dinsdag 7 november 2023

Varese, Italië, 1969-1977, bracht mij de lekkerste pizza en vooral pasta en lekker eten vergeleken Nederland met als hoogste culinaire plezier patat met, de chinees of de joegoslaaf, kroket, getver, holland dacht ik regelmatig, zelfs in brussel dacht ik dat over iedereen, getfer europeanen behalve de italianen en florence, duitse dame, mascha jansen en marjan van domburg, fotomodel, was ook niet verkeerd, net zoals marit franzen en in ieder geval twee andere duitse dames, marit de haan, tudelft bouwkunde, twee jaar ouder dan ik, grote liefde, leek op barbara van de griend, en 3 italiaanse dames met dezelfde sexuele uitstraling als charlyse bella-angel oh wow wow wow

 


VANAF DE 24 ste eigen lijk op sich de 25ste minuut TOP, ELI & FUR (waiting blijft het beste) : 


https://www.youtube.com/watch?v=DwPt1dBLpRQ



UND DANN GAB ES WEIN, WEIB UND GESANG, LECKER IM NACKTEN, ABER, ABER ....... LECKER IM NACKTEN 


DE LITERAIRE DOOR 


BRAAK indulge into self pity 


De schertsvertoningk van een zogenaamde koningk


je sou toch denke dat eT bij yoga om vrijheid draait maar nee, ook daarvan make se een gefangenis, "se" sein weife, ken ik dr wat aan doen, feite, maar als je naar foebele keik, waar miljarden euro's in om gaan, dan is sport al (tientallen) jaren een of de mammon (bedrijfs) gevangenis












m75 ringen met 5 blauwe elastiekjes die binnen een week kapot gaan, for your information, fyi, asap en so moest ik allemaal leren bij american express, bij de “overheid” was dat , wil eigenlijk die ijdele zogenaamd gewichtige verwaande lege holle praatjes vergeten, een duur woord voor handelingsperspectief, paradigma, lees vier (beleids)nota’s van willekeurige ministeries, lees rechter lijke uitspraken, het "proefschrift" van rotkopf b. van de griend, en als normaal mens denk je dat ze daar met meer dan 140.000 bij het rijk in een krankzinnigengesticht sitte.

 Je hebt ook nog provincie, gemeente-, waterschap- ambtenaren, Europese unie ambtenaren, relatief weinig met wel de wolligste meest onbegrijpelijke taal, maar de verschillen met de rijksoverheid zijn minimaal, met leraren zijn er meer dan 1.000.000 (semi) ambtenaren in Holland, die volgens deskundige ingewijden veel te veel op kijken tegen het “bedrijfsleven”, feitelijk zoals hieronder uitgewerkt de bedrijfsdood van planeet aarde, iT’s all mammon pig-chicken shit, eT 





mWat is 8 uur slapen, net zoals lekker eten, zelf klaar gemaakt of afgehaald, sport, yoga, solo dansend door het leven gaan, met leuke jongens lachen, een knappe aardige dame zien toch fijn 😻 🥰 ….. en de mooiste muziek, veel meer heb ik niet nodig voor geluk, het is al (bijna) teveel luxe (schuldig gevoel ten aanzien van daklozen en vluchtelingen) …. mijn neus zit vaak dicht, ik moet nog steeds soms enorm hoesten (ik gebruik geen maximaal 2 slagroompatronen per dag of lachgas meer) en door die dichte neus heb ik een heel klein beetje keelpijn (ik heb dus liggen snurken vannacht).

 Interesting, butt if you’ll excuse me, i’d be delighted to hear more on another occasion. 

Ratchet Anubis

Als ik kip of een andere tractatie aan de 9 poesies gaf die 1-3 maanden bij mij woonden, dan likte 3 maanden jongere kater Ratchet poes Musty uit dankbaarheid, jij hebt daarvoor gezorgd, zei hij daarmee tegen de mater familias, moeder van de familie, en dat heb ik veelvuldig waar genomen, dat gedrag, poezen zijn heel, heel bijzonder, net zoals Musty Ratchet ging halen om toe te kijken toen ik hun 1 maand oude kind, blacky, nu barry geheten vanwege de Bijlmer waar hij nu woont, op mijn blote borst zette. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten