zaterdag 18 november 2023

O god 😱 nu kreig ik een erectie van Strepy 😱🤭😻😻. Pane e cioccolata ging over een Italiaanse gastarbeider die dan als grootste luxe had bij het station (met de trein droom droom terug naar mijn eigen huis) 1 hap van zijn brood en 1 hap van zijn chocola te nemen, zonet deed ik hetzelfde met cote d'or melkchocolade en een turks wit broodje, het is verrukkelijk, om weg te dromen ....... “ e proprio lui, e proprio lui,” schaterde die Italiaanse zestiger in 1978 of 79 in die badplaats bij Napels, hij is het echt, hij is het echt over groucho marx, alsof hij zijn grappigste vriend weer zag. Toen had ik zelfs nog geen zaadlozing gehad, gek is dat, ik heb de eerste 15 jaar van mijn leven niet gemasturbeerd omdat ik nog geen sperma lozing had gehad, die eerste was net zo’n knal voor mijn kop, veel en veel korter (10 secondes) dan de eerste keer 3 gram wiet 27 november 2017 (3-6 uur). A broken heart that broke rules (not me, i don't have a broken heart ....... ik lees NU telkens een gebroken hart dat gebroken is bepaalt, regelt, regeert, rules EN DE EERSTE VIER KEER LAS IK, zoals het bedoeld is : Een gebroken hart dat regels brak ) ....... You miss that thing, that feeling of being alive and i cannot give it to you ....... how come hardly anyone sees more than what meets the eye ....... because one sees with the eyes, the heart, the brain, the whole 58 years old body


wat leik se veel op mieke willaeys, de dame van deze foto , raar liedje, mooi en lelijk, leuk en stom, ken er geen finger achter kreige 


https://www.youtube.com/watch?v=iByQSaWTR1g&list=RDlZzeDul017A&index=28



a self-satisfied smirk

werd me aangereikt door internet, ãïTeT , vind de eerste niet goed, verder een mooie pagina, web site, whatever, EN JE "MOET NIKS" KUNT NAAR BENEDEN DOOR KLIKKEN MET DE PIJL, erg goed


https://too-empty-to-clean.tumblr.com/


The best weapon of a dictatorship is secrecy, but the best weapon of a democracy should be the weapon of openness.











god, wat was die wieke tas oneindig stupide zeg, al die ijdele kuttenwoordjes uit dat moralistische verrotte verwaande dode kippeschijtmuiltje, de kip in het kippenhok, de beste en enige omschrijving van 1 dimensionale judith wieke tas 

en daarna bij de raad voor de rechtspraak, de "bepalende" secretaris daar, een smeerig vals laf bang schijtweif 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 niet te geloven dat zo iemand bestond, minstens zo erg als staterrrrrrreet leyten en marjolein sonnema, nee, ze was erger en daarom ga ik de naam van dat geestloze liefdeloze teringtyfuskrrrrrreng ook niet opzoeken, jurist die alleen maar kon liegen en bazig doen als een opgeblazen stinkend smerig schijtvarken , naar de rechtbank oost of midden nederland ging ze 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮


















































betaalt    betaalt betaalt betaalt 


            
                                                                        betaalt betaalT betaalT betaalT TTTT 

eT iT eT iT ãïTëT eT iT iT iT iT eT iT iT iT iT eT eT iT iT eT 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten