woensdag 29 november 2023

Goh, aardgas is reukloos, net zoals barbara, behalve haar vagina, die rook lekker, men voegt een vies geurtje toe aan aardgas voor de veiligheid, dat als je het in huis ruikt, dan is het stront aan de knikker, daar ken stront van komen

 

Credits, eur, dollar, yen, een world currency die je krijgt voor je werk en vooral omdat je een goed mens bent, werkend en spelend aan het goede. 

Zoveel water op aarde is ook wel uniek en toen die man die short was gegaan op de aandelenbeurzen vanwege die krakkemikkege en misschien juist zo goede hypotheek constructie dat iedereen een (goed) huis kon kopen in amerika maar dat eigenlijk niet betalen kon en dat die hypotheke in pakketjes doorverkocht werden aan banken, die man die daar zeer rijk van werd zei toen dat water de (financiële)  toekomst was, maar hoe investeer je in water en willen we dat, dat geldwolven als poetin en trump aan het meest kostbare op aarde komen, water, en dat dat nu in sneltreinvaart vernield wordt door olie, kolen, gas, bos en vuil en lijken en alles verbranding 

........... Danique bij sport city new babylon vond en vind ik ook een continu door mij vergeten godinnenwonder. zoals zij me met haar stem en mooie geluiden van een klokkenspel, een (h)oshi of zo een andere wereld in trok, dat kon goddess Sonia Rumania bij caesar sports ook zo goed, daarom ga ik niet naar dat silence retreat van Hedi de Vree, ik wil juist stemmen en muziek en natuur geluid horen, hm voor dat laatste misschien wel weer een silence retreat, ik zal nog eens naar haar video kijke want stilzwijgend tegen over elkaar, naast elkaar zitten en zo, nee dat trekt me helemaal niet, walg daarvan, stomme kutten.

 Nee, ken me geen reet schele ! 

Non me ne frega un cazzo ! 

Het interesseert me geen reet !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten