dinsdag 14 november 2023

ennie daariie liepie weerie soalsie gewonie lijkie tea snaterie en kwakie van genoegie in see blauwe broekie

margalith she strepy 


ik blijf in de lach schieten om bovenstaande zoveelste leukste grap van Margalith Baruch omdat het de waarheid is, zo keek Sabina Cozzi ook naar me, maar dan meer bewonderend, Margalith maakt me telkens zo gaaf en perfect be lache lijk


ennie he was bang see, voor (de lafste moralistische stomste stupiditeit van) marjolein sonnema (meer dan 200.000 EUR per jaar, auto met chauffeur, SCHANDE, SCHAAM JE DOOD, IJDEL VERWAAND VERROT DOODS GOOR SMERIG HEBZUCHTIG BAZIG STUPIDE cda MAMMON KRRRRENG) en wieke tas (plus 100.000 EUR per jaar) en stom verbaasd dat wieke tas bang en geïntimideerd was door de tweede kamer en edith schippers (TOEN 230.000 EUR per jaar, nu meer dan 500.000 EUR per jaar, continu gesponsord door het goorste bedrijfsleven, de bedrijfsdood, de tabaksindustrie is de vvd, DSM is de vvd), waardoor edith geheel afhankelijk van mij werd in de tweede kamer, me met haar dode ogen aan keek en ik haar ad vies gaf op alles nee te zeggen wat die tweede kamer leden vroegen en dat deed ze 

en daar bleef het bij, goed van je, zei Wieke daarna tegen me, die compleet stil gevallen was daarvoor in de tweede kamer, als ze direct moest reageren, dan was ze verlamd (van schrik of teveel impulsen) 

DRIE LEGE BANGE LAFFE HOLLE DE WERELD EN DE VRIJE, GELIJKWAARDIGE EN SOCIAAL SOLIDAIRE MENS VERNIELENDE MAMMON BUIKSPREEKPOPPEN, edith en wieke en marjolein, 2010 gebeurde dat, daarna werd ik door marjolein sonnema uitgesloten daarvan (ze was daar net aangesteld met d'r verrotte stiekeme laffe gesloten kutschijtkopf, al dat gedoe met "openbaarheid" van VWS, de schuld van marjolein sonnema, dat weif MOET in de gagevangenis, 9 maanden, hoop dat je je daar eindelijk realiseert wat een laffe ijdele smerige stinkkut je bent) en kon ik naar de raad voor de rechtspraak, nog meer ellendige verwaande verrotte doodzieke mutsen

EN DIT BEVESTIGT DAT MINISTERIES EN ALLE INSTELLINGEN, INSTANTIES EN WAT ER OOK AAN VEROUDERDE TERING ZOOT BESTAAT VOOR EN VAN DIE ZELFDE LEGE HOLLE MAMMON IJDELTUITEN DE WERELD VERSNELD VERNIELEN, 

DAT KUNNEN ZE, VERDER HELEMAAL NIKS, IJDELE NIKSERIGE LEGE HOLLE MORALISTISCHE KUTTENKAKEL- EN LULKNORPRAATJES VOOR VEEL EN VEEL TEVEEL GELD, zie ook het ministerie van LNV, nota bene bij de directie natuur met ijdele laffe domme valse kakelkip nanou beekman (meer dan 130.000 EUR per jaar) en liegende domste stomste vvd varkenskutkop jantje schweine arsch rosch (meer dan 100.000 EUR per jaar, ram voor die lelijke zaktabak se schijtkop ken die kreige) met zijn gas projecten die hij met holle domste fredje teeven erdoor wilde krijgen (meer dan 200.000 EUR per jaar), wil die namen nooit meer horen, denken of schrijven, ik word ziek van die holle lege vernielende varkenskipschijtkoppen met ijdele kakelknorpraatjes ...... en jantje schweine arsch rosch, marjolein cda smerig schijtweif sonnema, piggy willy en beatriksie en trumpie hebben ook allemaal zo'n typische varkenskutkop

































Geen opmerkingen:

Een reactie posten