zondag 5 november 2023

WORDT GODVER DE GODVER DE GODVERRRRRRRDOMME EINDE LIJK WAKKER, LAFFE STOMSTE DOMSTE STUPIDE SLAPPE SIELIGE LULKUTMUTSEN ........ sommige, volgens mij 80% van de, gelovigen zijn zo dode lijk serieus, barbara van de griend met haar dogmatische verstarde zwart wit juridische 1 zijdige bange, laffe en daarmee valse robot "rechters" geloof (ik zie barbara echt niet als een rechter, een snodvod, ja, een liegende laffe hypocriete huichelbek, ja, een verwaande verwende doodzieke rotkop, ja) , dat is daadwerkelijk dodelijk of zelfs moordend ----> moorden~aars van creativiteit, humor, relativering, vrolijkheid, ontsnappen, anders zijn, verlichting, verlossing, mede-menselijkheid, humanisme, empathie, sympathie, helpen om weer (ten dele, zoveel mogelijk) op eigen benen te staan, zo'n starre ivoren toren los gezongen van de realiteit autistische harses .......... en door krijgen dat dit voor wel 66% van de mensen geldt, op barbahbah is van het voorgaande meer dan 90% van toepassing, voor Eline is het voorgaande voor 51% van toepassing, voor Irina, Nicole, Margalith, Mahsa, Regina, Indra en Elena (hoewel ik ze wel te weinig ken, 2-10 uur meegemaakt en dat is te kort) is het voorgaande voor 9%-25% van toepassing

 


to me euh, i guesseuh 2% 


lady strepy yingie yangie anubie 


to happy piggy heady manu verschrijver, he provides me with a decent food supply and i give him a home, the afore mentioned goes for 33%, henceforth he is a 66%, where as i am a 98% model 

bye, strepy 


menigmaal ! heb ik ! de waarschuwende vinger ! omhoog gestoken ! maar telkens dacht men dat het om een ijskouwe pils ging ! Goh ! Mark Ouwerkerk heeft 100% gelijk ! De zinfandel USA uit de aldi van 3,99 EUR is een 9,8 ..... dus eigenlijk 10plus, de southern creek prestige shiraz, australië, uit de aldi ziet er qua robuuste fles mooier uit, maar is een 8plus.......vanaf nu 4 maal zinfandel, 1 maal een andere proberen (zoveel drink ik normaalgesproken niet, twee glazen alcohol is het maximum, nu heb ik vakantie en gaat er soms op 1 dag (er, reeds gebruikt dus nicht ganz notwendig) een fles doorheen, maar ik heb er geen last van, volgens mij komt dat door het gezondste wiet, psy truffels en de te heftige te diep de dood in gaande verse psy-paddestoelen mc kennai en mexicana 

god(inn)en, waar ik niet in geloof, wat zijn ze, mensen, oneindig mammon verwaand ijdel stupide en stom, het is telkens zoveel erger dan ik toch al denk, die goorste smerigste vvd krrrrrrrrrrengen, donald trump, vlad poetin en eigen lijk niet zoveel beter edith tabakkankerkreng schippers, volslagen godvergete leeghoofd mark kut rutte en de voor stemmers in 2003 inzake de irak oorlog MOETEN in de gevangenis net zoals piggy willy schijt varrekeuh, STINKEND SMERIG HEBZUCHTIG ACHTER LIJK ZWIJN met HOERIE HEBBIE MAKSIE COSIE zorgenquieta, die smerige mammon hoer maxima, horen ook in de gevangenis ......  of veel beter (doen ze einde lijk iets ) 1 jaar bij schroeder recycling werken (zoals veroordeelden en arme mensen moeten doen, lood- en loodzwaar "werk") en 1 jaar vuilnis ophalen, vooral die stinkend smerige ijdeltuiten beatriks, maxima KOTSS, edith veel meer kotsssssss schippers, mark kut rutte and the usual oorlogs-misdadigers (no more suspects, ze zijn MIS DADIGERS) van de verwaande verrotte dooien, vvd en cda, smijt ze in Irak in de gevangenis of laat ze daar 2 jaar echt werken aan de heropbouw van een verscheurd en vermoord Irak en, erger nog, deze goorste mammon schweine hebben ruim 100 jaar mee geholpen de wereld te vernielen met olie, kolen en gas en daarmee 4-80 miljard bezit (de "waarde van hol land jaarlijks van 1980-2024, vanaf 2030 wordt het duidelijk, we verdrinken in onze eigen varkensstront)  verrot verwaand en doodziek te "beheren", ze verdienen zo'n gigantische schop voor die onsmakelijke zwijnereet. 

En al die ambtenaren, 1 miljoen, die het zien en helemaal niks doen......en meer dan 12 miljoen "werkenden" in hol land aan het vernietigen van moedervader aarde 😨😨😱😱😱😱🙀🙀🙀🙀, het is vrese lijk, het is afgrijse lijk, het is zoooooooooooo walge lijk weerzinwekkend erg, die stomste ijdelste kakelende knorren........ 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮


Opvallend dat bij het de vuilnis ophalen en reparatie aan weg, rails of huizen (infrastructuur) alleen maar mannen werken……. en bij andere zwaarste werkzaamheden, zoals verhuizen of huizen ontruimen bij schroeder recycling/kringloop (verpleging is ook loodzwaar werk)





eefe sielig slachtoffer, ik doe alles, ALLES, voor de goede, de betere en de beste zaak en ik word overal verbannen, weg gestuurd, dood verklaard, en kom onrechtvaardig op grond van roddel en leugens in de gevangenis en van mijn kinderen en voormalige vrienden geen enkele steun terwijl het wel MOET gebeuren, het onderstaande, liefst deze week nog en ...... en  ........ daarvan ben ik soms nog meer somber dan in 2021, daaruit blijkt hoe vreselijk vast(geroest) iedereen lijkt te zijn en feitelijk is in die mammon animal farm plague pig ~ chicken ~ rat ~ human modderblubber, het helse moeras ...... en dat is natuurlijk nu (nog) niet zo, alles lijkt wel ok te zijn, ik voel planeet aarde en de wereld aan, als er binnen twee jaar geen radicale verandering is, dan is het afgelopen voor de mensheid vanaf 2036. 

Niet erg, jammer van die 2-33% mensen waarvan ik voel (en denk, is dat uiteindelijk niet hetzelfde met dat geklets over feit en interpretatie en die arbitraire scheiding daar tussen, alles wat de mens doet is continu feiten interpreteren vanuit zijn eigen gevoel/verstand en een mens is een kudde dier dus worden feiten geïnterpreteerd vanuit zijn of haar "stam" en is het de vraag nog maar of die interpretatie juist is of opgedrongen door die 2000 jaar en meer hiërarchische mammon varkenkippenrattenmensen plaag) dat "zij" het onderstaande ook willen, als we bevrijd waren van die hebzucht en bezit ketenen (die ik natuurlijk ook nog draag, ik wil geen dakloze zijn, het zwaarste leven, de voorstellen hieronder van windturbines op alle transport middelen, stop olie, kolen, gas, pro duurzame energie (EN HET KAN), ecologisch mensdierplaneet vriendelijk landbouwakkoord, een eerlijke inkomen - en bezitverdeling (HET ZIT AFGRIJSELIJK SCHEEF DOOR de 4 rijkste grootbezitter MAMMON ANIMAL FARM VARKENS, oranje nassau, john de mol, fentrop familie geloof ik, 1% bezit meer dan 8 miljoen mensen in nederland en 1 miljoen mensen onder de armoedegrens 😱😱🙀🙀, SCHAAM JE DIEP), gelijkwaardigheid, sociale solidariteit en meer vrijheid zijn 98% goed, beter, best). 


En dat sielige slachtoffer "zijn" of "spelen" klopt ook, want ik baad in luxe en ben 80% van de tijd (zeer) gelukkig, gelukkiger dan van 1983 tot 1991-1993 met daarna ook mindere periodes, 2006-2007 was een rot jaar (voorwaardelijk ontslag, ten onrechte, omdat ik mijn werk goed deed), 2009 was een rot jaar (uit elkaar na een relatie van 14 jaar, nu blij daarover en het had sneller gemoeten, uit elkaar gaan, maar ja, kleine kinderen) en 2013 was grotendeels een rot jaar en juli 2020 tot en met november 2022 waren sombertjes (na de onterechte gevangenis) ....

en sowie snaterie weerie wattie weggie, bye, strepy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten