vrijdag 2 februari 2024

i am zie tiger, i alwayjsj find you, by donald duck, grappig dat agnetha faltskog van abba daarbij altijd zo'n tijgerklauw gebaar met haar hand maakte .... De elektriciteit die ik voelde met Astrid, Stella (nog meer), Regina, Mahsa, Iryna en de andere positief genoemden zou ik liefde noemen .. Electricity might or will push and pull us through the future, we MUST stop oil, gas and coal burningk and weapon industry (probably zie bieggest industry in zie world) and wood, forests burning, we should do as written on thies blog by verrücker with art i fissial intelligence

Modus pipendi: poen, poen, poen, poen, het sjal je gedacht sjijn wat je allemaal niet met poen ken doen, de èèn sjegt money, de ander sjegt geld, maar wij sjeggen poen, poen, poen, poen, poen, poen, poen, poen. 

goh, wat zou het leuk zijn om 1 0f 2 keer per jaar 15 minuten margalith baruch, anke sieverink en aska schuhholz te zien plus alle andere hieronder positief genoemden, stella munninghoff, regina van vliet en zo en helemaal mooi als ze me (liefst open en eerlijk) vertellen hoe het met ze gaat en zo, wat zou ik dat leuk vinden .. nee, het helpt mij en zij niks, dood gaan we toch (per 14 april 2029 niet, wel 2036 ~ 2057 door een globale temperatuurstijging van 8 graden en meer) , gewoon voor de leuk en wow, wow, wow wat zijn ze toch knap, margalith en stella het meest ...... en iryna, maar die vind ik eng, stik in je eigen waan, en Nicole Ross’ ook soon engerd met dr vampire hande en her lips are not sealed but sewn up, dicht genaaid bah, bah ....

 

Marjan van domburg en Sabina Cozzi vroegen elke dag wel een keer "waar denk je aan ?" .. dat vond ik irritant omdat ik meestal aan niks dacht en me bijna gedwongen voelde om dan maar iets te verzinnen omdat ik anders zo'n leeghoofd bleek te zijn, maar na tien keer werd ik kwaad en zei ik dat ik dat een stomme vraag vond. 

Als ik annemieke langer aan keek, dan zei ze altijd : "Wat ?" Vond ik ook irritant, het kwam door haar autisme dat ze "wat ?" vroeg, want ze is nog iets meer autistisch dan ik en ze heeft ook (vrouwelijk) add. 

En Astrid neff zei regelmatig, elke dag, "wie söll ich das denn sagen ?", dat vond ik charmant en geil en ze keek mij eens geamuseerd en onderzoekend aan toen ik haar Schwabische Duitse accent na deed. 

Maar ik ben absoluut geen moeilijke jongen, ik ben de makkelijkste man op de wereld. Astrid neff kan dat bevestigen (8 jaar relatie) en annemieke hoogeveen ook wel (14 jaar relatie). Sabina Cozzi niet, maar toen was ik echt dom en jong en niet goed en niet aardig tegen haar. Wat rook Sabina onwijs lekker, het lekkerste van alle dames, Astrid gaf elke keer de lekkerste sex en ze wilde minstens zoveel als ik en van de 400 keer vrijen had ze 390 echte orgasmes ..... love her (als we dag in dag uit zouden samen leven in plaats van eens per week, dan zouden er ongetwijfeld wel problemen of in ieder geval minder sex zijn geweest). 

barbara van de griend is een viezig miezerig ijdel verwaand verwend verrot dom doods smerig sielig krengetje


Ken mij et schele


KENNIE SCHELIE 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten