woensdag 8 november 2023

eT lig fast aan mij, ik vind jennifer lawrence niet knap (had weer een half uur de tv aan gezet en toen zag ik haar) en silk green shirt enorrrrem knap en jennifer lawrence lijkt enigszins op silk green shirt van lnv, directie nature calls …… hep nog nooit sofeel regen gesien als de afgelopen 6 weken en ikkie lopie allie 58 jarie mee, sie, cattie mettie 7 of 9 levens ....... ik deed ook nog als een eersteklas bejaarde bij haar kassa, die van Charlotte, op 4 centimeter van de pin betaling omdat ik het anders nicht gut sou sien, die geheim te houwe PINCODE !!!!! als een blinde trillend vlakbij het pin apparaat, ook door haar, ze is zo ontzettend leuk, volgens mij stond ze "al" aangekondigd door ãïTeT bing of en yahoo verschrijver zoek opdrachten, zal ik dat nu gaan nakijken, ja, dat lijkt me leuk, tijdverspilling dat verleden ? Ik ga op dit blog kijken of er al een foto stond voordat Charlotte daar werkte, 1-2 maanden geleden ..... en sal hieronder kond doen van eT resultaaaahaaat. Kond doen ?


 

Ja, op donderdag 28 september kondigde zoekresultaten afbeeldingen (bing) aan dat ik een zeer knappe dame zou gaan zien in de Jumbo Anemoonstraat 😱🙀 

https://manonspiderburg.blogspot.com/2023/09/ben-weer-nerveus-en-bang-als-de-eerste.html

en op 19 september "voorzag" ik het zelf, maakte ik toevallig foto's voor de jumbo, anemoonstraat 4 tegenover segbroek college, toen werkte Charlotte daar nog niet, 

https://manonspiderburg.blogspot.com/2023/09/mahsa.html

Op 24~25 juli staat bij de afbeeldingsresultaten yahoo voor verschrijver al de jumbo anemoonstraat 4, toen kwam ik daar nauwelijks, ging altijd naar de alphons diepenbrockhof Jumbo, dat vind ik toch weer (heel) bijzonder. 

https://manonspiderburg.blogspot.com/2023/07/pride-is-protest-rainbowwarrior.html

Hieronder de afbeeldingsresulaten via yahoo voor verschrijver op 24~25 juli 2023, op 25 (tussen het witte paard van margreet van de griend in) en op nummer 45 de jumbo anemoonstraat 4 en toen kwam ik daar 1 keer per 2 weken maximaal, iet ies amazingk, für alle meine freunde in Deutschland, es waere Fabelhaft was hier passiert.....

kreige we dat ook nog, nederduits schreife ken me ook niet schele

KENNIE SCHELIE 





Alweer een goed tot geweldig nummer (na 1, 2 minuten !), ik wees barbara van de griend op het origineel in 2015, vond ik ook al goed, dit is weer net "een niveau hoger", 


https://www.youtube.com/watch?v=TUfSIy85BBo&list=RDlZzeDul017A&index=9



Ook nog de mogelijkheid ontzegd om foto’s of filmpjes te plaatsen op mijn blog via mijn iPhone 00 31 (0)6  2967 ......   door Google 🤮🤮🙀🙀👽👻😱😱, nou kreige we dat weerrrrrr






Net een beeld van het werk van Matisse, een familie van vier, mooi of lelijk (te) verbonden met elkaar, gevonden in de kringloopwinkel van Schroeder, ook nog een mooie steensoort 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten