donderdag 15 februari 2024

"Mon coq est mort, mon coq est mort" .. en dan veelstemmig, 20 stemmen er achteraan "mon coq est mort, mon coq est mort " .. En dan zitten die vervelende smerige schijtweiffies maar interessant te doen met ict en zogenaamde waardeloze job offers, ga toch godverdomme eens echt goed werk te doen in plaats van een goede jongen te ergeren en irriteren, slaaf van je eigen ijdele verwaande verrotte verwende verstarde domme doodse kut .. en dan vinden ze zichzelf nog interessant en leuk ook, far from iT, au contraire, on zie contrary ..

.. over ict gesproken, toen ik in 2020 bijna de hele maand mei voor 2,5 week zomaar naar de gevangenis van Zeeland verdween vanwege weer leugens van dat smerigste schijtweiffie barbara van de griend zat er zo'n pedant arrogant irritant ict jochie bij de ondervraging op het politiekantoor, ik kan die "onmensen" niet meer luchten of zien en soms vind ik het vreemd dat ik vrouwen nog steeds zo leuk kan vinden

 .. we zijn allemaal uniek, elke vrouw is uniek, maar wel mens met soms dezelfde manier van doen .. en ik denk dat vrouwen zich zelf meer als 1 geheel zien (ik ben "de vrouw) dan mannen, die meer individualist zijn, dat weet ik zelfs zeker, ook door Maarten 't Hart, die hetzelfde observeerde .. en dat dat eigenlijk ziek en funest is voor ontwikkeling en kennis, altijd met elkaar solidaire weive .. ook nog vaak tegen mannen 😱😱 die ze ruim in de meerderheid als koninginnetjes behandelen, daarmee moeten mannen stoppen, dat ijdele verwaande verwende verrotte crapuul verdient het niet .. maar ja, met Stella of Iryna bezwijk ik ook .. steeds minder en ik ben steeds sneller weg .. hm, black leather metallic shorts zou ik heel veel voor doen, net zoveel als ik vroeger gedaan zou hebben voor echte dames .. ik zou nooit meer een relatie krijgen met barbara van de griend, dat weet ik 99% zeker, die eerste afspraak met haar, daar dacht ik toen met walging en afgrijzen aan terug, maar zij nam contact op voor een tweede afspraak en die was beter en leuker en ik vond het "stoer" dat zij voor een tweede afspraak ging, ik was toen afgehaakt na die eerste 

kennie schelie, kennie schelie 


en ik vergeet te makkelijk het loodzware werk van echt werkende verpleegsters of soortgelijk werk wat gouden knappe dames dagelijks doen (bij florence bejaardenzorg), ik spuug op die rechter lijke ijdele verwaande kouwe kak weive, net zoals bij de mannen, ik spuug, kots en poep op dilan yesilgoz, barbara van de griend, marjolein sonnema, wieke tas en caroline van der plas, die daar het symbool van zijn en bij de mannen zijn er minstens even veel en mogelijk meer verrot 


..Overigens verdacht dat het salaris van de minister president nu 189.000 eur zou zijn, toen ik in 2018 werkte voor de evaluatie van de wet normering top inkomens was het salaris nog 220.000 eur per jaar voor elke minister en ik kan me moeilijk voorstellen dat het salaris met 30.000 eur verlaagd is, weer valsheid of zie ik het onjuist

somethingk new would arise, somethingk better would arise

 

Volgens mij wisten Rembrandt en da Vinci (mona lisa) het, dat ze meesterwerken maakten, da Vinci had, geloof ik, zelfs 3 mona lisa's gemaakt (1 van een jongere lisa en daarna 1 die in het louvre hangt en een kopie in het prado te madrid .. laten maken wordt gezegd/geschreven) en het waren de enige schilderijen die hij mee nam op reis (zou ik dus ook al nooit doen, al dat gedoe, maar ik heb nooit een meesterwerk gemaakt, dat dan weer niet). 

Vreemd, als zoiets af is, dan is het verstard deel van de geschiedenis, net zoals een goed boek of een goede film. Het is af, het is klaar en zo blijft het bestaan tot de mensheid uit sterft (of evolueert naar een soort die geen boeken meer leest of geen schilderijen meer ziet, dat geldt toch al voor ruim 60% van de mensheid). 


Speule met liefde doe je niet, maar ik ben bij mijn weten nooit een carmen tegen gekomen en zo ja, dan ben ik door gelopen, ik val daar niet op, te suf saai voor, en trouwens, ines fotze kotze en andere weive hebben dat wel gedaan, spelen met (mijn) liefde, daarom zal ik ze nooit meer zien

De meest uitdagende van hen is Carmen, die al gauw omringd wordt door een stel aanbidders. Carmen maakt hen (in haar eerste aria) echter duidelijk dat de liefde voor haar niets meer dan een spel is. Wanneer ze de flegmatiek op Micaëla wachtende Don José opmerkt, werpt ze hem verleidelijk een cassia-bloem toe, om vervolgens weer in de fabriek te verdwijnen. De verbijsterde Don José weet niet wat hij met het mysterieuze geflirt aan moet, is ervan overtuigd dat Carmen een heks is, maar houdt de bloem wel bij zich.

Veel tijd om over het wonderlijke voorval na te denken heeft hij echter niet, want Micaëla heeft hem inmiddels gevonden. Zij brengt Don José een brief van zijn moeder en kust hem namens haar, hetgeen hen beiden, naïef, in verlegenheid brengt. De precieze inhoud van de brief wordt niet uit de doeken gedaan, maar nadat Don José hem heeft gelezen besluit hij zijn moeder te gehoorzamen: hij zal zijn beminde Micaëla trouwen en terugkeren naar zijn geboortedorp.

Het samenzijn van Micaëla en José wordt abrupt verstoord door onlusten bij de sigarenfabriek: Carmen blijkt een ander meisje aangevallen te hebben en Don José moet haar arresteren. Ze verklaren elkaar de liefde en Don José helpt haar ontsnappen.

Zie voor de rest van carmen wikipedia, ik heb het boekje gelezen .... 



Ik heb nog zooooo veel te doen, 4 gouden knopen aan mijn blauwe jasje naaien en de 2 andere knopen vaster zetten, luxe kattebak ophalen (heb daar spijt van, 45 eur betaald voor een design luxe kattebak terwijl Strepy het afgelopen jaar 1 keer gepoept heeft op de kattebak en 3 keer geplast, ze doet alles buiten), een glas in lood vosje ophalen bij Stam, twee mooie schilderijen ophalen bij schröder kringloop, me scheren, de lijst "to do" is zoooo lang, ik moet nog minstens 5 boeken lezen en heb nog 30 ongelezen vara gidsen liggen, het gaat maar door, het gaat maar door .... en even zelfreflectie, contemplatie of de helft verwijderen van dit blog is er voorlopig en ik denk nu permanent, dat laatste, niet meer bij  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten