zaterdag 25 november 2023

well, here's another ferry, ferry weird story you've gotten me into ,,,,,,,, i went cold and hotteuh, should i go or notteuh , by margalith barüch ....... sunday, sunday, every other day, every other day, every other day ............. BEVEILIGING BEWAKING BEZIT CONTROLE, every breath you take, the police, muzikaal zeer vervelende cliché 's vind ik, interessante lyrics~tekst, en daar tegenover staat het privacy gejengel en gejammer van dezelfde beveiliging bewaking bezit controle verwaande verrotte dode (koninginnehuis) weife (bij de privacy autoriteit werkten tussen de jaren 2000-2010 meer dan 90% vrouwen en dat was een ramp), omdat "men" niet wil dat "men" te weten komt hoe totaal ijdel, verwaand, verrot en dood ze zijn ..... uit die huichelmuilen van piggies beatriks, maksie cosi hebbie hebbie hebbie en willy komp niks dan bekakte zelfgenoegzame zelfvoldane ijdele verwaande verrotte verwende bekrompen achter lijke kutkotspraat ... hoe halen ze het toch in die totaal verwaande varkenskipkutkoppen, die pretentie, gebaseerd op helemaal niks, gebaseerd op totaal verrotte pigchicken shit in those ugly greedy heads

Het was vreemd met Nicole Ross, het afscheid van haar kant was koel en wat was en is ze stoer gevaarlijk rauw ruw mooi ! Net zoals Iryna Oekraïne. We hadden een leuke date van 2 uur, veel raakvlakken, we zouden "vrienden" kunnen zijn ,,,,,,,, ik heb inderdaad nooit vriendschap met een vrouw gehad, hoewel, toch met Annemieke en Astrid, maar na de relatie geen echte jongens~mannen vriendschap ,,,,,,, heel vreemd dat Nicole op mijn vriendelijke appjes niet reageerde, dus daar heb ik nul schuldgevoel over, wel een zeer bevreemd gevoel. 

En ik blijf verbijsterd over de gelijkenis van (het verhaal van) de kunst van een andere Nicole Ross in de VS of A met de artist Nicole Ross die ik in Den Haag dus ontmoette en de gelijkenis van het bad apple orchard wormstekige mond en hypnotiserende ogen (en neus) portret en de echte aska schuhholz en die griezelige gelijkenis van de echte Nicole met het portret van de donkerzwarte haren Nicole Ross met dicht genaaide mond, huh, foto's staan verderop, 

en ze deed me tijdens onze date, toen ik na ruim een uur de tijd had om haar handen te bestuderen voor meer dan 90% denken aan brad pitt en tom cruise in "interview with the vampire", ze had en heeft precies dezelfde vampire handen en nagels ! "Yeah, once i got to draw my hands i realized they are different," zei ze lacherig vriendelijk. Dus dat heb ik haar ook verteld. En de meest rauw ruwe sexy indian native vrouw ever en dat heb ik niet direct gezegd, wel via dit blog, maar ze kan nauwelijks nederlands (google translate, tot ik die kunst van nicole ross zag, kon ik me niet voorstellen dat zo'n top dame indian power native ook maar enige belangstelling zou hebben voor mijn ijdele blog).

Met Regina heb ik, toen ze duidelijk maakte door lichaams- en andere taal, dat ze geen relatie wilde, niet verder aangedrongen, maar deed ik wel bijzonder (vrij duidelijk dat ik liefde voor haar voelde, zonder daarbij te belagen of hinderlijk te zijn) tijdens haar fantastische droom body balance lessen ........ wat is ze onwaarschijnlijk elegant en knap, zoals ze beweegt !


 geprojecteerde liefde, zoals in "ik hou van jou, dan "moet" jij ook van mij houden", zorgt voor de meeste ellende ....... en volgens mij zie ik dat vrij goed, behalve met Stella .. maar ook haar heb ik niet belaagd of lastig gevallen, alleen via dit blog door vreemd oofer orgasmes te schreife ...... plus als je op het werk een flesje dominatio geur for men krijgt, dat is niet echt "werk gedrag", maar dat wil ik juist doorbreken, dat formele vaak verwaande (NIET VAN STELLA !) gedrag bij het werk, alsof we geen voelende mensen meer mogen zijn, maar ik kan me voorstellen dat lezen over orgasmes met je volledige naam erbij vermeld niet leuk is : 

Trouwens, Stella had mij daarvoor afgewezen, ze was dus een engel voor me nadat ik op mijn handen stond bij een bijeenkomst over klimaat maatregelen, daarna ging ik op minder dan 2 meter van haar staan bij een "oploopje" en toen liep zij weg, niet onvriendelijk, maar wel een duidelijk signaal dat ze geen relatie of afspraak wilde, ook daarna meed ze me. Dus met Stella was het wel zo, dat ik dacht dat mijn (mogelijke maar het was er al) liefde voor haar ook zou betekenen dat zij liefde voor mij zou voelen en die indruk heeft ze nooit gewekt, wel dus een engel en bij het eerste contact moest ik om haar en nico lachen bij de directie natuur, lnv, de mooiste lach van de mooiste vrouw..


KENNIE SCHELIE by STREPY

 nee, ken me nou niks schele





In het oneindige zit het eindige, zei Marcellus Senstius, foto van mooie half Indische indiaan cat Candide van voltaire hieronder, ik haal optimisme uit mijn ongeluk van 4 jaar in de gevangenis in Engeland en 2 jaar gevangenis in Nederland, mishandeld te worden door de politie, een liegende bedriegende slachtoffer vrouw te hebben gehad, een goede arts te zijn zoals mijn vader, en door een vleesetende bacterie mijn rechter onderbeen te verliezen, die eerste zin zei hij tegen Vincent Icke, bekendste astronoom van Nederland, die daarvan zeer onder de indruk was (ik ook) en Marcellus had gesproken met Houellebecq, ken vloeiend Frans, se Frans is beter dan se seer goede Nederlands …… en Britse schrijvers kent hij ook heel goed, allemaal namen waar ik nooit van gehoord had, heb weer veel op te zoeken de komende tijd ....... en geschaakt tegen thierrie bidet baudet, die voor de schaakpartij zei dat hij Marcellus in zou maken, Marcellus won, zich verbazend over die vooringenomen arrogantie, wel een redelijk matig piano speler, die bidet, verder niet veel soeps, aldus Senstius.  

Ook nog een foto van zijn poezen Tokio en Tupac hieronder, bij de schreeuw van Munch, gemaakt door zijn vriendin Claudia de Wit, ook nog een zoon Casper met 2 vrouwen en 6 kinderen, net voor de zesde keer opa geworden, zoon werkzaam in de steigerbouw, Marcellus had veel in de visserij overal gewerkt, Bretagne en Mexico, marlijn vissen die je hand eraf bijten, hij verklaarde zijn pech en nare ervaring door hoogmoed, ik noemde het overmoed, die ik ook bij me soon David sie …… 


in het eindige zit het oneindige, dacht ik 1 dag later zelf, maar die is minder mooi dan de vondst van Marcellus Senstius 


sag saterdag in de 10e minuut een prachtig doelpunt van vitesse (deed zelfs denken aan dennis bergkamp tegen argentinië) tegen ajax afgekeurd worre wegens buitenspel, flut (scheids)rechters, OP ZOUTEN, ben weg gezapt, foebele interesseert me echt niet meer, heb ook niet gekeke naar argentinië tegen nederland vorig jaar, ik wandelde door chique den haag, de vogelwijk, en sag na de wedstrijd teleurgestelde jochies, "rot argentijnen" zeiden ze tegen me (en wat voetballers kunnen is wel waanzinnig knap, een amateur team met 16 jarige jongens, 1 schoot vanaf 30 meter precies op me kop ! maar echt precies raak, hè, ik hield me vuisten voor me harses en daar knalde die voetbal tegen aan) 


oh darling, when we are together, i kiss you to pletter, i hafe a house and that's lekker warm

 

Foto van de maan met telescoop van David Ouwerkerk, plus 9 seconden video van de maan : 


















































































Hieronder "the original" van M.C. Escher, ik vind bovenstaande minstens even mooi 
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten