dinsdag 28 november 2023

Dichter zoekt naakt model …….. Heel misschien betekent een magnetisch veld leven ------> de zonnevlieg bij de zon, de aarde met dat eigen typische bonte leven, alsof al het mogelijke leven uit het universum zich hier heeft verzameld, opvolgend in tijd bovendien, dinosaurieërs, ooooooh, wat is de mens hier maar kort geweest, iets meer dan 80.000 jaar of met de neanderthaler en so net iets meer dan 300.000 jaar, daarbij het huidige leven op de aarde uitroeiend, en misschien komt daar intelligenter leven voor terug en dat zou betekenen dat gas planeet Jupiter ook haar eigen leven heeft, of leven "geeft", de maan schijnt uit Jupiter te komen heb ik eens gelezen, dit zou best eens juist kunnen zijn, maar geen bewijs, een beetje zoals harry potter verzonnen is maar dan met veel meer waarheidsgehalte

 



































































































































Eksters, pimpelmeesje en die zwarte, kleiner dan kraaien, bezoeken "mijn" noord-oost balkon nu, ze zijn zeker kleiner dan raven, die ik helaas door elkaar haal, een raaf is indrukwekkend groot, die wat kleinere zwarte zijn het brutaalste, geen vink maar een, waarom kan ik er nou niet op komen , zonet een mooie ekster, misschien wel die bij mij toen aan de voorkant, zuid west balkon, naar binnen gevlogen was, Strepy wist ook "perfect" de voorkant en de achterkant van haar woonplek te vinden en dat liet ze zo’n 4 keer luid miauwend merken tot ik haar uit schold voor toneel speelster en haar negeerde, toen geloofde ze het wel 

Kauwen en er blijken ook nog andere kraaien soorten te bestaan, roeken en 





Nee, het waren toch kraaien, ze bejubelden mij toen ik naar buiten liep, aan de andere kant 



















These are the pros and cons of hitch hiking, vroeger werd ik altijd mee genomen, moet je nu die zure verwaande ouwe lijke gesichte eens zien, maar ik stond wel op een vreemd punt, waar ik zelf ook niet gauw iemand zou mee nemen, tegenover halte tram 3, duh 
















Wat ben ik afgeknapt op de stille stomme laffe slappe zwakke nietszeggende yoga kutten, maar oneindige waardering voor wat Leonie slons Slond, Barbara Simons, Frederique Brinkerink, Jedi de vree, Regina van vliet !!!!!, Indra, Mahsa !!!!!! , Catherine van den berg , Debbie Bohemen, Regina Németh of zo , iryna Oekraïne enzovoorts enzovoorts, ik vergeet zoals gewoonlijk de belangrijkste, always the same mistake, zei ik ook in de polska groszek supermarkt, me gebracht hebben, alles en niets 























































Het voormalige gerechtsgebouw (KOTS KOTSS KOTSS VERWAANDE VERROTTE DODE KUTWEIFE) van Amsterdam  

























Bij de amsterdamse zuidas geeft in een half uur tijd niemand wat aan een dakloze ....... ik heb (weer) 10 eur gegeven en hij hing zowat om mijn nek. Net zoals vorige keer bleef ik een half uur kijken of er iemand anders iets gaf, er liepen 300-400 mensen voorbij en niemand gaf iets aan deze vriendelijke man, al die verwaande verrotte doodzieken lopen voorbij en zien de man niet eens 😭😿, erger nog, net zoals de vorige keer ging de man na een half uur aanwezigheid van mij weg, bang dat de politie zou komen en dit is de waarheid (nagevraagd) 

en dan zie je die hebberige bezitterige gore huichelende lege holle bekakte varkensmuilen van pigs willy, maksie, gretie wildersie, trumpie, poetinie, over 10.000, 1000, 100 jaar, minder dan 1 seconde op oneindigheid is dat gekakel en geknor uit die bekakte schijtbekken zinloos gebleken en ze hebben het alleen maar egoïstisch over ijdele verwaande zichzelf, te walge lijk voor woorden....... 

als je die egoïstische verwaande wijven voorbij echte mensen van het straat nieuws, daklozen en thuislozen, ziet lopen, inclusief die laffe slappe domme eendebek van me dochter, alleen mannen heb ik geld zien geven, na 2 uur observatie, dan ...... dan ....... 

 ik heb het afgelopen jaar voor 14.000 eur aan electra glide bikes en kunst en ander bezit gekocht, waar ik dolblij mee ben ...... en ik heb aan daklozen en thuislozen en zwervers zo'n 810 eur gegeven (en dan heb ik het niet over belastingen, maar uit mijn eigen portomonnee), shame wells in my throat, schaamte en schande ......... 

en zoveel meer schaamte en schande over die oranje na ss au VARKENS, ZWIJNEN, MAMMONKANKER-LIJERS van de vvd, pvv, fvd, cda~nsc en dat andere gore hebzuchtige bezitterige stupide stomme moordende gespuis, principes hebben we natuurlijk niet, nooit gehad ook, regeringsgeil, machtsgeil, hebberig geil, bezitterig geil ijdel knorrend en kakelend naar onze gezamenlijke toekomst : de dood

en dat is de ellende, de naïeven worden in slaap gesust door onder andere harry potter waar het wel goed afloopt, voor ons, de varkenskippenmensheid, gaat het niet goed aflopen, die stront blijft uit de kutbekken stromen en per 2057 is het voorbij, dat de mens verdwijnt is niet erg, van de nu nog levende planeet aarde is het erg

God Verdomme  






































Die duiven zijn echt stom, zet je een bakje met 14 over gebleven patatjes neer, ze zien niks, tot je de patat voor ze neer gooit .......












































Hier kwam mijn moeder zo graag, langs de Amstel fietsen, volgens mij ook met me pa, courting, zwemmen met een roeibootje bij Botshol, vrije jaren zestig, dankzij haar rijke pa, herman schlüter, rechtse katholieke hebberige cda kut en willem frederik hermans achtige man, die vereerd was toen mijn pa hem multatuli noemde, vanwege zijn protest als ambtenaar tegen autoriteiten hadden "we", ze, mijn pa en ma, het eerste jaar van mijn leven, waarvan ik me niets herinner, een appartement aan de Amstel ....... toen naar Badhoevedorp. 

 Langs Ouderkerk a/d Amstel, Nes a/d Amstel, prachtige tocht, maar zelfs met "mijn" Harley Davidson serial one, mosh-city kostte me het 5 uur (zelfs 6 uur inclusief stoppen om de kaart te lezen, mijn telefoon was leeg) fietsen tegen een snelheid van 20 kilometer per uur, ik heb 100 kilometer gefietst van amsterdam amstel naar den haag loosduinen en was toch behoorlijk uitgeput rond 20.30 uur thuis, de fiets borden met afstanden kloppen niet, er blijft soms 4 kilometer lang nog 14 kilometer naar Leimuiden, Leiden of Den Haag staan....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten