maandag 19 februari 2024

Ja, dat je 2 minuten van je tijd zou willen besteden aan zo'n viezig dommig racistisch mannetje met geblondeerde haartjes of een pruikje, blauwe lenzen en droomvlucht efteling liefhebber greet wilderss, ik begrijp die ijdeltuiten niet meer, of helaas wel, het is alleen maar ijdelheid .. na de permanente leugenaar mark mammon kanker kreng rutte is de schertsvertoning nu compleet met gr reet wilders en martin bosma, twee figuren die niets weten en niets kunnen, alleen maar huichelen en racistisch doen en zijn tegen de islam en tegen marokkanen, doodzieke tiepetjes .. hef de tweede kamer op, NU METEEN .. maar ja, blijkbaar willen ze liever een toneelvoorstelling van ijdele verwaande verrotte domme liegende kutkippen dan niks, zoals ze zelf zijn ..

.. en dan greet wilders zien die echt niets te vertellen heeft, ook qua inhoud of (vernieuwende of interessante) ideeën .. en die figuren (moet je eens iets van martin bosma lezen, volslagen idioot en dat is dus voorzitter van de tweede kamer, een openlijk ijdele debiele racist) uit dat ranzige partijtje van hem zijn nog weer erger, hoe is het toch mogelijk dat die ijdele kakelende "elite" (meteen gedegradeerd tot sstront daardoor) zich daar nog mee in wil laten en zich serieus buigen over een regering met dat crapuul .. dat zegt voor mij ook alles over kim putters, ronald plasskerk, dilan yesilgoz en caroline van der plas(je over doen) .: stinkend smerige mammon kanker hoeren kuttenblubber waar we allemaal in verdrinken per 2057 en waarschijnlijk eerder met vladje rattevarkentje poetin

In Nederland, land van "vrijheid van meningsuiting" mag je niet met 2 demonstreren op straat, dan word je door de politie hardhandig verwijderd vertelde onderstaande aardige sympathieke man (justitie = crimineel) mij, als je greet wilders bent en je hebt 30 net zo racistische zieke figuren gevonden die ook wel voor 120.000 eur per jaar ijdel willen kakelen in de tweede kamer, dan mag je de smerigste goorste racistische dingen roepen of beweren, net zoals ziekste kippekutkoppie thierry bidet baudet .. dat er een weif met die smerigste sstront een kind wil, zo zijn ze dus, zie melania trump, de (x-) partners en dochters van poetin, de vrouw van assad, elkaar ontmoet in londen waar ze studeerden, zeer ongezellige sadistische moordende hebberige bezitterige krengen, die assad familie, gat verdamme en dan heb je die onsmakelijke al saud ook nog..

..doet toch heel sterk aan Rusland denken, dat anti demonstratie verbod KOTS OP HOLLANDSE KEURIGHEID EN FATSOEN LIJK HEID VAN DE IJDELE VERWAANDE VERROTTE DOOD EN VERDERF KUTKIPPEN .. 

..Es wäre ja doch wünderbar, wünderbar, dass ich mich mit mir selbst so amusiere .. i wonder thies time where she has gone, lady strepy that is.. .. toch maar de hele nacht buiten en vanochtend niet eens klaaglijk miauwen aan de voordeur, zoals ze vroeger deed ..

 als se niet ken koke, dan ken se ferders ook niks .. hoewel, de sex was de eerste 5 keer goed .. en vreemd dat astrid pas na 6 jaar liet zien dat se goed ken koke, rare wezens op dees aardkloot .. en wat wordt er in films een lelijk beeld van mannen geschetst en vaak een veel milder en beter van fraue, hoe onterecht (tenzij je aan a hitler v poetin en d. trump en assad onder andere denkt) .. maar de gewone man komt er vaak als een verkrachtend vrouwen minachtend schepsel vanaf, het tegendeel is meer de waarheid ken ik je wel fertelle .. denk dat greet wilders vooral profiteert van de oneindige stupiditeit van de weife ? Daar ben ik zeer nieuwsgierig naar, hoeveel van 30 zetels komen voort uit stemgedrag van ijdele verwaande verrotte domme weife ? Hm, de kouwe kak weive zoals barbara van de griend en de rechter lijke onmacht zijn nog 1000 keer erger qua ijdel verwaand verrot dom doods doen enzovoortss 

hee ja, de iPhone maakt leuke filmpjes van een selectie van foto’s van vakanties en van Strepy (dat de iPhone dat kan 😱) maar nooit de favoriete kunst, terwijl daar volgens mij nu meer foto’s op de iPhone se 2020 staan, wat een wonder toch, zo’n iPhone, en ook de lap top of pc natuurlijk 

De geluiden die de Harley davidson maakt, zie ghost machine, fan tast isch ding is dat, geloof dat van mijn “bezit” (helaas) ik de Harley davidson serial 1 mosh city het mooiste vind 👻🙀, het is de ruige materiële mannelijke versie van power of american natives Nicole Ross (wat had ik graag met haar gedanst, ik weet bijna zeker dat we top vrije dansers zouden zijn, allah)  .. en ik heb nu 1 pilletje dex amfetamine op met 0,8 gram hash kush en 0,2 gram wiet, nog een wonder, wow, wow, wow, 1 zo’n klein pilletje en de combinatie met hash !!




och, och, al die navelstarende ijdeltuiten bij elkaar, "hoogleraren", politici, bedrijfsbonzen, (top) ambt e naren, advocaten, juristen, adviesbureau’s, bobo’s in den haag, in amsterdam, in utrecht, in moskou, in washington, in new york, everywhere, iet ies horribebel .. het is teveel ijdele verwaande nietszeggende, niets kunnende gewichtige kouwe kak, die figuren als adolf hitler, vlad poetin, greet wilders, d.trump laten gebeuren en er niets tegen doen, er zelfs aan mee werken, gelovig gezagsgetrouw in ijdele kutbewoordingen .. behagen qua taal aan andere ijdeltuiten en daar weet rattevarkentje grrrr reet wilders handig misbruik van te maken .. een 1mans partij kan in een echt democratisch land niet, net zoals openlijk racisme en haat zaaien, maar hoogleraren en kim putters en ronald plasterk en caroline van der plas en dilan yesilgoz zijn en blijven ijdele en verwaande hoeren en kakelende kippenkoppen .. 

..de leuke dames die ik sinds iRyna, eind oktober alweer 😱, tegen kom, hebben of een vriend of ze zijn jonger dan 25 jaar en zo zien ze er ook uit .. als ik een dame van 25 jaar tegen zou komen die eruit ziet als 35 jaar, zoals Victoria Wilczok, dan zou ik haar mee uit vragen .. volgens twee kennissen zie ik er met geschoren kin en bovenlip uit als 40 jaar .. heer lijk met silk green shirt naar bed 

houttie nooitie oppie, ken dussie niksie schelie  

er zat trouwens een turkse jongen in de gevangenis die trots was op al zijn wapens, ik vond hem sympathiek, maar ik zou als openbaar ministerie ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten, devoot naar erdogan, zichzelf snijden, soms weet je echt niet of iemand door slaat .. 

..ik weet van mezelf 100% zeker dat ik nooit doorsla (gewelddadig word), maar bij die turkse jongen twijfelde ik, er klopten sommige dingen niet, aardig, maar ik voelde me onzeker over hem in tegenstelling tot Thomas Wagner die alleen maar smerige (kinder)verkrachters pakte, neer stak, waarvoor hij eigenlijk beloond zou moeten worden .. tot hij een (bijna) onschuldige neer steekt, ik weet meer dan 90% zeker dat hij dat niet deed., hij stak in op de smerigste krengen van hol land, de marc dutroux en michael p. types, wat ik ook zou willen, maar niet zou durven of kunnen .. ik zou helaas niet eens vlad poetin dood kunnen schieten, terwijl ik dat het liefste zou willen doen, dat laffe vieze smerige ijdele verwaande kgb pestrattevarkentje  

Ik treur ook om Navalny .. wel worden de 100.000 anonieme vermoorden en de meer dan 500.000 gewonde soldaten vergeten en zovele anderen die vermoord of verminkt werden door het smerigste rattevarkentje van de wereld, vlad mammon kanker putain poetin

De woordvoerder, Kira Jarmysj, zegt dat de moeder en advocaten van Navalny bij het mortuarium waren, maar niet naar binnen mochten. "Een van de advocaten is letterlijk naar buiten geduwd. Toen medewerkers de vraag kregen of het lichaam van Aleksej binnen lag, gaven ze geen antwoord." 

'Onwel geworden na wandeling'

De Russische autoriteiten zeggen dat Navalny vorige week overleed in een strafkolonie. Hij zou onwel zijn geworden na een wandeling. Tegenstanders van het Russische regime zijn ervan overtuigd dat hij is vermoord. 

Officieel is onbekend waar zijn lichaam is. Maar de onafhankelijke krant Novaya Gazeta heeft met mensen rond een ziekenhuis in Salechard gesproken, die zeggen dat hij daar ligt. Er staan agenten buiten het mortuarium en artsen die Navalny hebben gezien, zouden hebben verteld dat het lichaam onder de blauwe plekken zit. Volgens een van de bronnen worden mensen die in de strafkolonie overlijden normaal gelijk naar een forensisch bureau gebracht voor autopsie. Waarom dat met Navalny niet is gebeurd, weten ze niet.

Russen die de straat opgaan om hun medeleven met Navalny te betuigen, worden ondertussen hard aangepakt. Alleen in Sint-Petersburg zijn al meer dan 150 mensen veroordeeld tot twee weken cel voor het overtreden van anti-protestwetten. Op deze beelden is te zien hoe mensen werden gearresteerd omdat ze Navalny herdachten .. 

en er was ook een bericht dat varken d. trump niets heeft laten horen of weten over de moord van vrindje vlad poetin op navalny, maar dat is verwijderd .. voilá .. misschien is het het beste als ik "het nieuws" niet meer volg, zoals ik ruim een jaar deed, ik word er te kwaad en somber van



..dat al die russen dat laten gebeuren .. toen ik zo onrechtvaardig en oneerlijk door ijdele verwaande bange laffe valse smerige lelijkste rotkop barbara van de griend 9 maanden de gevangenis in moest en 9 maanden doodziek makende olanzapine injecties kreeg had ik een laf vals rot kuttensslaaf advocaatje en al mijn “vrienden” hebben me in de steek gelaten, net zoals familie en kinderen .. het mooie is dat ik geen enkele sociale verplichting meer heb en ze mogen stikken in de eige sstront, well i’m blue, cause everybody left and you  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten