woensdag 29 november 2023

WAT IS STRONZA, KUTWIJF EN TRUT, STRONZA ! STRONZAAAA ! MA CHE STRONZAAAAAAA ! TOCH GENIAAL, HET DEKT DE HELE LADING, STRONT ! STRONT ! MAAAREUH STRONT AAN DE KNiKKER ! JA, JESSICA ZWIJNEREET HAITSMA EN BARBIE KUTKIPPEKOPF VAN DE GRIEND ...... Goh, mijn moeder had zoiets wezenloos stoms dat ik mijn pa daar ooit op aangesproken heb, how could you, with her ? And do this to me ? En toen zei hij, maar ze kon heel gauw talen, waren we in Griekenland ennos dannos praatos zijos somaaros griekos, echtos ! Mettos iedereenos, psomi ennos nero bestellenos ! Ennos alsos zijos griekos praatos, dannos begreepos ikkos hettos zelfsos !!!~!

 

En aan zwartharige power indian 1/4 greek freak native Nicole Ross moet ik al helemaal niet denken, tjezis wat een rauwe ruwe female Harley Davidson serial 1 , heerseres van the us of a, the spirits and something else, deeper, darker, never felt such a rough goddess, yes Iryna Ukraine 

Goh, die dochter van ines kutkots, Anna .... of toch Anne, ik hou het op Anna ook vanwege 23 jarige blonde Anna Paulowna hoogste adel, koningin duchess, maar Anna was zo perfect, die ene yoga beweging van haar dat ik moest applaudiseren, het schitterendste indianen gezicht maar dan zo perfect verfijnd als een tekening uit de 22ste of 24ste eeuw, sogar schöner wie die Mutter zei ik met een duidelijke shock in mijn ogen teggen Ines Kutkots die mijn shock overnam, ze zag dat ik in 2 secondes maar vooral met die perfecte meest kunstzinnige yoga houding binnen 3 maanden hopeloos verliefd was op ook de mooiste vrouw van de wereld, 16 jaar, niet te geloven , zijdelingse minder complimenteuze opmerking, met zo'n moeder, die er ook wezen mag, een schoonheid maar zo verwaand katholiek stupide arrogant pedagogiek gestudeerd dus ik weet alles en het meeste, nou jij weet het allerminste vind ik nu, zo laf onderdanig katholiek stupide en die waardeloze lucht belletjes van helemaal niks van orgasmes, nou ja, sij ken tenminste nog orgasmes kreige, 

van barbara heb ik alleen maar de allerdiepste kunst gevoelens als metaforische orgasmes gevoeld ..... terwijl haar idee van kunst, ik vond het niks, zo verstard, zo doods, zo victory boogy woogy afkeuren met die domme verstarde zich koningin wanende stomme stommere stomste kut barbara van de griend, maar daaraan tegengesteld dus wel roze kunst schilderijen, een beetje too much for me, maar haar orgasmes waren van die wat overdreven roze andere kleurtjes kunst, waarvan ik foto's geplaatst heb, geen zin om ze op te zoeken, Danielle Philippa zei daarover, mja,mooi, een beetje teveel zuurstok kitsch, tegengesteld aan wat ze thuis had hangen, waterige mooie groen en blauwe lucht schilderijen voor een hek van een boerderij zonder mensen te lochem, had ze zelf gemaakt en dat meesterwerkje van een naakte barbara door haar 12-14 jarige dochter jessica, maar haar orgasmes waren van die soals ik nu heb met Cees van Dongen, Michel Vervoort, Dat zwart wit krijt schilderij, die m.c. escher, die walasse ting, die doodskop van Escher is NIET TE GELOVEN, NIET TE GELOVEN ZO GOED, dat is zo oneindig geniaal ) 

 Willem Wieringa en Frans Willem Erkelens zijn voor mij nu beyond het allermooiste, dat is zo godde-godinnenachtig meesterlijk goed ....... het is even goed als m.c.escher doodshoofd, maar het is nog meer levend, dat was dood levende perfectie, waarvan ik toch net niet de tranen in de ogen krijg omdat je een vergrootglas, een loep of loupe nodig hebt, Willem Wieringa en Frans Willem Erkelens zijn levende perfectie waarvan ik de tranen in de ogen krijg, zo mooi, zo goed 



Ja, waarom moest je in mijn ogen een bijna wiskundig genie zijn om economie te kunnen studeren en vond ik die economen toch zo vreselijk stom, zo one track minded boekhouders denken, maar bijvoorbeeld Hans Hoogeveen, Paul Krugman en Ben Jacobsen en die blonde dame van de nrc Erica Verdegaal niet, die vond ik duidelijk veel slimmer dan ik, zij begrepen er behoorlijk veel van en konden mij dat helder duidelijk maken, hans hoogeveen wist na enig nadenken op mijn moeilijkste vragen antwoord, bij wie komt deze ellende, deze grootste schuldenberg nu terecht, vroeg ik hem tijdens de bankencrisis in 2007/2008, die feitelijk nog heftiger was dan de wall street crash van 1929-1930 of so, die jaren duurde, heeee, in 1933 kwam hitler aan de macht 😨😨😨😨, maar Hans Hoogeveen sei toen: bij de pensioenen, de pensioenfondsen, vond ik toen zo knap en het is niet uit gekomen door een fictieve redding van ook Wouter Bos en de andere financiële wizards die toen rond liepen, want dat heeft Wouter Bos toen met het ministerie van financiën gedaan, de wereld van een financiële ondergang gered, dat heeft hij ook gedaan voor alle gedupeerden van ice savings bank van IJSland, men realiseert zich onvoldoende wat een toppers dat toen gedaan hebben, alleen de ellende dat men er niet van geleerd heeft maar dat daarmee de goorste varkens weer aan de macht kwamen, vlad poetin en donald trump als de ergsten, vlad poetin als smerigst goorst slim en zo oneindig stom bezitterig hebzuchtig kreng, 

trump als opgeblazen dom leeg hoofdig mammonkanker narcistisch ijdel verwaand verrot doods animal farm varken en ruim 51% van de amerikanen gelooft, geloofde, zo'n onsmakelijke holle lege griezel, hoe is het toch moge lijk ? Met geloofde geef je me nog hoop, maar als de verkiezingsuitslag in nederland niet vervalst is, dan zijn ze in hol land minstens zo stom 😨😨😱😱😱, verrot, verwaand, doods, zo arme mensen en vluchtelingen in de kou laten staan, terwijl gore smerige oranje de mol zwijnereten samen met precies dezelfde types als trump en poetin, maar die zijn rechtstreeks moordend, misschien is het gif van olie, kolen, gas hebzucht net zo erg, zoniet erger (^50% , ook volgens ãïTeT dus, vanwege dat ^ wat ik niet eens typte en dit is 98% de waarheid) van Nederland en de wereld via shell en zo bezitten, het is werkelijk om te kotsen, de stomste smerigste ss swines hebben en bezitten meer dan 50% en misschien wel 60% van Nederland 


en via net iets rottere en smerige zwijnen als donald trump en vlad poetin vernielen zij met hun hebzucht en every thing we see we want to possess de wereld -----> a tausend jahres dritte oder vierte reich in het geval van dat afgrijselijkste varken donald trump, de smakeloosheid en doodsheid en leegste opgeblazen domheid en narcistische stupiditeit zelve van de gore lelijke varkens melania trump kippekutkop, een vierte reich trump vlad poetin oranje zwijne reet armste rijk tot maximaal het jaar 2057, als de mens doorgaat met alles te verbranden, olie, kolen, gas en de oneindige consumptie en productie plus stupiditeit. 


De andere 50 % die “de wereld” bezitten zijn net iets minder erge gevallen, bill gates, echt geen slechte man, iets nerd autistisch achtig denken dat zijn weg de enige is, ik weet het niet, hij lijkt me een goed man met wel belachelijk veel bezit, hetzelfde met warren buffett maar dat is de pensioenbeheerder van de vs of a van de wasp white anglo saxon protestant and catholic, goh die stomme van agt zo onderdanig een keer in the hour of power, zo'n onnozele onderdanige sukkelige katholiek zag je toen, een minabele, maar toch geen slechte man, zoals zijn opvolgers bij het cda dat wel waren (en zijn), die meer dan 80.000 EUR per jaar verdienen en dat maakt hem, Warren Buffett als pensionbeheerder voor de rijkere amerikanen niet goed, investeerder in wapen- en tabaksindustrie geweest en daarna vooral in de olie, durfde heel lang niet in tech vanwege de belachelijke prijzen van apple die toch ten dele waar gemaakt werd maar het kan qua oneindigheid ----> een i phone 20 van 2000(0) eur toch niet zo door blijven gaan ? 

 Bezeten door bezit

Echt, energie is het, daar draait het allemaal om, rotating magnetic field, maar goed of beter slecht, het noorse staatspensioenfonds met een parallel met het veel en veel kleinere abp, toch fout die marktwerking, er zou echt 1 abp moeten komen voor iedereen in nederland zodat iedereen met 65 jaar of voor de zware beroepen, vuilnis ophalen, straat maken, echt infrastructureel zwaar werk, ik vind dat fietsenmakers daar zeker ook onder vallen, dat zij met 60 jaar met pensioen mogen kunnen, en dat kan met bezitsverdeling van oranje zwijnenreten de mol na ss au makkelijk en dat ABP en het noorse staatspensioen fonds investeren in windturbines op transportmiddelen, rotating magnetic field en de technische universiteiten nog meer steunen, nog meer toegangkelijk maken dat zelfs stommerds als ik iets van techniek begrijpen of de nog veel en veel dommere wijven daarin, geen 1 fietsen-, motor-, scooter-, auto-maker is vrouw  en dus niet voor veel en veel te veel geld in gas zitten, dat noorse staats pensioen fonds PAS OP NOTA BENE DAAR GAAT HET NU ALLEMAAL MIS, DE AANDEELHOUDERS VAN SHELL EN ZO , DAAR ZIT DE GROOTSTE FOUT IN HET KAPITALISTISCHE SYSTEEM DAT ONZE PLANEET AARDE VERNIELT , dat het noorse staatspensionfonds voor meer dan 60 miljard eur in gaswinning investeert is echt fout lijkt me, of we, ze zijn wanhopig van wat moeten we nou, als we nu radicaal volgende maand stoppen met olie, gas en kolen dan gaan we ook (financieel) ten onder maar de nieuwe investeringen moeten dus naar windturbines op transportmiddelen, rotating magnetic field en eerlijkere pensioen verdeling gaan en technische universiteiten zodat meer mensen inclusief zeker ik techniek begrijpen   ........ 


DAT MOET BINNEN 4 tot 6 jaar WEL ECHT GEBEUREN, een reductie van olie, kolen en gas tot liefste meer dan 89% schrijft aitet, ik wilde meer dan 80% de winning van olie, kolen en gas verminderen binnen 6 jaar, daarvoor alles op alles zetten, dan redden we het misschien......en dit zou ook een aiTeT waarheid zijn, van artificial intelligence, die zelfs een reductie met 89% wil binnen 6 jaar van de huidige olie, gas en kolenwinning en stoppen met alles verbranden !!!!!!  We steken momenteel de wereld, onze planeet aarde in brand en daar gaat al dat water van koken  


Erica Verdegaal, die ik ook nog in een prachtige blauwe open cabriolet met gele stoelen lachend met Eckart Wintzen zag rijden, toch kon ik haar na 2012 niet meer volgen, ook omdat ik de nrc niet meer las, maar als ik toevallig een column van haar na 2014 las, dan begreep ik het niet, 

toch tegengesteld aan met dr gore snert kop barbara van de kutkippekopf griend, ja, want ik seg altijd maar so : ik seg altijd maar so 

la brunette sag ik eT eerst, nog foor Stella en Silk Green Shirt en ik was en ik ben zeer gecharmeerd, folleges mijn is ze 28 jaar maar ze bleef tot het einde toe zeer lief en zeer knap en toch mooi cool en jesis wat was die ook perfect, of nee, nu ik erover nadenk, la Brunette was wow en Stella was WOW maar la Brunette bleef tot het einde toe lief en Stella wees me koeltjes af, dus aan het slot was ik toch gevallen voor la Brunette, hè, wat zou ik graag haar naam weten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten