maandag 13 november 2023

De meerderheid van de jongens die ik in de gevangenis sprak of mee maakte, 1,5 week tot 3/4 maanden intens mee samen geleefd, horen daar veel en veel minder thuis dan mark verrot verwaand doodziek mammon varken rutte en edith tabakkankerkreng schippers en de andere hieronder negatief genoemde politici ----> braak- en scheldwoord, als ik die kop van yesilgoz oppeuh deuh tee vee sie, weg, weg, weg zappen, heeft me niks te zeggen en zal me nooit ook maar iets te zeggen hebben, maar alle voor stemmers in 2003 voor de oorlog in Irak, die horen veel meer in de gevangenis thuis dan alle jongens en mannen die ik sprak en mee maakte en aanvoelde in de 4 gevangenissen waar ik totaal 9 maanden zat

 


ik ken die varkenskoppe van piggies willy, maksi cosi hebbie en beatriks oranje schweine arsch na ss au en nagenoeg alle politici rechtser dan pvda-groen links niet meer zien, luchten of horen, dat geouwehoer uit die verwaande verwende verrotte mammon - lijers, de ijdele hebzuchtige bezitterige domste stomste de planeet aarde vernielende varkenskippenkoppen


ik gaat waarschijnlijk de komende 3-4 dagen geen alcohol drinken, keike of die hoest weg gaat, dus woensdag tm zaterdag geen alcohol, eT is maar dat jullie eT allemaal wete  ...... hoewel ik vandaag, 13 november, 4 keer een klein beetje gehoest heb, dus dat is een goede ontwikkeling en ik heb 570 EUR terug gekregen van die mybackyard.shop fraude van 700 EUR, dus daar ben ik ook dolblij mee, geef niet aan apple oortjes voor 2 EUR in een waanzinnige actie je credit card gegevens, voor je eT weet ben je 700 EUR kwijt, hebzucht bestraft en dat zou wel weer vaker moeten gebeuren, vooral john de mol en oranje na ss au mammon varkens die meer dan 8 miljard, 8 miljard !!!!, bezitten en 1 miljoen mensen in Nederland onder de armoede grens leeft, het is niet te geloven, dit is zeker "beschaving" en die zelfvoldane zelfgenoegzame kutvarkens schamen zich niet eens maar laten zich graag op se allervoordeligst fotograferen voor dat varkensvolleuk, onze "onderdanen" ........ word toch eens wakker, ontwaak toch eens uit die nachtmerrie voor in ieder geval 1 miljoen nederlanders en de vluchtelingen ...... en ga daar werk van maken, doe nou eens wat in plaats van ijdel gekakel en geknor 


prompt kreig ik wel zo'n hoest~bui waar ik bijna van stik, komt en doordat mijn neus dicht zit en omdat ik 8 minuten geleden een lachbui had en nu met stille woede en weerzin zit ten opzichte van die rijke stinkerds .....de begraven lijken van de oranje na ss aus onder de kerk van Delft lagen en liggen flink te meuren en daar komt het woord "rijke stinkerds" vandaan, er werd binnen die varkensfamilie oranje na ss au gepaard met hofdames en "ridders", impotentie en geslachtsziekten heersten, geen enkele illusie, wilhelmina werd bevrucht door "jonkheer" kotss de ranitz, wat de wat dommige juliana opleverde, schweine arsch beatriks dacht dat ze intelligent was en is het andere stomste uiteinde van dat schwein

yeah, you said that already, 

strepy cattie ken et nie schelie


ja, dat was ook een shock in 2019 of 2018, zomer of lente, aska met compleet blote rug te zien en ik zat op 1,5 meter van haar ........ en ik had het eerst niet gezien vanwege Margalith die er toen ook was, twee shocks vanwege twee goddesses, nee, die uitgedroogde peulvrucht van een magere reet van de griend ken daar toch echt niet aan tippe …… gohinne, als Charlotte 36 jaar zou zijn, dan zou ik meteen een relatie met haar willen, verder zullen we wel zien, ze is geen 36 jaar, ze is 18 jaar (ook al voelt ze als 24 jaar aan, dan nog) 


krijgie we dattie weerie, kennie schelie 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten