dinsdag 14 november 2023

STEM ALLEN OP ATTJE KUIKEN OP 22-11-2023 ......... dan is dat het beste begin om eindelijk de hieronder beschreven belangrijkste veranderingen vanuit small tiny holland door te gaan voeren om planeet aarde te redden en dat MOET echt gebeuren, we zijn in groot gevaar als we zo ongelooflijk stompzinnig verwaand verrot en doods doorgaan op die ijdele mammon animal farm varkentjes weg ..... Me pa sei dan precies soals Jan Raas, de kwantum kwallen, nieuwe fietsploeg na Ti Raleigh, met die on geloof lijke Gerrie Knetemann, Joop Zoetemelk, Henk Lubberding, Gerard van de Velde, Hennie Kuiper zelfs en Peter Winnen, maar toen kwam de klad er geloof ik al in, mijn vader leefde helemaal mee en zich in, in die fietsers, het was ook wonderbaarlijk wat die mannen konden. Danksei de daames fan de VARIA kuns exposisie gebruik ik nu fluimicil en uie naas me bed en et werk, ik hoes nie meer so erg en me neus staat meer ope, tip van Patty van den Ende en Joke Bianchi, SCHITTERENDE BEELDEN maakt Joke Bianchi, getrouwd met een italiaanse man met de prachtige naam bianchi, toch een favoriet fietsenmerk, die van mijn pa gehad, die door Mieke Willaeys ergens in de bosjes in Brussel gekieperd werd, ze was manisch-depressief, wel knap, leek toen, in 1995, mijn derde ontmaagding, eerste in 1983, tweede in 1989, op Nastassia Kinsky van cat people, wow, dat was ze ook, ook met haar cat style, net zoals met barbara, even mooi, barbara was 20 jaar later en is er een hiërarchie voor dat soort dingen ? Nee........................................................... Wat was Johan Cruijff toch een kunstenaars, de grootmeester van de schijnbeweging die een echte beweging werd of niet, hij bepaalde dat 100% doordat hij anticipeerde op de beweging van de verdediger. Hoewel, misschien is die mentaliteitenleer van Pieter van de Griend zo vreselijk verkeerd, dat iedereen hetzelfde moet denken, zoals nu met dat mammon animal farm bedrijfsdode varken, maar ik heb zijn werk nooit gelezen, dus ik kan het fout hebben

 

met die pieter van de grien ken ik eT helemaal niet meer folge, ken mei et schele


KENNIE SCHELIE by STREPY 




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten