donderdag 9 november 2023

coward class

 

Ladies and gentlemen, we bid you welcome at coward class, start breathing. 

curtain call

Bij de nu gevonden afbeelding resultaten voor verschrijver bij bing staat Charlotte jumbo anemoonstraat 4 den haag op 8. Ze staat ook op 10 en 22 voor mij, in spirit, frederique brinkerink op 2 en 3, die me weg liet sturen bij de max health club. Via de iPhone staat yoga iryna Ukraine op 10.

begreip er niks van en eT ken me niet schele 

KENNIE SCHELIE 

 










Ik heb nu precies gezien hoe het gaat, de bedrijfsleidster van de jumbo anemoonstraat 4 vindt het eerst leuk, raakt dan jaloers-bangig en schakelt laf de beveiliging in die dan bozig agressief tegen mij doet omdat hij voor haar wil op komen, daar is hij beveiliger voor. 

Ik heb het met hem, de beveiliger, en de bedrijfsleidster (allochtone, sorry to say) die laf bang wilde weg lopen besproken en zij zei dat ik vanwege haar en 2 klachten van klanten—> zo zijn ze dus echt en dat is eigen lijk altijd zo : 2-3 ouwe zuurpruimen krengen die creativiteit, vrolijkheid, vrijheid EN LIEFDE .... dood maken op de 5-50 mensen, afhankelijk van de omgevingk 

VOORAL  

omdat door die creativiteit en vrijheid blijkt hoe verwaand, verrot, doods die ouwe zuur ZUUR pruime weife KRRRRRRRENGE ZELF ZIJN 

EN DAT IS 98% HET GEVAL, VOLGENS MIJ WAS DE JUMBO TONEELSPEL, MAAR IK GA DAAR BINNEN NIET MEER DANSEN, TEN ONRECHTE "RESPECTEER" IK HET VALSE LAFFE VERWAANDE VERROTTE DOOIE KRRENG

"ze", de allochtone bedrijfsleidsterLIJDSTER werkt daar sinds 2 weken, dus daar net aangesteld, daarvoor was alles prima in orde, ruim 10 weken danste ik al door die winkel, afgelopen 2 weken wel vaker en meer bij de kassa van Charlotte, die dat leuk vond~vindt, ook met die beveiliger was het de ruim 10 weken daarvoor goed, ik zal dat wijf nooit meer respecteren of waarderen kunnen, ze is echt fout , als ze haar excuses aan zou kunnen bieden (en ook dat kan dit verwaande verrotte dooie mormel niet), dan zou ik wel respect kunnen opbrengen, jij mag en kunt geen bedrijfsleidster zijn, te laf, te vals, te achterbaks, te verwaand, te verrot, te doods, te ijdel ........ als er echt 2 klanten geklaagd hebben, walge lijk ouwe zuurpruimen, dan moet zij dat wel respecteren en daarmee excuseer ik haar, ik vermoed dat het voor 90% van haar, die valse laffe allochtone bedrijfslijdster komt, ik mag haar niet, ook die laffe bange blik toen ik op haar en de beveiliger af liep ..... en vanaf het begin, 2 weken geleden, net aangesteld bij de jumbo, deed ze verwaand bazig

Met Charlotte bleif eT me favoriete winkel met quick aemen, garant en bikeXtra appelstraat fietsenmakers (alle fietsenmakers, aardige goede mensen en uitvinders van het vliegtuig), centaur mark ouwerkerk, polska groszek met bedrijfsLEIDER uit Kurdestan, mooie man, volgens hem is de situatie en het leven goed in Kurdestan en hem vertrouw ik, en de albert heijn in de fahrenheitstraat en de action en lidl en jumbo alphons diepenbrockhof waar je ook de lekkerste haring van de haag kreig bij Bernard van der Zwan, TOP vishandel daar en de Aldi verderop in hartje Loosduinen en de kringloopwinkels van Schroeder recycling en zo voorts , schoenmakerij van oosterom, pizzeria la scala, de peper en de meeste thai in de haag 










De Eline de Portugal 🇵🇹 












































Geen opmerkingen:

Een reactie posten