woensdag 22 november 2023

Ja, bij mij zijn ook pulserende lichtbalken zichtbaar, als ik in zoom op de ogen, zoals die ook zichtbaar zijn in het onderstaande kunstwerk met misschien wel de mooiste (reëele) vrouw van Kees van Dongen, nu nog kijken of die lichtbalken ook in het geschilderde of getekende oog van Escher waarneembaar zijn, ja, ook daar en stom van verbazing over de details op de millimeter van Escher, kreig er weer bijna de tranen in de ogen van, dat er zulke grootmeesters, magiërs, bestaan en dan die godvergete hebzuchtige ijdele verwaande verrotte doodzieke varkens- en kippenkrengen die deze mooie wereld vernielen 😢

 


Goh, rond 14.00 uur vandaag, 14.02 uur kwam er zo'n mooi lief vogeltje naar binnen gevlogen, pas sinds 1 of 3 weken leg ik continu brood en nu ook spagetti op het tafeltje, gauw de balkondeur voor haar (volgens mij was het een zij) open gedaan, zag haar naar beneden en toen naar links vliegen, formaat mus maar met heel mooie blauw groene kleuren ......... ik lag weer voor pampus met paddestoelen op en zag de dood net weer in de ogen, die enge knapste nicole ross en dat gordijn, ongelooflijk wat ik daar in 5 seconden van gevouwen heb 


STORY OF MY LIFE, STREPY


an: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: dinsdag 21 november 2023 11:58
Aan: rssncl@yahoo.com <rssncl@yahoo.com>
Onderwerp: Fw: pretty impressive
 


iT seems i made a mistake, you are not the Nicole Ross i dated in the Hague (who lived in Portugal and now studies at the royal academy of arts in the hague, although the portrait with the sewn up mouth looks a lot like the Nicole Ross i dated. 

Kind regards ! 

Still curious how much a painting of my cat would cost ...... but i don't think i will get me one, although i love your art,  

mano 



Van: menno van veenendaal
Verzonden: dinsdag 21 november 2023 11:17
Aan: rssncl@yahoo.com <rssncl@yahoo.com>
Onderwerp: pretty impressive
 

Hi(gh), 

Amazing, you could have told me, butt then i hate iT when people tell me what i could or should have done, so, this is an intermission pushing love into my system. 

Plus 65% of thy art reminds me of "the joker" in Batman and your "self-portrait" with a mouth sewn shut is creepy. 

How much would a (small) painting of my cat with perhaps me on it cost ? Total freedom on your side, i enclose pictures. 

Loved a date with dark goddess indian greek native Nicole ! 

Kind regards, love, yes, for 33% i think i am capable to give and receive, 

verschrijver 

00 31 6 29674203






















Ik vind je te stom en te le lijk voor het mooiste kunstwerk, condition humaine 4 , een sterke stoere vrouw, geen moralistische bange laffe verwaande verwende vaak verrotte verzuurde dooie cunt 





















































































Heb nu het idee dat m.c.escher met het onderstaande kunstwerk wilde zeggen, de vrouw is gewogen en te licht bevonden en dat daarom de vrouw zo vertwijfeld verdrietig aan de andere kant van de weegschaal zit. Bij Mark ouwerkerk bij centaur, laan van Meerdervoort staat een mooiere nog knapper gemaakte versie van het onderstaande kunstwerk 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten