dinsdag 28 november 2023

Our common future by 2036-2057 ….. hier liggen overigens me opa en oma van moeders’ kant begraven, plus 90 jaar geworden, overleden 2002 en 2004, geloof ik .. is anybody alive in here, is anybody at all in here, nobody butt me in here, nobody but me ..... exiled, for ever exiled, let me mourn, happy, happy, they that in hell feel not the world's despite ........ wat die stinkend smerige schijtweive van schaal 14 tot en met 23 doen (hoogste schaal, geloof ik, van 100.000 eur tot en met 230.000 eur bruto per jaar, 70.000 eur tot en met 140.000 eur netto per jaar en de laatsten met auto met chauffeur, een gouden pensioen, dat maar voor 23 tot 30% belast is en andere emolumenten) is ijdel verwaand verrot doods knorrend en kakelend die stinkend smerige zwijnen, zichzelf, in stand houden, in het bedrijfsleven-dood waarmee ze veel te innig verknoopt zijn, kunnen ze eventueel nog veel meer verdienen, het mammonkanker varkenstuig dat de wereld vernielt bij elkaar, geen fraaie vertoningk ..... humorloos, liefdeloos, geestloos, wezenloos, levensloos, doods ..... we laten laf stilzwijgend liever die pestvarkens de wereld vernielen, hear no evil, see no evil, speak no evil vernielt deze fraaie planeet


en als ik die arme lieve dakloze man van 1 blog post verderop in mijn appartement zou huis vesten ? Dus dat hij bij mij liefst tijdelijk mag wonen ? Liever niet met mijn 70 vierkante meter pure luxe, dus of ik nou echt zoveel beter ben ...... als hij mij zou smeken zou ik het doen en er is nogal een verschil tussen 600 miljoen eur van varkensreet benard van vollenhoven, meer dan 4 miljard eur bezit van oranje zwijnereten na ss au en john stinkzwijn de mol (schijnt een narcistisch kreng te zijn met vrouwen, die zelfs vrouwen van de weg af rijdt met se auto, maar dit verhaal heb ik wel van een valse gehoord, het klonk als de waarheid, maar zij was ook niet goed, larissa gabriëlse) en ikke met ongeveer 120.000 eur in mijn appartement, hypotheek van 125.000 eur en dat is het, ik vind de kunst daarin miljoenen waard, maar dat is persoonlijke smaak, een vluchteling of iemand die onder de armoede grens leeft geeft er terecht niks voor ...... 

en 3 electra glides, waarvoor nou weer 3 van die schitterende fantastische elektrische fietsen ? Vind nu de tenways cgo 600 pro, de kalkhoff image 3 en de harley davidson serial 1 mosh city gelijkwaardig, alledrie top ...... ride unchained, inderdaad alledrie zonder ketting of eentje van kunststof en dat rijdt als een mooie droom, dream like ....... die Harley Davidson met beter ingestelde remmen door Saqib Malik, quick aemen, laan van meerdervoort 427 waar je voordelig voor de laagste prijs ook zo'n harley davidson kunt bestellen, opgepompte banden en een 8 centimeter hoger ingesteld zadel is DE TOP en een POWERRRRRRRR in die elektromotor, van 0 naar 30 kilometer per uur in minder dan 4 seconden, misschien wel 3 seconden in de hoogste stand (van amsterdam amstel station naar den haag zuid continu in de laagste stand, nu voelde ik pas die power van de harley davidson serial 1, mosh city en ook verder, hoe die electra glide voelt en doet, een droom die uit komt.  

Goh, ik heb nu 4 dagen geen wiet of psy truffels gebruikt en ik ben nog steeds af en toe high, maar dat komt ook door woede en een nacht waarin ik maar 1,5 uur sliep. 

Wat zijn dat pimpelmeesje, die ekster, die kraaien en kauwen een gaaf en leuk gezicht ! Dat had ik veel eerder moeten doen, noten, brood en zo op een tafeltje, alleen heeft Strepy het ook in de gaten gekregen

People need love to make a good livingk. People need faith in a helpingk hand 









eT ken me toch so niks schele allemaal, nee, wat ken mij dat nou schele 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten