde het Germaanse ras (Arische ras) als het ras boven de andere rassen. Hij wilde voor dit Arisch ras Lebensraum (leefruimte) creëren. De NSDAP publiceerde haar eerste programma in 1920



Overigens meen ik me te herinneren dat hitler zo graag "ariërs" wilde, blond, blauwogig, omdat hij in een visioen had gezien dat de nieuwe je zus blond met blauwe ogen zou zijn, greet wilders had dat ook gelezen en dus haartjes blond verven in se mozart pruik (niets kunstzinnigs aan, 99% ijdele kitscherige verwaande verrotte doodsse domheid) en blauwe lensjes dragen, weer hol land geweld aan doen .. volgens mij staat dat ook in "mein kampf" waar ik (slechts) de eerste 10 bladzijdes van gelezen heb, had geen zin in de rest, ik heb zeker 3 dikke boeken met citaten uit mein kampf gelezen.  

Hm, Stella en Iryna zijn (Stella kastanje) blond en groen ogig, net zoals Astrid (geblondeerd grijs, zou haar trouwens ook chique staan). Margalith Baruch is ook de knapste en in 2019 vond en vind ik haar de mooiste van de wereld, Misha is dat ook, bruine ogen en bruin haar en Anna dan weer niet, blond en blauw ogig, wow, wat is die ook knap, de eerste waarbij ik weg moest lopen, gek was dat en het was geen toneel van mij, ik kon echt niet meer in haar buurt in de sauna blijven, het was te intiem, te close, zoveel schoonheid .. ik weet wel dat als ik nu zou mogen kiezen tussen de drie dames van luv, dat ik dan bruinharige bruine ogen José zou kiezen, als ze langer dan 1.70 meter is, Marga Klompé op twee en met Patty van luv wil ik absoluut geen relatie, zij ook niet met mij, dus komp dat effe goed uit ! 

Wat ken mij dat nou schele. Nee, ken me werkeluk niks schele. 

Wat een indrukwekkend schilderij ! Als ik erbij ga zitten, dan voel ik me minderwaardig (net zoals met 23 jarige Anna in de sauna toen). Volgens Annet Wanders is het schilderij gebaseerd op haar eerste snorkel ervaring in dat mooie blauwe water bij Aruba, waar ze nu gasvelden gevonden hebben 😱😱😱😱

Lachen om maar niet te huilen, a smile can hide a tear, accordiengk to Terry Callier 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten