vrijdag 17 november 2023

Too empty to clean. Geen enkele, geen enkele stupide stinkkut of stinklul gaat mij fertelle wat ik wel of niet mag schreife, hoe ik wel of niet yoga doe, hoe ik dans, hoe ik beweeg, hoe ik denk, hoe ik (me) voel, hoe ik probeer te leven. Van 1 liter wijn op vrijdag heb ik nu op zaterdag lichte koppijn, veel water, vitamine c met zink of een gold kiwi en ibuprofen werken gegarandeerd en ik ga maximaal 0,5 liter wijn per dag drinken, waarschijnlijk minder. . Een cross brommer schakelde marc poelenjee 2 jaar uit in Varese, 1981, en dat vond ik prima, een verwend verwaand doods ijdel snot joch, hetzelfde denk ik nu over die hoogeveen kutte kinderen van me, heer lijk heer lijk heer lijk als ze overlijden in hun slaap, als ik maar nooit meer contact hoef te hebben met die slappe stinkende huichelkutblubber, ik voel me niet prettig of gelukkig met of bij "mijn" kinderen (NOOIT als bezit gezien in tegenstelling tot meer dan 90% van de vrouwen) dus dan kies ik nu voor de makkelijkste weg, geen contact meer ...... toch knap dat anke so op hoge hakke ken loope, se verdient een standbeeld, of dat beperkt juist misschien, wat een knappe dame en geil heerlijk mooi wijf, anke sieverink ......

 

in tegenstelling tot 

goorste smerigste mammon hoer en teef melania trump 

...... iT wasn't me, eT ..... 

Het heer lijkste wat me ken oofer kome, verlost worre fan dat sielige stinkende weife kankermammongeseik van die teefe










Geen opmerkingen:

Een reactie posten