vrijdag 3 november 2023

Gohinne, sou toch eT liefste 2 uur of een avond uit gaan met Irina Oekraïne…. Allie die stomste mensie in die moordende kut blikkie, zowel vanwege stupide domme verkeersongevallen als het einde van planeet aarde door olie productie en consumptie. En die mano issie ookie so stommie, staatie 4 keer op het balkonnie strepy te roepie en dan stomferbaasd kijkie als ikkie bedaard en waardig wie immer het balkon op stap. "Hee, strepy, je bent gewoon thuis !?", seggie met die ferbaasde varkenskoppie ...... “Ja, je bent nogal een nerd," zei Charlotte tegen mij in de jumbo, anemoonstraat, gisteren, 2 november. Vond het een eer, coming from here, volgens mij vindt zij nerds tenminste wel leuk en daarom hou ik van haar, maar niet sexueel of stalker achtig, gewoon omdat ze zo leuk en echt en uniek is, ze doet heel bijzondere dingen met make-up, dan geeft ze zichzelf (moeder)vlekken in haar gezicht en heel mooi gevlecht vossenblond haar en perfecte make up en dan heeft ze toch al zo'n mooi knap gezicht............................................................................... Goh ja, wat zou ik graag in Brussel Nico Bel en Ernst Ferdinandusse ontmoeten, en vooral van Nico even 5-10 minuten zijn dochter zien, mee maken (Spaanse moeder, geloof ik) en of de 2 dochters en zoon van Ernst het goed hebben (de oudste is medicijnen in leiden gaan studeren) en misschien het allermooiste met mijn tenways cgo 600 pro of Harley davidson serial 1 fietsen aldaar, en bruxelles

 

Er staat een eend in je keuken ! 

WAARIE, WAARIE ? 

bekeik nu onse kwaakmakende produckies


Aan de linker hand 36 RINGEN 

Aan de rechter hand 38 RINGEN 

Totaal 74 ringen


kennie schelie 

strepy 

















iT 's all in vain, eT 


vandaag nuchter, het was gisteren met paddestoelen mc Kennai weer ouderwets heftig, rond 14.30 uur ingenomen, zo'n 15 gram schat ik, tussen 8 en 20 gram, verse, het eerste uur koud en op sterven na dood, zo zwaar en diep is dat, ben tussen 2 zeer warme infrarood elementen gaan liggen (de èèn 1000 kW  en de ander 1200 kW, Strepy genoot daar ook van, in de storm en regen), na 1,5 uur kwam het gegniffel en gelach toen ik whatsapp naar Eline stuurde, die tot mijn verrassing op Schiphol stond, wachtte, om naar Lissabon en haar vriend Paco te reizen. 

Mooi om te weten en gezien te hebben dat Paco echt van haar houdt en dat het zo'n mooie en aardige en slimme en sterke en empathische gevoelige jongen lijkt, op het eerste gezicht, 1 keer met drie uit eten bij de Thai, de peper (waar een doorsnee man veel populairder bij de thaïse dames was dan ik, opgewonden gesnater vanwege een "gewone" goed geklede man, minder knappe george clooney achtig, mijn gedans mogen ze niet zo, blijkbaar houden de dames daar, maar ook de Thaïse pearl bij sport city new babylon, meer van rustige beheerste conforme mannen en niet van dansers). Vanavond weer naar la scala, vorige keer was Faye Power of World Natives Indians Dunaway er niet meer. 

Toen ging ik naar buiten met de fiets door de storm en in de polska supermarkt groszek, in de jumbo en in de albert heijn werkelijk de dansende paljas uit gehangen, vooral de albert heijn was memorabel, telkens op dat nummer met dat rennende paard langs het strand dansend als een overwinna(a)r met een tros bananen, die ik triomfantelijk als de trofee gebruikte..... al die verbaasde en schaterende gezichten ! En bij Victoria deed ik alsof ik een tiger-spiderman was en ze vond het uiteindelijk toch wel grappig en leuk, eerst zuchtend van nee, nee, ga weg, maar daarna vond ze het wel leuk........mooi, was een topdag, maar dat anderhalve uur dood zijn is echt zwaar, 2 uur een lichte hel, 10 uur feest en lachen en een heel klein beetje huilen daarna, weer alleen, weer solo, maar ik moet niet so sielig doen, ik vind dat ik nu het mooiste leven heb ....... en ben soms dood(ziek) bezorgd over de (nabije) toekomst, 2024-2050, "we" gaan toch niet echt zo door, dat kan toch niet, we vernielen alles, werkelijk alles....we moeten het echt gaan doen zoals het in de volgende 50-300 blog posts staat........


wat zijn die schaterbuien en dat uit proesten, vooral na zo'n 10 minuten sessie door de albert heijn leuk en dan staan zo'n 20 jongeren die daar werken zich te vergapen en te lachen hoe ik doe, dat hebbe se nog nooit gesien, soon malle vent~danser, want ik kan er wel echt wat van, lang zaam er hand ..


hm, mogelijk ook zelf overschatting, maar qua yoga en flexibiliteit en kracht was ik in 2021 een 5min (in mei-juli 2020 een 8 min), vind nog steeds door die smerig stinkende verrotte verwaande dode krrrrengen van fivoor en ik zal dat martha neeter braaksma (GOOR SMERIG TOTAAL VERROT VERWAAND MEEST STUPIDE STINKENDE KUTKRRRRRENG en .... dat ..... is ...... zou psychiater ..... zijn aaaaaaaargh) ) en die andere walgelijkste kutten nooit vergeven, dankzij ook ondergenoemde godinnen als Regina, Catherine en Mahsa naar een 8+ gegaan. Mooi zo. 

Intussen heb ik dagelijks met de haagse krrrrengen te maken, elke dag wel 1 zuurpruim tegen komen, ik kan er steeds beter tegen maak ik mezelf wijs EN mijn sleutels verloren, telkens een RRROT ervaring, sleutels verliezen, het gebeurt mij eens in de 10 jaar EN daarna morsen bij het plassen. 

Het is dat ik Victoria en een glimlachende Aga weer gezien heb, Charlotte helaas niet en er werkt weer een schoonheid bij de groszek, wat is ze knap , nu werken daar 3 schoonheden en ik ben er Mihsa tegen gekomen ! En daar zag ik ook die zuurpruim, hoewel ze eerst wel om me aan het lachen was, dat vind ik de ergste. Ja, er zit echt wel soms verbittering en verzuring in me over de mens, de vrouw, de man ...... en ik blijf eerst naar de vrouw kijken, terwijl de rotste ervaringen door mannen kwamen op barbie van de griend na, met dr weg rottende huichelbek en verbitterde lelijkste schijtkutkoppie, goor stinkend smerig braakwijf en dat dat deed se ook echt veel, wijn zuipen en braken, vandaar die weg rottende grijszwart uitgeslagen tandjes. 


En faye dunaway is er weer niet, na ja, toch ongemakkelijk communiceren met een ijspegel en die nieuwe Poolse, WoW en ik heb er geen zin meer in, dat dweperige WoW en hup ze is weer weg of ik word weg gestuurd of het blijkt een verwaand verwend verrot doods vvd krrrreng. Nee, ik ben enorm blij met het licht van Regina en andere hieronder positief genoemden, ook zonder relatie, iT keeps me goingk …. strongk. 


kennie schelie 

lady strepy yingie yangie anubie 










en om te vergeten dat ik elke dag merk dat het slechter gaat met de aarde, dat ik weer verbannen en weg gestuurd word omdat ik me correct maar anders gedraag, zonder iemand te hinderen of te intimideren of te beledigen, 60% vrolijke gezichten als ze mij zien dansen, 15% onderzoekend, van moeten we misschien 112 bellen ? en de rest is onverschillig of ziet het niet, bezig met de telefoon ~ zichzelf. 







Doet enorm aan Nikki Kersten denken, vond-vind haar altijd al de jaren 60: 













joden dom, christen dom, is lam, geleuvige conforme domme stomme schapen en kippen 





kennie schelie 


lady strepy yingie yangie anubie 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten