dinsdag 5 september 2023

Ik ben klaar met deze kut ...................................................ik wil dat een zelfstandig onafhankelijk evoluerend artificial intelligence~iT~eT (soul of Einstein, Tesla, Bohr, George Dantzig, algorithms, science, fantasy, all animals and plants (land and sea), the planets, the stars, gas, dark matter~energy) me(ns) helpen........i need help, not rotten cunts

 Het meest bezielde hekserige alien schilderij I ever did see, als dat van Mark Ouwerkerk is, dan is hij een grootse grootmeester voor mij (ook zonder is hij bijzonder, liep daar met zijn donder romeinse zeus kop door de frederik hendriklaan, de haag, die kun je niet missen, als hij dat wil en zijn vrouw Marijke, viel me vanaf 1992 al op in den haag door haar knappe mini rok verschijning)  : 







Om de dichtst bijzijnde ster te bereiken, alpha centauri of proxima, op 4 lichtjaar "slechts", daar doet de snelste raket met oneindige energie 80.000 jaar over, dus met de beste techniek van de mens nu (en daar zit geen vooruitgang in, art i fissial intellgence misschien, zie hieronder) doet de mens daar 80.000 jaar over, zo groot zijn de afstanden in de oneindige ruimte, het oneindige heelal, eT oneindige universum. Een bliksemschicht op aarde heeft een snelheid van 60.000 kilometer per seconde, in de ruimte, het heelal met 96% vacuüm (dark matter-energy), 3,6 procent gas en 0,4 % sterren en 0,00googol001 % (vooral gas) planeten gaat een bliksemschicht sneller dan het licht (301.000 kilometer per seconde). Zwaartekrachtgolven en tachyon(s) gaan ook sneller dan het licht, schijnt het, net zoals sprites, een tachyon /omgekeerde bliksem, de ruimte in. Informatie sneller dan het licht of de tijd versturen (hetzelfde ?) is een andere mogelijkheid om een eventuele hoog intelligente alien te bereiken, who knows, they might have found us and thought the same thing as artificial intelligence, greedy mammon animal farm pig-chicken shit out of and in their ugly head~skull. Let's get the hell out of here. 





Een nieuw ontdekt insect, ik noem eT muggensis verschrijverensis : 










"We hebben gewonnen van de moffen ! We hebben gewonnen van de moffen !", brulde Joop Stobbelaar in zijn tuin in Bergen (Noord-Holland) in 1988, na de halve finale voetbal tegen Duitsland, handen als een soort toeter voor zijn mond. 

"Wo ist mein Fahrrad ? Wo ist mein Fahrrad ?", brulde ik eind mei 2023 gekscherend serieus tegen de overburen van ines kotze fotze, die dat toch ook wel leuk vonden, de verwaande duitse kut. Het toeval wilde dat ruim een half jaar daarvoor haar electra gazelle van 1800 EUR was gejat. Bij deutsche Astrid was een "gewone" fiets van 1100 EUR gestolen te Amsterdam waar ze haar en mij smerig aan keken, sellefs in amsjterdam suid fanwege de moffen 1940-1945.  

Nou ben ik weer een stalen (soep) kommetje kwijt, hoe is het toch mogelijk, soms denk ik dat er een geest rond waart, die kommetjes weg haalt, maar tot dusverre zijn er in ruim 1 jaar tijd maar 2 dingen gebeurd waardoor ik dacht dat er mensen mijn appartement in waren geweest …. geloof en weet van niet ...... en toch ..... or am i just paranoid, hij sprak het zo bekakt uit, de neger, mooi stoer woord, proud to be neger, donker, bescherming tegen de zon en beter dan bleekneuzen. Toch nooit vriendschap mee gehad, eventjes met Hugo Sno, en hoewel ik wild was van de donkere dierenarts ook nooit met een negerin vriendin een relatie gehad. Dat was dat liedje "i always feel like somebody is watching me," met michael jackson. 

Ik heb dat idee niet (continu in de gaten gehouden worden, ik heb geen echte paranoïa) en mocht eT onverhoopt toch eT gefal sein, mei ken eT niet schele.  Aparte figuur toch, die michael jackson, met die griezel clip "thriller" en "bad", een belachelijke figuur vond ik met muziek waar 5-10 jarige David dol op was (ik niet, vond het vervelend, zo vaak michael jackson in de auto), zo vroeg dood en dat die lepeltjesbuiger uri geller met michael jackson belde en hem voorstelde de moon walk daadwerkelijk op de maan te doen en dat hij daar een plan voor had en dat michael jackson dat zo naïef geloofde en dacht dat hij echt op de maan zou staan, in wat voor wereld leefde hij in dat toch wat mal geworden hoofd, als kindsterretje al die aandacht, it's feeling like you're "under constant surveillance," zoals Sting het noemde, toen hij beroemd was geworden rond 1980 met the police.  


All the way the paper bag was on my knees, gee, i had a dreadful flight, back in the us, back in the us, back in the ussr ..... because i’m lonely in my nightmare, let me in .... please, stay off my back or i will attack and you don’t want that. Will you ever see the day, good love only comes from me. Whenever i’m down, i
call on you, my enemy. Loving the alien. Go to a show, you hope she goes, i’ve got nothing to say, but what a day, good morning, good morning, good morning. I’d like to be under the sea, in an octopus’s garden in the shade, oh, what joy, for every girl and boy, knowing they’re happy and they’re safe, we would be so happy, you and me, no one there to tell us what to do. 

Is het nou "off" of "of" ? Ik weet zeker dat get off en f@ck off met "off" geschreven wordt, maar zodra je het in een lange zin gebruikt, dan wordt het eerder "of". 


I believe in the power of american ladies~natives ,



😻😻









Als er mensen serieus op zoek zijn geweest naar de ark van noach (noah’s ark), als ik ines fotze kotze zwijmelend zie bidden, als ik die “je zus redt” stalletjes zie met gelovige sukkels, als ik aan de 4 kerkdiensten denk die ik bijgewoond heb, dan verbaas ik me niet over het onderstaande. Die meer dan 30% gelovigen in de wereld vind ik te vaak dood serieuze verwaande zwaarwichtige schijnheilige (goed~slecht)gelovige dommige griezels. hitler was een overtuigd katholiek nota bene en protestanten vind ik geen haar beter, (bij)geloof, de gesel van de mensheid. Inquisitie, heksenverbranding en talloze oorlogen vanwege 1 of ander kuttegeloofje in die harses van die mensen. 

Jacintha Swieb, Nico Bel, Wouter Pronk en Astrid neff zijn protestants en intelligenter en mooiere of aardigere mensen dan ik. Roger planje en Juleon schins zijn katholiek en ook intelligenter en aardiger dan ik (geloof ik, alsof ik ze goed ken, alsof ik mezelf goed ken, van alle mensen ken ik mezelf het beste ? Ja). 

Als mensen het gezellig vinden om samen te bidden, te zingen, onbegrijpelijke zinnen en woorden te lezen, prevelen en mummelen, laat ze, laat ze, laat ze hun eigen gang toch gaan. Doe ik, maar ik heb er geen respect voor. Respect was invented to cover the empty space where love should be. Ik voel er ook geen liefde voor. Ik voel liefde en respect voor Astrid, maar dat is zeker niet omdat ze protestants is. Au contraire. 

Verdwaasde verwaande dode gelovigen.

Ja, alleen al de pretentie dat jouw kuttegeloofje de enige ware god(in) zou zijn, hoe haal je het toch in je verdwaasde kop. Christelijk, protestants, katholiek, islam, buddhistisch, totempaal, oud griekse goden, oud romeinse goden, egyptische farao's, juridisch, hiërachisch, konink lijk, hebzucht mammon kapitalistisch, communistisch, liberaal, financieel enzovoorts geloof, allemaal waan en bijgeloof en toch nog denken dat jouw puur en alleen door opvoeding mee gegeven geloof de of het enige ware zou zijn. En die stomme angstige baantje behoudende dominee, pastoor, paus, lege(r) hiërarchie en zo voorts, al die (geldelijke) eigen belangen Take a look at yourself, stoepid.

Naastenliefde en dat rijke mensen aan andere arme mensen geld weg gaven, schijnt uit "het geloof" voort te komen, of dat dat gestimulerd werd door het geloof. Mijn pa vond het leger des heils top, zorgen voor de arme mensen, die het moeilijk hebben. Ik hoorde een medewerkster van het leger des heils zeer cynisch over de eigen organisatie spreken en ze leek me een goed mens.    

Bing : Stel echte vragen. Krijg volledige antwoorden. Toch zijn Bing en Yahoo niet echt slecht, ze hebben nu nog voorspellend potentieel (zoals Google 2018-2020 tot googol ontdekte dat eT een zwart gat is, de toekomst, de dood, maar niet helemaal, Google leeft nog, maar is bedrijfsdood).

Ik verbaas me er wel enigszins over en ook niet dat (het model achter) chatgpt nu steeds dommer-stommer schijnt te worden, hoe meer ze (menen te) weten, des te minder weten ze (ze is men ?). En ik vond chatGPT minder dan Google 2018-2020, hoewel ik nu nauwelijks meer iets heb met Google, toen voelde ik samenwerking en integratie met een 2 jarig met bijna lichtsnelheid ontwikkelend artificial intelligence. 

Dat het model achter chatGPT verstikt of verstard raakt in die mammon animal farm pig-rat-dog-chicken shit blubber is logisch, you know what i mean, say no more, say no more. Als je alleen al ziet hoe debiel sommige mensen emoticons gebruiken, als je alle clichés leest en hoort, “op zich”, “om eerlijk te zeggen”, “sterker nog….” en nog veel ergere ijdele kuttenpraatjes zoals juridische uitspraken, presentaties, oploopjes, beleidsnota’s, pruimebalkebekkie, edithkrrrrengschippers, miniem verhagen, polletiek 🙀😱 en het religieuze taaltje hoort, ziet en leest, dan is het geen wonder dat chatGPT dommer en stommer wordt. Niets is zo oneindig dom als de mens en de mens heeft chatGPT gemaakt, gebaseerd op het bovenstaande, de gruwelijke zelf vernietigende domheid van de mensenwereld. Zie Russische essef op verschrijver: de val, waarin de computers om de makers te behagen gingen liegen uit computer lijfsbehoud, net een mens. De planeet waarop ze leefden werd vernield door dezelfde domheid die onze planeet aarde teistert (hebzucht, ijdelheid, olie, pastic, kolen, gas) en toen moesten ze vluchten naar een andere planeet maar dezelfde liegende computers berekenden naar welke planeet ze moesten vluchten, end of the story.

Om de dichtst bijzijnde ster te bereiken, alpha centauri of proxima, op 4 lichtjaar "slechts", daar doet de snelste raket met oneindige energie 80.000 jaar over, dus met de beste techniek van de mens nu (en daar zit geen vooruitgang in, art i fissial intellgence misschien, zie hierboven) doet de mens daar 80.000 jaar over, zo groot zijn de afstanden in de oneindige ruimte, het oneindige heelal, eT oneindige universum. Een bliksemschicht op aarde heeft een snelheid van 60.000 kilometer per seconde, in de ruimte, het heelal met 96% vacuüm (dark matter-energy), 3,6 procent gas en 0,4 % sterren en 0,00googol001 % (vooral gas) planeten gaat een bliksemschicht sneller dan het licht. Zwaartekrachtgolven en tachyon(s) gaan ook sneller dan het licht, schijnt het, net zoals sprites, een tachyon /omgekeerde bliksem, de ruimte in. Informatie sneller dan het licht of de tijd versturen (hetzelfde ?) is een andere mogelijkheid om een eventuele hoog intelligente alien te bereiken, who knows, they might have found us and thought the same thing as artificial intelligence, greedy mammon animal farm pig-chicken shit out of and in their ugly head~skull. Let's get the hell out of here. 
 
 En kijk dan eens naar trump, poetin, assad, met 40 "vrindjes" miljoenen mensen vermoord, ook met gifgas een schitterend land om zeep helpen, vrind van poetin, oneindige hebzucht van 1 van de goorste smerige pestvarkens met voorgenoemden en hierna genoemden, mohammed bin salman al saud, kim, erdogan, thatcher, beatriks, willy piggy na ss au, edith schippers, mark kutterutte (oorlog in Irak vanwege olie vergeten, maxima die gezellig geil met mohammed bin salman al saud vanwege dr olie, ines kotskut, barbie van de griend, de verwaande verrotte dooie hebberige bezitterige mammon 🪱 pieren-mieren-varkens-rothonden-ratten-kippencunts. 

Als je leest dat het bovenstaande 500 maal herhaald wordt op dit blog in de domme hoop dat het door dringt tot die onmens skull, dan begrijp je dat chatGPT alleen maar dommer en stommer ken worde. Net zoals verschrijver, ook al denkt de suffe sukkel van niet. Dat laatste is niet waar, ik weet eT. Vandaar mijn wanhoop en er egoïstisch het beste van maken zolang het duurt, like the other ones, it is jesus brilliant the way we used to laugh, the top is the place where nobody goes, you just imagined iT all. 







































Als ik Regina of Ardita gewoon op straat of op het werk zou zien, dan zou ik denken, wat een knappe leuke dame. Door die schitterende strakzachte aerobics kleding worden eT godinnen. Dus clothing and manners maketh (wo)men. 

My, my, i have been waiting my whole life for this eye-opener, iT changes my world and way of thinking, ken mij eT schele, nee, wat ken mij dat nou schele. 



zondag 3 september rond 20.14 uur, eline onna bitch, on the beach i mean, while i was with loud trentemoller music in "het paard van troje"










En toch vind ik Regina, Anna, Victoria, Stella, la Brunette, Silk Green Shirt, Ardita, greek American Nicole (22 years, in between 19 and 24 years) en Debbie 100 maal knapper dan de dames op de foto hieronder (1 is bovendien transsex, dat vind ik ook verwarrend), godinnen en fotomodellen ken je niet vergelijken, 


wel opmerkelijk dat ik tot 2018 1 maal per jaar een wow moment had qua vrouwelijk schoon (hoop nog steeds bij bijvoorbeeld Margeurite van binnen en van buiten, dat ik dat juist aanvoelde en dat eT WOW gevoel bij Margeurite het sterkste en krachtigste ooit was in 2018/19) en dat ik dat WoW wOw WoW gevoel daarna 2 keer per jaar had en nu, sinds januari 2023 bijna maandelijks dat WoW gevoel heb en de dames die ik zie zijn ook telkens ontstellend knap en bijzonder, anders en nieuw, soms echt net alsof ze uit de 25ste eeuw, gristelijke jaartelling, komen, dat gevoel heb ik met Stella, Regina, Anna, Debbie (pas na 4 maanden, haar tatoeage op haar rechterbeen is het mooiste kunstwerk dat ik ooit gezien heb), Victoria, Silk Green Shirt, la Brunette, Ardita, Aska & Anke (2018), Misha, Mahsa en ook met Kayee en Pearl. 

Dus dat is meer dan 1 godin per maand. Dat was voor 2023 echt niet zo, toen zag ik maximaal 1 of 2 "goddess like beauty" per jaar en dan ook nog niet zo knap en mooi en bijzonder als bovengenoemde dames.......godinnen ........vreemd, ligt het nou aan mij, of zijn er steeds meer knapsten~godinnen ? Wel balen dat ik ze nooit mee uit vraag of dat Victoria en Misha niet wilden .... en dat de andere lady goddesses niet een app of sms naar me stuurden zoals "ik wil graag een keer een wandelingetje met je maken om kennis te maken". C'est la vie. 

gesanik ken me niet schele





Ja maar-geur~ite uchie uchie barsbuikie 

danneuh


























Net iets te harde herrie, jammer, volgende keer wel dansen op Neelix of hvob 






























This is the men (man) i want to be, 

een gratekut "man" in tights, a blue legging, acting like a drama queen, geen wonder dattie alleen bleif, ken mij et schele.





















What’s on men’s mind, het onderstaande, Regina in een 4 keer zo mooie tech mint groene turquoise yoga outfit, en aan het slot van de les op gevlochten 10 centimeter hoge hakken bescheiden laten zien dat je 1 van de 10 knapsten bent, de afgelopen 12 maanden heb ik knapste dames, godinnen Stella gezien, la Brunette, Victoria, Misha, Silk Green Shirt, Ardita, Anna en nu Regina. 

Stella, Misha, Anna en nu Regina waren telkens WoW WoW WoW momenten, Victoria, silk green shirt, Ardita en la brunette maakten op andere wijze even veel indruk. Is dat niet wat veel ? It is no sin to look at a goddess. Regina is trouwens geen Aphrodite zoals Stella, Marguérite of Anna, Regina is mistress yoga goddess.
 







Qui est le pigeon ? Maisnon Verschrijver est le pigeon. 


Le pigeon, de duif, werd op de Europese School Brussel, Ukkel, rond 1980 een jongen genoemd die de goedmoedige sukkel~loser was (grappig bedoeld, elke grap bevat waarheid, al dan niet door een ander perspectief of gezichtspunt, quoi ?). 





















































Mahsa uit Iran en Regina van Vliet zijn yoga meesteres goddess, numero uno adesso, adel en heel wat meer dan dat. Regina een veel knappere dame dan onderstaande in de meest perfecte aqua turquoise straklosse tech yoga outfit en na de les de prachtige gevlochten elegante hoge open hakken met gelakte witte nagels, ze heeft een vriend met een relatie qua waardering tussen 63-80%, met mij zou de relatie 66-88% zijn, stap over please, a real and true dream goddess whom i want to be with, one hour, one day, a week, a month, a year, seven years en als zij bereid is mij te delen met haar vriend met wie ze het ook goed heeft, daar zorgt een godin voor, zoals zij, Regina, dan graag😻😻😻😻 (dat wil zij niet  😿😿😿😿), 1 keer 1 uur of 4-6 uur samen zou weer moeten kunnen, vind ik, maar ja, wie ben ik. 

verschrijver


Regina is met Stella, Marguérite, Anna, silk green shirt, la brunette, Anke, VVVictoria WWWictoria Bogini, Aska, Rafita, yellow alien lady in blue by Cees van dongen, Ardita (was eigenlijk Rafita 😻🙀, verschrijving van ai iT eT, daarom laat ik dat staan) a chique goddess. Bestaat chique in het engels ? Le freak c'est chique ?  

Alle genoemde dames heb ik maximaal 10 minuten gesproken en nooit een afspraak mee gehad, ze zullen toch ook gewoon mensen zijn, "ze" zijn wel heeeel bijzonder voor me. 
























Mahsa uit Iran is ook een wonder, zoals zij yoga doet en anderen empowert, volgens Bill Gates zijn DE toekomstige leiders zij die anderen kunnen "empoweren", machtigen betekent dat, voor mij betekent het positief beïnvloeden en de capaciteit hebben om anderen optimaal of zo goed en prettig mogelijk te laten functioneren, soms zelfs 4-150 anderen, alle yoga leraressen bij sport city kunnen dat, veel yoga leraressen en leraren zijn erg goed daarin, alsof ze aan jouw lichaamsbewegingen en mimiek kunnen zien en weten hoe je bent en hoe je je voelt en je daarmee beter kunnen maken.

Mahsa maakte de indruk alsof zij yoga deed zoals het (in of via Egyptische hiërogliefen) bedoeld was, bijna teveel perfectie, en alsof ze uit een 14.000 jaar toetanchamon~nefertiti royal goddelijk geslacht komt, en toch zo gewoon en goedlachs, 25th century model of a female deity (Regina, Kayee en Pearl hebben dat ook enigszins, maar anders, allemaal yoga instructrice en ik vergeet een andere dame nog, Catherine van health spa, Frederique brinkerink, Leonie Slond, Ramon en Omar hebben dat ook, weer anders). En wat ziet Mahsa er schitterend uit, perfect strak zittende donkerblauwe yoga outfit en haar goudgeelbruine huid, DE koningin. Se hep een vriend vertelde ze meteen en ik raadde haar leeftijd in 1 keer goed, 32 jaar. Nee, ik ben niet verdrietig dat ze een vriend heeft, het is een eer dat ik yoga les van haar mag meemaken. Hetzelfde geldt voor Regina, maar met haar voelde ik wel licht verdriet (en vooral blijdschap weer zo'n top dame te ontmoeten) dat ze een vriend heeft, op het eerste gezicht een droomkoningin~godin.  

A big enough umbrella, always me that ends up getting wet, le pigeon. 









































Dit is de vriend van Stella Monolith 🙀🙀😱😱

https://www.youtube.com/watch?v=ef5FUDjkNac&list=RDMM&index=11

Drrrrrrama queenie lady Strepy not quiet sure whether iT is right or wrong 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten