woensdag 14 februari 2024

"i'd come on over, but i haven't got a raincoat," heb ik nu 3 keer op 1,5 meter van een redelijk knappe dame in de supermarkt (jumbo, albert heijn) gezongen, de reacties vallen me mee dus stop ik daarmee

 

kennie dussie niksie schelie


Thies ies zie period of modern abstract non conformist overdone confessional "verschrijven", id est "telegraphiengk" .. somethiengk better would arise, somethingk new would arise .. and now i am void, hollow, empty, leeg, hol, denk aan niks meer.. 

.. ja, continu die vvd ggg ss on my mind, daar word ik niet gelukkig van, die ijdele verwaande verrotte domme doodse dood en verderf zaaiende mammon kanker gelovige goorsste gluiperddss smerige schijtweiffies .. een uitwerking van de hiervoor omschreven "mensen" (echt onmensen) .. volgt hierna, volledig juist met alle fijne nuances daarin verwerkt .. het lijkt wel alsof nagenoeg geheel politiek den haag en de hele politieke wereld daaruit bestaat .... dat is een feit 😱😱🙀🙀

Hoewel ik zeer zorgzaam en zacht (ook voor mezelf) ben, heb ik af en toe, 1 keer per 3 maanden, zo'n schurend gevoel ter hoogte van mijn anus (nooit, nooit, nooit sex met mijn anus, maar er zit dan zelfs een klein beetje bloed op de zachte baby vochtige doekjes), olijfolie werkt het beste (ook op een soms te droge eikel) .... en die baby zinkzalf in die grijze pot, maar dat werkt net wat minder dan olijfolie ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten