vrijdag 9 februari 2024

Moet je de hele avond naar de domme praatjes van zo’n ijdele verwaande weg rottende kutkip als ronald plasterk (vrouwe lijke variant) luistere en dan zeker er ook nog mee naar bed, nou nee, dank je de koekkoek ..

Zie bottom and top line is that these pigs and chicken are consumed with havingk not with beingk or livingk a free, independent life .. 

.. i hate guns, i hate weapons, symbols of our fear en angst is altijd de slechtste raadgever en meer dan 60% van de mensen laat zich door angst leiden .. 

..Wat verschrijver erg vindt ? Verschrijver vindt het erg dat er de afgelopen 30 jaar van de 59 jaar dat ik leef er 6 keer een dame initiatief nam tot contact en van die 6 keer ze 3 keer een date, afspraak wilden.. .. en dat ik 200 keer het initiatief moest nemen en dat daarvan 50 keer er een afspraak van kwam, een wrok die ik heb, en, o ja, 1 keer in 2001 een knappe blonde dame die na enig contact bij het koffie apparaat op de gang (niet eens flirten) tijdens het werk verontwaardigd tegen mij zei dat ik net vader was geworden .. ja, zeg .. of de debiele reacties die je krijgt als je eens gewoon met een vrouw wilt praten, nieuwsgierig bent, alsof ze godin herself zijn, stik toch in je bespottelijke belachelijke kutte eigen waan, trut trol, de reacties die ik soms krijg als ik een gewone vriendelijke normale vraag stel, die weive zijn echt compleet geschift en verwaand en nog lelijk ook ..

.. voor mijn 29ste was er iets meer initiatief van de opposite sex, al met al bevallen die passieve laffe bange verwaande verwende domme weive me helemaal niks, vandaar love livingk on my own en provoceer die domme kippen kutten .. 80% zijn net zo stupide dom als de mannen en die andere 20%, nou ja .. 

..kennie schelie, sallie wellie .. troost in kunst, troost in lectuur, troost in muziek, troost in het plezierige normale contact met echte mensen, niet verwaande weife, troost in lekker gezond eten, troost in yoga, sport en electra glide bikes .... zonder dat bezit te bepalend wordt voor je geluk, een makkelijke opgave, it's easy if you are free and independent, 5% of zie human race kak can ? 






 




















 




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten