woensdag 28 februari 2024

ZoieTes .. als mensen einde lijk gewoon gingen doen, op een normale manier met elkaar om gaan (denk nu dus aan kip barbara van de griend, alleen al vanwege dat zure huichelbekkie van je zou je je nooit meer op straat mogen vertonen, le lijke vogelverschrikker, zo loop je er inderdaad bij, als een net levend geworden vogelverschrikker met die kromme schouders en die te wijde jassen), zoals de kinderen die ze waren en nog steeds zijn, op de basisschool ging het er voor mij redelijk normaal aan toe, onder elkaar, sommige juffen of meesters waren niet goed snik, maar ja, hoe ouder en hoe meer "hoger" geplaatst, des te gekker geschifter .. en je dus niet als de verwaande verrotte domme gedragen omdat je door vrindjes of soortgelijke debielen in een bepaalde posisie benoemd bent als "minister", "rechter", "directeur-generaal", "secretaresse-generaal", "ceo", "cfo" (zie o stands for zero) of "manager", beheerder met je verwaande varkenskutkop dan wel kippekakelkop denkt dat je meer bent, want dat zijn zo vaak de minsten, dat is peter's principle, incompetenten worden weg gepromoveerd naar de functie van manager, kijk maar eens naar de (rijks)overheid, de angst schreeuw van Munch !! Hoe te bevrijden van het juk van oneindige stupiditeit .. uitsterven of transformeren naar vrije, gelijkwaardige, sociaal solidaire, mensdier- en planeet aarde vriendelijke ãï cyborgs ..

.. Mandango of Mandrango heet de kunstenaar van het voor mij nu mooiste kunstwerk ooit gezien met condition humaine 4 van Wim Wieringa en cyberspace 2007 en 2057 van Frans Willem Erkelens en andere kunstwerken maar Mandango is nu voor mij het allermooiste, een soort overwinning op de dood, zo buitengewoon en dan niet van Escher, maar een echt zeer knap en precies en tot op de millimeter gedetailleerd schilderij, soms grof en juist het meest precieze ooit gezien, achteloos opgerold waardoor er witte spikkeltjes ontstonden waar je ook weer nieuwe schitterende beeltenissen in ontdekt, het schilderij verandert continu, bij de kringloopwinkel voor 20 eur, ik vind het onbetaalbaar mooi..

..hoe zou de kunstenaar dat gemaakt hebben, het zijn gekleurde of geverfde zandkorreltjes, kleiner dan 1/10de van een millimeter, op linnen, nog nooit gezien ook en wat je allemaal ziet met een loupe of van heel dichtbij !! en de kleurenpracht, die mist bij m.c. escher en die hier zo 108% aanwezig is, meer dan perfectie .. dat een mens zoiets kan .. denk ik trouwens ook van de tenways, de kalkhoff, de harley, de brekr, de wolf en de fuell electra glide bikes, maar het onderstaande veelvuldig gefotografeerde en gefilmde grootste kunstwerk  ~ik vind het "goddelijk", het was een religieuze ervaring en ik ben en blijf areligieus~  van Mandrango en het betekende tranen, sissen, grommen en brullen, het werd binnen 15 minuten het grootste meesterwerk voor mij .. veel mooier in het echt dan via de foto's zichtbaar .. Somebody down there likes me ? Someone up there cares ?

 

Het nadeel van gisteren 3 kleine verse psy paddestoeltjes mexicana .. weer een uur plat, daarna 6 tot 10 geweldige uren waaronder het mooiste kunstwerk ooit zien en nog kunnen kopen ook ! .. en gisteren 1 pilletje dexamfetamine van 5 mg is dat ik de dag daarna, vandaag dus, verdoofd en versuft ben, ook heel prettig, gisteren had ik energie voor 4, teveel energie waardoor je een spierverrekking krijgt, overmoedig wordt, teveel van je lichaam met grenzen vraagt, en pas tegen 4.00 uur in de ochtend kunt slapen, vandaag energieniveau 0,7 maar ook heel prettig zo, die afwisseling, en gisteren vond ik mezelf beredeneerd gek, zonder andere mensen lastig te vallen, alleen is imitatie leeuwen katte gebrul gejank in een winkel over het mooiste kunstwerk gewoon vreemd en plus daarna buiten tranen in de ogen, dan ben je behoorlijk onder invloed en staan de zintuigen (te) wijd open, i love it and like iT
































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten