woensdag 8 november 2023

So hee, wat is die chianti riserva een zware knaller, bijna teveel smaak. Ben benieuwd wat Mark Ouwerkerk er van vindt, hij had en heeft gelijk met de zinfandel usa uit de Lidl, dat is de beste

 


HOMOOOOTJE HOMOOOOOOOTJE HOMO OOTJE roepie ikkie zonettie weerie maarrie hij sie, begrijpie mijnie humorrie nie, wattie issie tochie onnoselie he, vanwegie allie homo spullie he kopie ennie hij issie homo erectus~neanderthal, pig, rat, dog mammon adept ......

EIGIE WOORDIE KENNIE SCHELIE 

Miss QUEEN EMPRESS OF ALL i SEE, GODDESS Lady Strepy Yingie Yangie Anubie 

nou, gingie familie hoogeveenie met 3 kinderen van 3 tot 5 jaar fonduen omdat stomme kakelkip annemieke dat soooo gesellig fond, en ik misschien ook wel in me burger lijke kutten bestaantje op de kruisbeklaan 43, de haag, met die drie eendjes van kindere, daafid, stijn en eline (het meeste een snatereend en daarmee ook enorrrem grappig), al gauw pleurde ik de kalkoen in de wijn fondue en eet maar op, die is het lekkerste, en dat was ook de waarheid ..... plus herten biefstuk i am ashamed to say, wat was dat lekker en die tournedos in Enschede !!!!!

Daarna nog es een keer gourmetten met van die lullige kleine pannetjes in of op de akkerwinde straat 14 de haag met de hele familie gesellig bij elkaar, zo mogelijk nog burger lijker en t(r)uttiger, toen had ik het wel gehad ..... nee, niet verbitterd of verzuurd, integendeel, 1999-2008 waren ook de mooiste jaren van mijn leven met david, stijn, eline en annemieke , net zoals 2011 (astrid) tm 2019 met 9 maanden somberheid vanaf juni 2013 vanwege babette koster van groos, vrese lijk, dochter van een psychiater waarvan ze zei dat hij alle geest ziektes had die hij beschreef in dsm IV, nou zij ook, en erger 


Charlotte, jumbo anemoonstraat den haag is nu favoriet, zo knap, grappig en leuk..... en ook helaas door afwezigheid van IryNa Ukraine, Stella munitiehoff en Regina van Vliet onder andere (see the "aaa-list" below) , we did iT, zei ik en zij zei, we did iT for the good, WoW, alleen dat al, ook natuurlijk of sellufs vooral, zo ben ik helaas ook nog es een keertje, haar allermooiste uiterlijk, 18 en 58 jaar, ik zou me zo diep schamen als ik haar vader of moeder tegen zou komen en ik kan haar toch gewoon de leukste vinden zonder dat er ooit een relatie van komt, zie Victoria, waar trouwens nu, naast Aga en Victoria, de schitterendste Carolina staat, werkt, echte dingen doet in de supermarkt groszek, lijkt de meer brunette ruwere meer pure versie van Claire Forlani in "meet joe black", erg goede film met haar en brad pitt. Raar, anthony hopkins speelt rollen naast Antonia Banderas en in deze film brad pitt, ook in legends of the fall en de zwitserse knappe intelligente Katrin Wallner noemde hem een sexy man, ik vind anthony hopkins het tegendeel van aantrekkelijk, wel een goede acteur, maar dat sal dan aan mij ligge 










Zonet “weer” 5 eur aan een alleraardigste man van het straatnieuws “gegeven” (alsof dat geld van mij is), want dakloos bij het leger des Heils, bij mijn weten 65% mannen en 35% vrouwen, so what, het is 100% verschrikkelijk en afgrijselijk in een zogenaamd beschaafd land waar varrrekeuh beatrix haar schweine arsch kopf weer laat zien in Curaçao om daar door arme zwartjes bejubeld te worden, de ijdelheid en stupiditeit van dat wijf is werkelijk oneindig, wat zit er toch in je verwaande verrotte doodzieke schijtkopf, mammon varkenskipkutkopf (voor 88% duits, niet dat eT me iets ken schele, Astrid Neff, de Duitse baden wurttemberg dame waarmee ik 8 jaar een relatie had was me het liefste van de relaties (10 ongeveer met vrouwen, ik heb het niet over poezen waar ik op een andere manier een meer intense relatie mee heb) die ik "gehad heb", ik heb relaties gehad bedoel ik te segge) 


Van mij hoeft dat kreng net zoals barbie van de griend, 88% van de weive bij het openbare hysterie mini sterie en de 80% weive bij de straf rechter lijke (on)macht niet de gevangenis in (het zou wel 97% rechtvaardig zijn) , ik wil dat er gewerkt wordt aan een mensdiervriendelijke ecologisch verantwoorde planeet, dat betekent een stop op olie, kolen, gas, eerlijke inkomensverdeling en bezit verdeling (beatriks slaapt in 20 luxe paleizen over de wereld en de duurste privacy verzekerd hotels, de verwaande verrotte dooie schweine arsch) en windturbines op alle transportmiddelen, 2-4 jaar een soort corona autoloze zondag “stand still = move fast ahead in the right direction” periode is zelfs noodzakelijk 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten