maandag 20 november 2023

“Stijn, kom je op me liggen, want dat mag niet !” zei een 4 jarige David tegen een verbaasd keikende Stijn. Volgens mij was het niet cowboys tegen indianen maar de mammon rat via het leger met geweren en alcohol om de indianen eronder te kreige. Misschien denkt zogenaamd cat walk model (a vain stoepid chicken) janus zwetsloot wel, als hij niet van mij ken sein, dan van niemand bij lnv (maar dan had Stella wel gereageerd, dus dat klopt niet). ik meen wel 80% zeker te weten dat ze net zoals ines fotze kotze sexueel een 2 min is, waar Stella Munninghoff en Silk Green Shirt een 10 plus zijn …… Vind het zo erg dat de 40 bekendste en beroemdste Amerikanen niet als 1 vrouwman zeggen : donald opgeblazen leeg mammon zwijn was eens maar nooit weer, die laffe bange valse passiviteit is moordend, voor de mens en planeet aarde ...... soooo vals laf verniele sommige weife de wereld, ik ken die rotte doodzieke ijdele narcistische verwaande varkenskutkopf donald knor trump niet luchte of sien , een stupide stomme moordenaar, onder andere vanwege de capitool bestorming, verder een hol leeg opgeblazen domste mammon varrrekeuh (isn't he a bit like you, are you not a copy of melania trump, only concerned with having, not with being ....... onder andere a good person) ........ vind het erg dat geen enkele journalist het onderstaande schrijft, onder andere over mammon adept blaaskaakje pietertje cda mammon fascistisch appél omtzigt ........ overigens enorm interessant om te zien hoe honden en kinderen (jonger dan 16 jaar) op mijn dansen reageren, 65% van de honden interesseert het niks, 20% wordt zeer nerveus en sommige honden (5%) gaan nerveus angstig blaffen (ik lijk teveel op een grote gevaarlijke vogel ? en er is samenhang met de "baas" of "bazin", die vaak op dezelfde manier reageren !) ......... en als kinderen voor snoep staan, dan zien ze me totaal niet staan, al ga ik op mijn hoofd staan, wat ik af en toe echt doe, andere kinderen lachen en vinden het leuk (meer dan 60%), 10-20% wordt wat angstig of loopt verlegen weg ..... en als ik dan de ouders zie, dan begrijp ik waarom en dat is ook zeer opvallend .......


Lara Trump’s video of Donald Trump with her daughter has started another internet debate. On Nov 15, the The Right View with Lara Trump host shared a clip of her father-in-law and her daughter to X, the platform formerly known as Twitter. She shared the video with the caption reading, “When top priority is showing Grandpa your desk at school 🥰 #GrandparentsDay.”

More from SheKnows


Lara Trump’s Video of How Donald Interacts With His Grandkids Has Split the Internet (yahoo.com)


In the short video, we see the former US President holding his granddaughter Carolina’s hand as she guides him to her desk. He leans down, kisses her on the head, and she continues to show off her classroom.

As you can imagine, people started a debate in the comment section, with many praising Donald for seeing his grandchild. X users posted things like “Trump showing up for the people who matter the most, no matter how small. Class act. 👏🏻” And another X user added, “This is just an amazing and touching moment. I bet she felt like the biggest person in the world to have Grandpa there.”

However, quite a few thought this video was insincere, and even alleged that it looked staged. One X user said: “Are we supposed to think this is a regular routine from the man who dismissed the idea of taking his own kids for walks as the wife’s responsibility? I don’t even see any warmth here,” which refers to how his first wife Ivana claimed he never changed a diaper and was an uninvolved parent. (And many people in this X user’s replies alleged the photo op angle).

Another X user added, “This is so staged. She doesn’t even look at him. She has to be prompted by the teacher to do things. She clearly doesn’t have a real relationship with him.”

Lara also shared a photo of Donald smiling next to Carolina and her teacher. She shared the photo to Instagram with the caption reading, “Strong team for Grandest Friends Day!!! 💜”

Wij hebben het uitstekend gedaan, simpelweg omdat we niet beter konden.

― Johan Cruijff












The best weapon of a dictatorship is secrecy, but the best weapon of a democracy should be the weapon of openness. Niels Bohr




Uit angst, lafheid en stupiditeit vluchten in ambtelijke onleesbare beleidstaal of nog erger, wetten, rechter lijke uitspraken, formeel rechts mammon gebral everywhere, 1 miljoen ambtenaren (inclusief leraren en zo) en soortgelijke uitkering~trekkers in holland. Leraren zijn echt geen uitkeringstrekkers, ze kunnen goud zijn, maar "het" leven, hoe alles georganiseerd is, is met en door bange valse "zekerheden" via laffe regeltjes, wetten en protocollen ziek verrot geraakt, zoals teveel in holland ....... mensen "op het werk" kunnen niet meer normaal menselijk warm empathisch vriendelijk en eerlijk of echt met elkaar om gaan in een gewone taal, alles staat in het teken van regeltjes, protocol (uit angst) en geld verdienen in dienst van het hebzuchtige mammon zwijn. 


Goh, sinds 2018 is het zo dat als ik het ergens naar mijn zin heb, dan word ik weg gestuurd of moet ik weg en dat komt altijd door vrouwen, die er volgens mij niet tegen kunnen dat ik anders ben en deze en een andere (betere) wereld laat zien, die hun lege, holle, ijdele, laffe, conforme, bange bestaan bloot legt, vernielt of er een (gevoelige) deuk in aan brengt. Hm, blijkt niet waar te zijn, er schijnen verwijfde mannekes te zijn die sich ook storen aan 

mijn gedrag, heb moeite om het te geloven, hoewel het bij de sport clubs mannen waren die op aandringen van vrouwen mij weg stuurden, terwijl ik niets intimiderends of belastend voor of tegen die dames deed, het enige was dat ik dingen op mijn manier deed, maar wel dezelfde beweging maakte op mijn eigen manier, het sal ferder wel. 



























👽👻😱😱😱😱😱😱🙀🙀😱😱😱😱😱👽


Geen opmerkingen:

Een reactie posten