vrijdag 10 november 2023

"Hi(gh), how are you, iT's good to see you." ....... "Elke dag gratis een douche .... buiten," wat ik je brom .......... which is the deepest exploration and investigation of climate change you"ll get from humanoids


Er zit me daar een stel gênant ijdele zogenaamd gestudeerde zelfgenoegzame zelfvoldane stomme mutsen met elkaar te kakelen en te tokken en er zit helemaal niets in, totale doodse leegte, geen enkele creativiteit, geen enkele humor, doodserieus, doods, zodra "mensen" "op het werk" komen of zijn, dan kunnen ze niet meer normaal praten, denken of zelfs schrijven ..... op 20% van de werkplekken na, waar vrijheid, gelijkwaardigheid en solidair (samen) werken of spelen de boodschap is ...... het ijdele mammon varken loert overal....  

Erger nog, in de strafrechtketen veroordelen deze gore smerige schijtwijven 51% en meer goede jongens tot de afgrijselijkste gevangenissen, de gevangenis van fivoor beslotenkut vennootschap reclassering is de smerigste en goorste, waar ze zelf in thuis horen met de hieronder genoemde politici. HOE DURVEN JULLIE TOCH MET DIE SMERIGE STINKENDE TOTAAL VERROTTE SCHIJTKUTBEKKEN. 

mensch, ga je zieke verrotte sielig slachtoffer zelf medelijden "geest", you ain't got any spirit or ghost, in die weive gevangenis masturberen met je kakelende en knorrende gejank en gejammer over drie keer niks, lege, holle, niets kunnende, niets presterende, niets begrijpende, niets invoelende stomste stinkkutten .... of liever, verdrink in je diarree oceaan van ijdelheid en doodse verrotte verwaandheid

now let me elaborate (on) this in the next chapters, or blog posts as u would call them 


 Verschrijver speelde zijn bekendste rol in out of order met “you rang ?”, vrij vertaald als “u heeft gebeld ?” als zijn enige one line of fame. 

Dames en heere, daaaames en heeeere, we sein allemaal naakt geboren en onder wat klere gaan we net zo naakt (weer) dood (where we came from).

 Finndie eendie hogerie wie kippie, eline hogerie dandie kippie, Strepy 















‘Weet je, ik heb helemaal niks tegen transgenders.” Als je zo begint, dan weet je dat het tegenovergestelde waar is. Influencer tisjeboyjay valt zo lhbti- ers aan. Wiskundeleraar Bob (@wiskunde.met.Bob, ook instagram) reageert op deze filmpjes en legt kalm en duidelijk uit hoe jay het verschil tussen gender en seksualiteit niet begrijpt en hoe vals zijn beweringen zijn. Werd massaal gedeeld op de (a)sociale media, ook door volgers van Jay die er niks van begrepen. 

Dat is het ook, mensen kunnen en willen niets begrijpen, oneindige stupiditeit en domheid als (voor)waarde voor levensgeluk. 


Net zoals ik die verwaande verwende dooie bange laffe en daardoor valse lelijke verzuurde rottende kutkop van barbie van de griend, ines fotze kotze en nog wat krrrrenge, vooral van de rijksoverheid inclusief straf rechter lijke macht, niet meer, NOOIT meer, wil zien, wil ik die bedrijfslijdster van de jumbo anemoonstraat 4 Den Haag nooit meer zien, terwijl ik Charlotte wel graag wil zien. Even een paar dagen helemaal geen dames, bij de polska groszek supermarkt zijn er 3 knappe dames, last resort, last stop on this road to nowhere .... erewhon …… ik dacht dat ik stom en dom was tot ik barbara johanna van de griend tegen kwam, jezis gristus wat is ze bang, laf en daardoor kwaadaardig zieke lijk stom, dom en verrot stupide vals met die huichelende bittere krengebek

 anders zijn, denken en doen is geen misdaad en zou aangemoedigd en gestimuleerd moeten worden willen we de wereld redden .. zeker als je, zoals ik, anderen nooit overlast of hinder bezorgt, behalve the eye of the beholder, het bange, ijdele, laffe en daardoor valse, egoïstische, egocentrische verwaande verwende dode hebzuchtige bezitterige ouwe weif-kreng dat niet tegen anders zijn kan omdat daarmee duidelijk wordt hoe totaal verrot ze zelf zijn ....... of eenvoudigweg een andere waarheid en werkelijkheid laat zien en daarom maar verbannen, verstoten, dood verklaren, in de gevangenis stoppen, jij bent die zieke would be dictator met je preutse moralistische verzuurde schijtkutbek. 

Tussen 1965-2000 fietsten ambtenaren nog wel eens door de gang van een overheidsgebouw voor de grap (geen zwaar beveiligde toegangspoortjes), toen was er meer vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit (en waren er natuurlijk andere misstanden en werd deze ambtenaar lachend aangesproken op zijn gedrag, tenzij de “leidinggevende” net zo’n laf, bang, vals, verwaand verrot doodziek kreng was zoals er nu veel te veel zijn). 

Eigen lijk wil ik omtzigt, de jonge, hugootje klootje en al dat andere vooral vvd-cda-bbb-bidet-greet wilders gespuis ook niet meer zien of horen, al die ouwe al lang bekende ijdele kippe- en varkensstront uit die verwaande verrotte dooie mammon schijtbekkies. 


En misschien zijn margalith baruch tot en met iryna ukraine de grootste teleurstelling voor me, teveel verwachtingen die je zelf ook niet kunt "waar maken". Nog meer mosseltjes, waar ik nog enigszins hoopte op oesters met parels .... en die hebben ook nooit iets bereikt, tenslotte, the girl with the pearl earringk, johannes vermeer, aan kunst heb bie ook niks in de gevangenis of de dood voor allen per 2050 ....... en ik ken ze helemaal niet, nooit kennis mee gemaakt, margalith ruim 2 uur bekeken, 50 woorden mee gewisseld, iryna ukraine 5 uur mee gemaakt en 50-100 woorden mee gewisseld, dus waar heb ik het oofer ? En als ze tegen die MUUR op lopen, waar ik sinds 2018 tegen op loop, dan zijn het heldinnen (hm, zelf- ver heer lijk ingk) ....... als je 44 jaar enigszins "bewust" wiegel, reagan, thatcher, bush "junior", henkie ouwe kut kreng kamp, deutsche mammon mark leeghoofd rutte, jantje pruimebalkebekkie balkende gelovige stomste domste kutezel, miniem kreng verhagen, pietje snotje donnertje mee maakt, dan moet ik wel mijn heil soeke bij veronderstelde goddesses, got nowhere else to go, the road to nowhere

.... en ik ben zelf ook een mossel, mijn gedrag stoot af en ik weet niet waarom ik dat expres doe .... de waarheid of iets anders zoeken en ik weet niet wat .. ik wil ze uit dagen, ook die goddesses, dat ze i.p.v. een mossel of oester een leeuw, een panter, jaguar, tijger of leeuwin worden die poetin, trump en alle negatief genoemden verscheuren in plaats van de verkeerde foute doodzieke animal farm varkens te steunen

en dan zie ik nog veeel goordere hier boofe en van ondere beschreven ouwe weive krrrrrrenge, edith hebzuchtig bezitterig tabakkankerkrrrreng 😱😱🙀🙀schippers, de nog hebzuchtigere bezitterige verwaande verwende dooie schweine arsch beatriks na ss au oranje en totaal verrotte lijken bij de rechter lijke macht, open baar gesloten stinksmerigeKUT hysterie ministerie en fivoor bv onder andere

@@@@

Als er zo’n taalfout op de voorpagina staat, wekelijks ook te zien bij de telegraaf (agenten moeten boeten ! In plaats van agenten moeten beboeten, juist in DE ouwe weive kreng tiepiese vvd-nsb titel maken ze , de telegraaf redactie, zo’n blunder), dan ga ik dat (blad) niet meer lezen : “het eliteleger, die” staat er, moet “het eliteleger, dat” zijn …. 

i am at the dentist onna friday 10th of november, thingks are not lookingk good, “humanoid” world goingk down by 2050  ….. tanden goed gepoetst maar op het laatste moment ontdek ik rouwrandjes onder mijn nagels ….. geen gaatjes, goed gebit, soms tand knarsen, prettige goede tandarts, Irina ignat, Rumania in de Luiksestraat, Den Haag, dure , mooie wijk, 2050 is het allemaal voorbij, voor iedereen in Den Haag, zoals het er nu uit ziet, tenzij die (radicale snelle) verandering zoals hieronder beschreven binnen 4 jaar lukt. 








Het is ergens logies dat als een allochtoon (mag je ook al niet meer segge) tot "bedrijfsleidster-lijdster" wordt benoemd dat ze dan extra bazig of bezitterig doet uit onzekerheid, plaatsvervangende machtswellust en "geluk", wow, ik ben hier tot "baas" benoemd en dat ze dat kleine beetje macht misbruikt ....... je hoeft daarvoor geen allochtoon te zijn, maar ze zijn wel extra gemotiveerd om dat verwaande verrotte doodzieke zogenaamd "efficiënte", geestloze en liefdeloze corporate (corpo~reet) gedachteslecht op te willen leggen.........

keik mij nou, als turkse, marokkaanse, belgische, surinaamse die hollanders vertellen wat ze moeten doen, iT makes me feel so high (speciallly because i know what a vain stupid cunt i am) in dit kippenhok i rule

mensen die geloven in god of een zogenaamd efficiënt bedrijf denken eigen lijk dat ze zelf god of een zogenaamd efficiënt bedrijf zijn, that is the problem ..... plus bijbehorende kortzichtigheid, bekrompenheid, bezitterigheid, kleinburgerlijkheid, verwaandheid en anders denkenden en anders doenden uit sluiten, verbannen en feitelijk daarmee vermoorden ......

mogen we individu zijn ? neen ..... en daar spelen allochtone vrouwen nu zeker vier maal een negatieve rol in mijn leven, een conforme volgzame groepsman is de verwachting en eis ......... "nederlandse " (en dus vooral duitse, belgische en franse, nederland was tot voor kort grotendeels onbewoonbaar moeras) dames zijn net zo erg en meestal verwaander, verrotter en doodser ......  "wij, ahum, ahum geefeuh deuh veurkeur (voorkeur) aan conformeuren (conformeren), bang, laf en daardoor vals en hoe heugereup (hogerop) weu daardeur raakeuh, des te verwaander, verrotter en doodser wanteuh ikkeuh wordeuh telkens bevestigd inneuh mijneuh gelijkeuh," ......... gatverdamme, wat waren veel vrouwen in de ambtenarij totaal ivoren toren roddelende stupide ijdele verwaande kakelkippen ....... en mannen daarbinnen vaak net nog iets beroerder knorrende schijtvarrekeuhs....... ik heb op mijn werk van de ruim 35 jaar dat ik werk ongeveer 10 jaar het gevoel gehad dat 7-9 op de 10 mensen goed was, 13 jaar het gevoel gehad dat 5 tot 7 op de 10 goed was en 10 jaar het gevoel gehad dat 3-6 op de 10 "goed" was ...... 


Ook al moeilijk, wat is goed ? Warm, empathisch, vriendelijk en op die manier samen werkend zoveel mogelijk "het goede" realiseren ...... en vooral gelijkwaardig, sociaal solidair en elkaar zoveel mogelijk vrijheid geven ....... die hiërarchie waarbij de slechtste mensen totaal zinloos en ijdel tot directeur of manager benoemd worden .... juist die ijdele kippen en varkentjes vernielen de wereld ..... say no more, say no more, nudge, nudge, wink, wink ....... alleen maar een (glim)lach over oneindige stupiditeit is mijn verweer en erom heen of eruit dansen, weg, heel ver weg van die dode verrotte verzuurde "geest" 

geestloos en liefdeloos zijn ze, dat is het grootste probleem .... en bang, laf en daardoor vals 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten