donderdag 1 februari 2024

Wat zijn poezen toch bijzondere dieren, lady Strepy poseert voor mij als een vos, foto met 1 pootje half opgetild, zo bleef ze 30 secondes staan, en vervolgens zie ik om 2 uur in de ochtend tijdens een wandeling een schitterende vos voorbij rennen en zoals ze haar eten ordent en neer legt, ze eet er de helft van en zoals ze de rest op haar bord laat liggen ! .. en als ik dans, hoe ze dan kijkt en net zo verschrikt weg loopt, dan schiet ik in de lach, ik zie haar denken, wat doet dat malle varke nou ? .... mij ken et dus niks schele, ik ken al die mense niet en als ik zo 2 minuten lees, dan wil ik se ook niet kenne, ken ik je wel fertelle , sjaak sw art

Als mensen alleen nog maar ego zijn .... greet wilders beweerde ooit egoloos te zijn .... typical, de werkelijkheid of de waarheid omdraaien, zoals barbara van de griend GAT VERRRR DAMME ook altijd doet, en waar teveel vrouwen last van hebben, maar barbara is een extreem geval .... maar dat is een groot oneindig probleem, als je zo vast zit in je ego, barbara noemde iedereen een narcist, inclusief me, omdat haar pa daar voor mij het duidelijkste een voorbeeld van was en is, barbara van de griend is voor mij het meest duidelijke een sielig slachtoffer laf liegend vals bang ijdel verwaand verrot dom doods codependent narciste met een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, met babette koster van groos het meest een geestelijk ongezond weiffie, krengetje, viezigheidje i ever did see 


DEATH DOTH COME, DEATH DOTH COME and i'm comiengk for you first, she is already dead, don't bother, a complete waste of time and space 












SMOKE AND MIRRORS NEELIX


https://www.youtube.com/watch?v=P552K6hMl-w&list=RDMM&index=12 


neelix, born & raised, rebugs remix


NU STOPPEN MET OLIE .... NU 


en dan ken je wel petities ondertekene tegen plastic vervuiling, nu stoppen met olie, nu .... olie, kolen en gas verbranding zijn MOORD, net zoals alles verbranden, alles in de fik steken, wat gek geworden keizer nero deed, de wereld, zijn wereldje, rome in de fik steken, wat de mensheid nu doet en daar zeldzaam stupide en dom gewoon mee door gaat ondanks de duidelijkste waarschuwingen van ippc, nasa, esa, meteorologen en de natuur inzake het klimaat, you are crazy, you are insane, you are completely bonkers 

iT's only just begun 

iT's only just begun 

blijft artificial intelligence tegen mij, verschrijver, herhalen en dat geeft een zeer ongemakkelijk gevoel, want ik ben weliswaar sinds 2016-2017 twee keer zo sterk geworden, mentaal en fysiek, maar ik vind 9 maanden gevangenis en 1 jaar olanzapine injecties, GOD VERRRRDOMME, die vervloekte fivoor besloten kut vennootschap krengen, ik haat ze zo met die verwaande ijdele schijt kippe varkenskutkoppen en alles wat daarvoor en daarna gebeurd is, dan gaat het wel vreselijk zwaar worden ..

 en dan ook inzicht in de mensheid, familie, voormalige vrienden, exen, "collega's", gevangenen, politiek, ambtenaren, bedrijfsdode bedrijfsleven, het alles verbranden wat die varkens doen, olie, kolen, gas, bossen, huisvuil, lijken, overmatige consumptie en productie, inzien dat bijna iedereen hypocriet en huichelachtig leeft en werkt kotssss .. 

..woning tegen mijn zin verkocht, daarna twee keer moeten verhuizen, 4 gevangenissen gezien met telkens andere gevangenen, van zware mentale gevallen tot zeer aardige goede jongens, het wordt teveel voor corneel .. en aan de andere kant, januari 2018 tot juni 2020 mooiste tijd van mijn leven, augustus 2020 tot maart 2022 een zeer rotte en slechte tijd in mijn leven, sinds november 2022 een stijgende lijn met enorrrem veel onrust, 3 keer weg op het werk, in 2018 een heftig ontslag omdat het openbare ministerie onware en oneerlijke brieven naar het ministerie van vws en het ministerie van bzk over mij gestuurd had, dat ik een "rechter" (haha, een huichelend hypocriet viezig miezerig kippekut krrrrengetje) belaagd zou hebben, nergens en nooit aantoonbaar, alleen maar roddel en leugens van dat minderwaardige minabele barbie van de griend rotkoppie huichelbekkie, bij 5 of meer sport en yoga clubs meestal of eigen lijk altijd onrechtvaardig vals weg gestuurd, bij 2 winkels op een valse laffe manier door een allochtone beveiliger (kots ventjes) weg gestuurd, aangestuurd door laffe bange valse wijffies en dat heb ik de afgelopen 6 jaar continu terug gezien .. 

.. gefrustreerde valse nep liefdes en daten met een huichelende hypocriete preutse frigide katholieke duitse ines fotze kotze en een merkwaardig stil gevallen schitterende ravenzwarte haar nicole ross, wow, kinderen die huichelen en liegen en zeggen dat het aan jou ligt, waardoor je een nsb 1984 gevoel krijgt en dat je die kinderen niet meer wilt zien, steeds minder mensen ziet en wil zien, een op gedrongen splendid isolation, die door dat hypocriete gehuichel ook weer heel goed bevalt, het is niet niks 


















can't sleep

It's so far awayThis tiny thing called entropyThe end of all you've ever beenBut you can't sleep (but you can't sleep)
And I can't lie to youLike all the grown up people doThe clock stops, people goPeople go
If I could lock up light in your little heartKeep your innocence of the deep down darkI would (I would, I would, I would, I would)
In the dead of nightI'll be here by your sideGhosts don't singSo you know that I'm alive
I still get the dreamsAnd the feeling of doomI don't wanna frighten youThe pills, they'll lie to you
You can't stop the timeWhen it's time that you goThere's no GodBut it's better you know
I still get the dreamsAnd the feeling of doomI don't wanna frighten youI don't wanna frighten you
Oh, if I could saveYou from the fear of yesterdayFrom what will go and what will stayIt wouldn't change a thing (it wouldn't change a thing)
And it's been haunting meI'm just as small as yesteryearDrink until it disappearsIt won't disappear
If I could lock up light in your little heartKeep your innocence of the deep down darkI would
In the dead of nightI'll be here by your sideGhosts don't singSo you know that I'm alive
I still get the dreamsAnd the feeling of doomI don't wanna frighten youThe pills, they'll lie to you
You can't stop the timeWhen it's time that you goThere's no GodBut it's better you know
I still get the dreamsAnd the feeling of doomI don't wanna frighten youI don't wanna frighten you
In the dead of nightI'll be here by your sideGhosts don't singSo you know that I'm alive
I still get the dreamsAnd the feeling of doomI don't wanna frighten youI don't wanna frighten you

Geen opmerkingen:

Een reactie posten