zondag 19 november 2023

alsie niksie te seggie hebbie, nie schrijfie ......... dat Stella zo zacht, mild, vriendelijk engel~achtig naar me toe kwam, toen ik weer eens enigszins vreemd deed voor of bij of met zeker 60 mensen, veel praatjes over waterstof en shell en op mijn handen tegen een muur staan ........... en zo sexy, leuk en grappig en mooi silk green shirt was, datteuh Stella er toen niet was ("oploopje op de gang", zucht, ze zijn ook allemaal wanhopig, die "managers" en "directies", se kenne alleen maar ijdel kakele en knorre, verder weten, kunnen en begrijpen ze niks) maar Silk Green Shirt wel in volle glorie en dat ik daardoor het zoveel minder erg vond dat Stella er niet was, want Silk Green Shirt had mij daarvoor eens gevraagd, terwijl the steamy sexy lady naast me stond, wie dat nou weer was (met haar ijdele kakelpraatjes maar dat vul ik nu aan, silk green shirt is zeer correct), dat ging over nanoe nanoe beekman, en hoe een verder mogelijk vroeger verlegen Regina een body balance les gaf, dat ik helemaal meegesleept werd door haar elegance en knapheid en kleding en daarna stond ze achter de balie en toen herkende ik haar bijna niet in zo'n bescheiden rol en een keer later werkte ze niet achter de balie maar praatte ze met collega's en wel weer veel glamour, heb het idee dat Stella en Regina nooit irritant bazig zouden doen ......... en misschien een naar gevoel dat daarom de kans minder groot is dat ze minister of directeur generaal worden en dat zou mogelijk juist zo goed zijn, dus moeten we van dat bespottelijke leger hiërarchische kippen- of varkenshok af, een vrij, gelijkwaardig en sociaal solidair bestaan zonder zielige verwaande verrotte dooie pik orde, een sociaal solidaire anarchie zonder dat iemand zich "superieur" waant .......... verander maar eens 12000 jaar hiërarchisch "goddelijk koning- keizer- of tribe leadership" .......... wat zou ik het lekker vinden als Silk Green Shirt precies goed, niet teveel, niet te weinig, mooi dominant bazig tegen alleen mij doet, privé, en dat ik daarbij ook de grenzen kan bewaken, maar dat silk green shirt dat toch al perfect doet, zoals alleen zij dat kan .... geluk is ook als je iets groters dan jezelf tegen komt, overgave aan Silk Green Shirt (zou toch graag haar naam weten, maar ik durf het niet aan Stella te vragen, heeft al genoeg "last" van me gehad, haar nooit belaagd, maar van alles over zogenaamde orgasmes leese moet toch freemd sein fan soon aparte jongeuh, jongeuh ? een vent van 58 nota bene van Stella ........... au, zo'n hoofd en zo'n lijf~lichaam hebben, volgens mij wordt elke man wel gelukkig met Stella (en Silk Green Shirt en Regina), maar dat weet ik niet zeker, daarvoor had ik toch die 2 uur afspraak "moeten" hebben, ik denk nu wel dat elke man gelukkig wordt met indian power lady Nicole en dus ook met Regina, Silk Green Shirt en Stella, like i wrote .....thies play vot i wrote .. en hoe grappig, leuk, lief en knap Charlotte is, waarom is zij nou niet 38 jaar en net eefe sonder boy friend ..........


wattie seggie ikkie nou aanie beginnie

KENNIE SCHELIE by Margalith A.E. Barüchie uchie uchie indianie she Strepy Anu~bie Yingie Yangie ãïTëT 










het nadeel van rood katoen is dat je het niet met andere kleding ken wasse, omdat dat dan rose wordt, hoe dede se dat froeger met die ajax shirts, ja, nu is alles kunst~stof, no problemo, behalfe misschien voor de natuur die zo lijdt onder de verrotte verwaande dode mammon mens 

When you are a teenager, you may think about a car, a motor, your girl friend or your shoes. Acceptance of death might enrich your life. You realize there are a limited number of days, so make use or better love those days....

ah aaaaah ah haaaa haaaa haaaa haaaa hahahaha

dat stomste weif met dr magere muise kippen armpie met een leeuw erop getatoeëerd, whaaaahaaahaaahaaa, het contrast alleen al, how far from iT, how stoepid can you bie ......... en die stomste bony ass mutss deed ook nog een poging tot wellustig danseuh metr miezerigie muizekontie ..... se stuurde me gistere basig bij dr kutte "eventje", een stel mutsse maffe hippies bij elkaar, weg, thanks goddess goodness, daar in de pollux straat 10 , stichtingk wakker lichie, nou ja, het was weer erfaarding, ken ik je wel fertelle, er stond een stoere band in en uit te lade en die zeide ook al beschaamd "maar wij spelen daar vanaafond NIET !", nee, begreip ik helemaal, stelletje vage maffe muise hippie kippen reten bij elkaer  

en een prachtig machtig mooie iq 150 man van 2 meter met een schitterende duivelsche lieve zachte grijns schoot mij en haar te hulp, bij het mij weg werken uit de zaal, want dat deed die laffe toneel spelende schijn heilige op helemaal niks slaande bazige mutss, hij had die "archipelligo of zo" haaruitval en daarom droeg hij vaak een pet zei hij, omdat anders de mensen zo raar reageerden 😭😭😿😿

als er iemand wel nooit de baas is of kan zijn dan is dat bony ass vrijheid onderdrukkende muise kip armpie met leeuw tattoo op dat smerige kutte lijfie , pathetic cunt, daarna ook nog "steun" van zo'n waarschijnlijk net zo laffe valse stomme mutsekuttekippevriendin, elkaar omhelzen, na die zogenaamde scëne waar ik de vriendelijkheid zelve was tegen de waardeloze stinkend smerige kutmutss (eerst nog een beetje dom yes roepen toen ik mijn eerste grommmende leeuwe brul laat heure .. tegen die meurende lijken daar bij elkaar, dooie schijtkut slappe mutsse hippies, niks kunnen of weten, beetje vaag dom en stom dansen, iets oplossen of echt werk doen met je handen, ho maar, zijn we te ijdel, verwaand en stupide achter lijk voor

hoewel .... ik zag ook die knapste tweelingzus van die reisdame presentatrice floortje achternaam weer kwijt dessing, die ik eerder gezien had bij het savornin lohmanplein bij die vishandel daar, zo'n stoer en krachtig weif ook, en andere wow wow dames, dat dan weer well 

meestal of bijna altijd met partner en als ik iets dichterbij .. of vreemd bij ze in de buurt ging danseuh, dan liepen ze of naar dr kutpartner of ze liepen verwaand verontwaardigd doods weg ...... bij floortje durfde ik dat nog niet te doen en er waren wel 2 andere dames waarbij ik dat niet durfde, na yoga gedanst te hebben als de kaars en dat brullen waren of leken twee dames geinteresseerd waarin ik niet geïnteresseerd was , story of my life since march 2019 onwards ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten