donderdag 28 september 2023

ALLEUH BALLEUH VERZAMELEUH ! par Marguërite Barsbuikie uchie uchie indianie. Ken me niet schele en set godverdomd die caps lock uit, dat ken ik je wel fertelle ………This coeld be euh euh heu my master pies ……. Aleks, out of America, Minnesota, top manager en doener, WoW, schitterend kind van 6 maanden, zijn moeder is over uit Amerika, veel aan het huilen daarom, zei "Regina niet", balen , balen, balen en dolgelukkig dat ik haar lessen mag volgen. Ben weer nerveus en bang, als de eerste afspraak met een meisje als 13-16 jarige, of haar de eerste keer bellen, of de eerste hockey- of atletiek-hardloop-wedstrijd , die verse paddestoelen geven je zo’n sterke bijna dood ervaring de eerste 2 uur en om 12.30 uur nog yoga met Julie Gradeler ook, als dat maar goed gaat ….


En ik ben Brabara Johanna van de grien, 23-10=1964 , grens scorpio en weegschaal met dominante pratende papegaai en gevlekte nerveus blaffende chihuahua als dode ascendant  en margreeeeet elizabeth (?) van de griend, maart 1963, vissen op de grens met watervrouw, 21   februari ? met wit paard en je zus j’anus  krijst als ascendanten zeer dankbaar , maar barbie heeft ook erg veel, te veel, van een verwaande verrotte dooie enneuh nooiteuh eeneuh orgasmeuh, gaateuh tegenstaaneuh, vooraleuh datteuh seuh selleufs metteuh sexeuh gierigeuh wasseuh kenneuh ikkeuh jeuh welleuh fertelleuh jongeuh

Margalitheuh baruchie uchie uchie indianie strepy 
























































Ingrid Bredius en Rianne Loeve (x-vriendin van Hein Albert Stobbelaar) lijken op Regina van Vliet, alleen Regina is goddess for me 












































Little big fascist , bij de health Spa hebben Catherine, Debbie, Wilma, Anke , Omar, Carla en alle top mensen daar me dr bovenop gekregen, veel dank, veel meer dan 400 eur waard, veel meer dan geld waard .. 













 








 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten