zondag 26 november 2023

the queendom country of conceited cackling coward cunts .. vrijheid is voor geen goud of geld te koop ...... als er maar iets van fatsoen en historisch besef bij die andere pathetic cunt partijtjes bestaat, bij de MENSEN van vlees en bloed binnen zo'n partijtje, dan gaat er geen 1, GEEN 1 politieke partij regeren met de eenmanspartij van nazi varkensreet greet wilders ........ ik heb van geen 1 politicus een verstandig, slim of wijs woord gelezen of gehoord, het is ijdel conform verouderd verwaand verrot doods loos gekakel en geknor van veel te goed betaalde nitwits, die niets kunnen of weten ........ yeah, u said that already, repeatie too mutsie ....... sinds 2018 heb ik geen 1 politicus gehoord of gelezen waarvan ik dacht, dat is nieuw en goed voor mij en mogelijk het land en de wereld ........ Wouter Bos vond ik goed, onderdrukt door schijtzwijnen dom in mammon gelovige balke~bek~ende en minieme rat verhagen, Wouter Bos zei onder andere dat daar waar in verpleeghuizen, in de zorg, bij de overheid, in het onderwijs, in het bedrijfsleven (inmiddels voor mij voor meer dan 80% de bedrijfsdood) regels gebroken worden, dat dan iets nieuws en iets goeds gebeurt of kan gebeuren, dat regels verstarren en moordend zijn voor vernieuwing en verbetering en daar heeft hij gelijk in


Hee, op vrijdag 24 november 2017 had ik die krankzinnige waanzinnige drie gram wiet ervaring, waarbij het universum in mijn hoofd "knalde", ik voor het eerst sinds mijn 13e of 15 e jaar weer eens hartstochtelijk minder dan 5 minuten huilde, 5-10 minuten schaterde en het leek of mijn hele leven zich in 1 uur voor me afdraaide, wat een kleinzielig stom laf burgermannetje ik was, en toen naar die ellendige barbara omdat ik haar foto's bekeken had en alles "bewoog" of leefde omdat zij de meest dode vrouw was die ik ooit tegen gekomen was. Dus nu ben ik op een bepaalde manier 6 jaar en 60 jaar of misschien zelfs 88 jaar (me pa), en mogelijk zelfs nog veel ouder, maar dit laatste zijn kakelpraatjes, als ik toen juist iets zou moeten hebben leren, dan is dat bescheidenheid. 

Tjezis wat ging condition humaine 4 van Willem Wieringa diep en cyberspace van Frans Willem Erkelens net zo diep (verderop foto's van deze kunstwerken) op een heel andere manier, dus dat is geniale dementie denk ik nu, maar toen was ik met tranen sprake- en gedachteloos, of nee, ik probeerde wel te onderzoeken wat Frans Willem Erkelens zeggen wilde, ik keek in de al dan niet demente geniale geest van Frans Willem Erkelens, ik moet er nu nog steeds af en toe van huilen, tranen, van cyberspace en van condition humaine 4 van Willem Wieringa. Frans Willem Erkelens was vooral zo bijzonder en ongelooflijk omdat Jan van Veldhoven, prachtige man en Popov clown, me de geschiedenis en de kunst van Frans Willem Erkelens in trok, er waren 4 mensen bij zijn geniale lezing, 4 mensen bij een briljante lezing over zeker zo'n grote kunstenaar als Rembrandt en Mondriaan (maar kunst smaken kunnen echt verschillen, ik hoorde vorige week ie ei? schrijft ai mand zeggen dat hij condition humaine 4 niet mooi vond ...... toch niet Jan van Veldhoven ? ik vind clowns door iT van Stephen King en die enge franse clowns met kettingzagen ook niet zo leuk, john cleese, rowan atkinson, youp van t hek, hans teeuwen, theo maassen, daniel ahrendt ! , Ronald Goedemondt ! en Jan van Veldhoven vind ik wel leuk, hee, ja er moet weer zo'n geniale briljante cabaretier als bovenstaanden opstaan ! André van Duin en Toon Hermans, Freek de jonge, Wim Kan, Herman van Veen, Kees van Kooten, Wim de Bie, Wim Kan ook leuk, maar voor mij zijn de eerst genoemden geniaal geweest, hm, die laatst genoemden ook, ik waardeer de eerst genoemden net iets meer, nee, Kees van Kooten en Wim de Bie horen zeker zeker ZEKER ook bij de eerst genoemden, eigenlijk nog meer dan Theo Maassen. Ja, het was toch Jan van eldhoven, hij vond het eiken houten beeld met de flaporen of de spartelende zeemeermin benen (ook foto's verderop, mooier).

 to bie or not to bie  ..... 

to bie writing about iT or not to bie writing about iT

er over schrijven of er niet over schrijven .. er zijn of er niet zijn 

if you have to believe in something (don't, ever), 

why don't you believe 

me ..... met de kennis van nu zou ik die laffe liegende valse angst aanjagende varkensschijt koppen van jan rosch en marjolein sonnema zo'n keiharde trap voor die smerig stinkende schweine arsch kopf geven .. if i'd be able to, i am a non violent person, en toch ...... als ik greet wilders bij mij door de duinen zou zien lopen, wat een zaligheid om die keihard verrot te trappen, maar ik kan dat niet en niet vanwege de wet en angst voor de gevangenis, ik kan dat niet, hoewel, hoewel ....... dat moet namelijk wel gebeuren, als je met woorden niet iets duidelijk kunt maken, dan met daden, schop dat kreng terug naar moskou, de vriendin van vlad poetin, schop greet wilders, jan rosch en marjolein sonnema de zee en de gevangenis van die totaal verrotte verwaande dode geest in 

samen werken aan een financieel gezond nederland ? egoïstisch alles zelf willen hebben en houden, zie daar oranje na ss au, vvd, pvv, cda, nsc en andere nog ergere hebberige bezitterige varkens, nog nooit zoveel doodzieken bij elkaar gezien die de wereld en al wat leeft vernielen

remember the famous quote by Ayn Rand:

‘We can ignore reality, but we cannot ignore the consequences of ignoring reality.'

Life is all about making the right choice at the right time, to think ahead, plan accordingly, and take action. If you don’t want to fall victim to an economy that’s increasingly hanging by a thread…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten