vrijdag 24 november 2023

De tint van de muizen, by lady Strepy Anubie ying yang ...... die hoogvliet sack is ooferigens van eT balkon gewaaid, weet niet en hoop niet dat dat iets wil segge, gaat em morge wel op haale en alssie definitief weg is, dan heppik pech gehad .... GEEF AAN DE DAKLOZEN EN THUISLOZEN , HET IS ZO'N ONVOORSTELBAAR ZWAAR BESTAAN, LOOP NU EENS NAAR BUITEN EN DAT JE DAAR MOET ZIJN, GEEF GEEF GEEF WEG AL DAT ZINLOZE GELD AAN DAKLOZEN EN THUISLOZEN EN VLUCHTELINGEN en daar zitten ook een FRANS ERKELENS EN EEN WILLEM WIERINGA TUSSEN , tussen die daklozen, thuislozen en vluchtelingen zitten ook cees van dongen, frans erkelens en willem wieringa en het maakt mij nu wel uit, maar wat maakt het op of over 10.000 jaar uit ..... we zouden allemaal humanistische goede mensen moeten zijn dus NIET zoals we nu zijn, we zijn nu het tegenovergestelde : gore smerige hieronymus bosch verwaande verrotte dode varkensduivels ...... ik vind "duivels" veel en veel teveel eer voor de meest stupide soort in het universum, gewoon de goorste varkens, waarmee "we" 99% genetisch materiaal delen, met de apen delen we 98% genetisch materiaal, dus we zijn feitelijk hetzelfde als varkens en apen, maar dan stomme, stomste moordenaars van al wat leeft ...... greedy possessive animal farm pigs ......

 

golden days disappear, only nightmares, when (wo)men vote for right wing mammonpigrats and not for love, peace, freedom, equality ~while everyone is unique~ and social solidarity, 

butcher greedy capitalistic pigs, that is what should happen, even though it means a "hold" on love and peace for four years ......... 

love, peace & happiness 

why do these pigs make it so difficult when it's easy, all you need is free love, not possessive love, which ain't love, possessive love is hate ......... it is endless human stupidity, dummy ...... 

iT begins to tell round midnight ....... op dit moment zeg ik 1000 keer liever rob jetten als premier (ken hem onvoldoende, hij lijkt me een wél intelligente jongen) en 10.000 keer liever attje kuiken als premier, het liefste iedereen premier, een eerlijke inkomensverdeling en aan het onderstaandse werken~spelen, zonder uniform, zonder die bittere moordende conformiteit .........


getver, nou dat weer, denk je met hebzuchtige bezitterige gelovige pruime balkenende ezel en varkenskut rutte het ergste gehad te hebben, nou dit weer ....... en ik sprak de zeer intelligente Ier Andy Killy van de mushy mart "oh men, my girl friend is from argentina, he is an even worse far right wing pig than this wilders", "shit man, if trump gets elected thies world is goingk down, mayday, mayday, we are sinkingk, we are sinkingk", i replied, whereas in reality by 2050 we will be burned by more than PLUS 8 degrees celsius because of oil, gas and coal .. no, i am right, the netherlands will be swamp and sea water again, unless all the water vaporizes like on venus .... or  mars ? or both ? or none of them ? what about our moon(s), did it or did they .... planet earth once had 3 moons and there are other minor rocks and too many elon musk shit sattelites, elon musk is good and bad thomas edison vain mammon dollars stoepidity at large, but did the remaining moon collide with earth and did it provide this planet with water and life ? Or did the three moons did do de do do do de da da da do that ? Could be, this i don't know 


elon musk in his own way tries the best he can, perhaps too narcistic and perhaps too much father shit, 
i know nothingk, psychologists are the dead shit on earth is another humble opinion of mine, although i also met non psychologists like Indra, Regina and other angels who are THE best psychologists, Stella definitely, i still don't like ines kutkots, too muts catholic prudish vain conceited cackle chatter and gossip, a husband who did enjoy the pleasure of having sex with another woman and she takes pride that she doesn't enjoy sex and liberty, to free yourself of all these submissive catholic chains, she has no sexual fantasy and shitty flut orgasmes, de preutse katholieke bange laffe huichelende hypocriete kut en barbie pop, zo zal ik haar toch blijven zien, mooi als ze nog ten goede verandert en ze heeft de mooiste kinderen, in ieder geval Anna, maar volgens mij is haar zoon ook een topper 

en als dat in de sauna echt de dochter van aska was WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW en ook als ze niet de dochter van aska was blijft ze oneindig WOW en dan is ANNA, 23 jaar, in de sauna gezien, net zoals Margalith Baruch, minstens zo mooi 😱😱😱😱😱😱😱🙀🙀😻😻😹😿😿😿😸🙀


 at the moment i like yesilgoz, het was 1000 keer beter geweest als ze gezegd had dat ze principieel niet met wilders wilde regeren, want de vvd is opportunistisch en ook daarmee principieel onbetrouwbaar gebleken, in ieder geval ten tijde van mark mammonkankerkrrrreng schippers .....  en daarvoor, de "dode vvd sterren", zwarte onwelriekende anus gaten dus als rita verdonk, edith tabakmammonkankerkreng schippers, greet varkensreet wilders (rita en greet komen allebei uit dat gore smerige vvd partijtje voort) en dus mark huichel aars mammonvarkenskutknecht van edith schippers rutte. En ze houden de hebberigste mammonkanker schweine arsche oranje na ss au in stand, DE verwaandste verrotste dode schweine arsche van een hol landje, met je liefdeloze, wezenloze, geestloze, egoïstische, egocentrische bekakte kuttebezit, per 2050 weer het levensloze moeras hol land, sunk into the sea

en een andere grote kunstenaar en heer van de varia expositie (Peter van der Toorn Vrijthoff, foto's volgen later) vertelde mij dat hij vond dat wilders toch wel erg veel hitler knor geluiden liet horen, gecamoufleerd, maar het is en blijft een racistische zieke mammonrat, ook volgens deze intelligente man, die vanwege architectuur en kunst onderwijs veel intelligente russische studenten had, die dolblij waren dat ze in nederland mochten en konden leven

 ..... rusland is met en door stalin vervloekt en de russen kunnen niet zonder dictator, zeiden deze slimme succesvolle ex pats zelf, maar dat is GEEN reden om kapitalistische zwijnen als donald trump te tolereren, want deze heeft toen, gesteund door vlad rattekreng poetin via internet en desinformatie de verkiezingen van hillary clinton gewonnen .. trouwens toch ook niet een echt prettige persoon maar 1000 keer beter dan d varken trump ..... de enige hoop lijkt te zijn dat biden of trump overlijdt en dat michelle obama en george clooney president van de vs van a worden ...... of die sociaal solidaire vrije gelijkwaardige anarchie ........ die varkenskippenmensen kunnen het niet aan, de verzuching om mensen, die met stumperig overwicht veinzen worden geregeerd en dat zelf ook wensen

my goddess goodness, wat zijn (on)mense in hol land toch afgrijselijk stupide stom, op wilders stemmen ..... en direct kreig ik ook nog te hore dat mijn zoon david op wilders gestemd heeft, want zo dom is die jongen


..... ik durf niet een app te sturen of te bellen naar de mooiste en elegantste Regina van Vliet, waarmee ik het liefste een relatie zou willen ........ omdat ik het al te duidelijk heb gemaakt en ik continu hoop op een handreiking ........ en ik verwacht nu met 88% zekerheid afgewezen te worden door Regina ...... en naïef hoopte dat groen links-pvda de grootste zou worden.....

..... en omdat ik mezelf Regina toch niet helemaal waard acht, ze is te mooi en te elegant voor mij, zoals ik mezelf ook condition humaine 4 niet waard vind (dat beeld “hoort” bij de maker of in het gemeentemuseum, mooier dan victory boogie woogie van Piet Mondriaan die ik ook mooi vind) en me enigszins schaam voor die schitterende originele kunst in mijn appartement, voor mijn gevoel leef ik tussen 10 miljoen eur aan kunst waarde ....... en gek genoeg vind ik mezelf wel strepy (heb die 9 schitterende poezen die bij mij leefden ook niet goed behandeld en daar voel ik me ook enigszins schuldig over), de tenways, de kalkhoff image 3 en de harley serial one waard ......... daar blijft het bij, tenzij ik opeens 10.000 eur zou kreige, dan koop ik toch nog een diablo storm, waarvan eline, stijn en david ook gebruik moge make  ...... en ik vind mezelf nu wel die mooie kunst waard, beter dat dan 10.000 eur op een bankrekening "voor de zekerheid",  van die kunst geniet ik dagelijks ....

like i said, iT begins to tell around midnight, eT, this world is going down and he stutters about one of the most beautiful women ....woman ? .... in the world and makes a very weird link with politics ......


 vixen betekent female fox 








   wat bleif die nagellak lang sitte, al sekers 4 weke, hee, ik sou condition humaine misschien, als ik dat schitterendste kunstwerk echt sou kreige, bij mark ouwerkerk plaatsen, als hij dat ook sou willen, dan hebben veel meer mensen er plezier van en ik vind centaur toch al een toegankelijker en mooier actueler veranderend museum dan het gemeentemuseum ..... best een leuk idee, ik denk niet dat mark het wil, maar allah, we zien wel weer, i may have time on my side, time keeps on slipping into the future .........










De eerste 2 (totaal zo'n 10 hieronder, hij heeft heel veel schitterende kunstwerken gemaakt, telkens voort bordurend op zijn eerste kuntswerken maar het veranderend door meanderend) zijn door Frans Erkelens gemaakt in 2007, toen hij dement was, ze hebben hem 2 doeken gegeven en hij schilderde cyberspace, volgens mij heeft hij de rechter 2057 of 2037 gedateerd en de linker 2000, intentional, ik heb er 20 minuten met tranen in de ogen naar gekeken, die kreeg ik ook weer van condition  humaine 4. Eerst sprak de kunst van Frans Erkelens me niet aan 😢😿, nu des te meer. 


Van 3 tm 8 jaar in een jappenkamp, zijn vader daar verloren, 1947 naar Nederland gekomen. 






































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten