zaterdag 11 november 2023

Nee, ja, ik vind pipi Langkous niet sexy maar Charlotte wel 108% …… Ja, Jan Jongbloed, die maffe keeper liep tijdens de wed strijd wel 40 keer juichend naar de middellijn, so dood nerfeus werd ik dan fan die man, Johan Cruijff

 


Blind to their own vain stupidity. Hitting an all time low. She has my little peaches in a rather tight grip. Staat tegenover dat ik nooit voldoende passie in me had -of nu heb- om een dame of vrouw op de trap of op de tafel te “nemen”, alleen maar in bed, nou vooruit, in de sauna te Feldberg, Schwarzwald, baden Württemberg, ben ik een keer op Astrid Neff gaan liggen, 2014, die dat geweldig, fabelhaft, vond, ik heb babette in 2013 in een sauna in Brussel gevingerd en ze kwam zelfs klaar, geloof ik, beide malen had ik niet eens een erectie, daarna in bed wel en met annemieke 1 keer staand in 1995 en in 1996 een keer op de bank, toen ik de dag daarna zou gaan skiën met Katrin Wallner, dat was het meest vurige en het was meteen randje wat er nog kon voor preutse me



 ..... maar goed, Katrin Wallner ontmoette een Noor in California bij haar chiro practicioners opleiding, and i am a rather happy, although banished and exiled, person ....   Met Carolina, donkere Claire Forlani, uit de polska groszek zou ik dolgraag uit willen en misschien een relatie willen en misschien nog meer met Charlotte, 18 jaar, met haar wil ik geen relatie ...... en als zij nou zou zeggen dat ze wel een relatie met mij wil ....... ik zou me over mezelf schamen bij haar ouders ....... haar vriendinnen en vrienden ......... en misschien voor mijn kinderen, ja, ik zou me ook voor hen schamen, maar 4 keer uit gaan met Charlotte lijkt me ook geweldig ..... 1 mondkus zou toch moeten kunnen ...... nee, zelfs dat niet ....... direct blijkt Carolina Forlani ook jonger dan 24 jaar ........ Iryna Ukraine teveel goddess ? Ik ben met Nicole ook uit geweest, toch op een bepaalde manier vergelijkbaar........ dus ja, OOK het liefste uit gaan met Iryna Ukraine ........ als ik met de 25 jarige Poolse vrienden van Carolina Forlani een avond moet door brengen of met ze mag~moet (in mijn geval voelt het waarschijnlijk als moeten) feesten, kan ik dat wel ....... en zou Carolina ...... of Iryna ........ niet verlegen zijn met zo'n toch andere af en toe vreemde hollandse 58 jarige man met drie kinderen ....... niet teveel nadenken, dingen doen en dan loopt het meestal goed en zo nee, dan leer je weer wat, weer meer ervaringk.....



Ken me dus niet schele

KENNIE SCHELIE 


GRAAGEUH OF EUH EUH NIETTEUH



Geen opmerkingen:

Een reactie posten