donderdag 14 september 2023

Elke keer dat gedonder met die menno, nu is die malloot kloot weer aan het danse door het hoftore gebouw, 2 fraue foele sich onfeilig en ooferal lichte beroering, wat kreig ik daer eT fliegende schijt fan

 Hoe ken ik dat nou wete, ja, als ik eT gewete had, makkelijk zat, maar hoe ken ik dat nou wete. Fertel me dan, hoe ik eT had kenne wete. 

I would like to break down walls that hold inside, i end up frustrated and disappointed, whereas i am very happy. The word “too” applies. 

Mano is te. 

Verschrijver is too muts. 

Ja, wat die kolder van het cibg tege die verwaande verwende dooie weife had moeten segge: wie danst, houdt de dood op een afstand, ga ook einde lijk eens danse, waardeloos weif 

Nou, ik es naar yin yoga, begint er in ene soon Chinees weif aan me bene te sjorre. Bekeik eT denk ik dan, me foetbal bene. 

Goed de Sjaak , tassendragers, dat benne al die ministers en staatssecretarissen, gedateerde chiquere leren schooltassen met documentjes erin. robbert dijkgraaf liep sonet foorbij in se flotte pak, hij find sichselluf nogal wat .. maar als er iemand geen Nobelprijswinnaar is, dan hij wel. Zou ik een Nobel prijs winnaar willen zijn ? 300.000 eur van de uitvinders van eT buskruit met vele oorlogsdoden en gewonden ? Hm . Ja, dan kan ik me een nieuwe koel kast per mitteren en aan de kinderen 80.000 elk geven onderhands want eT mag niet van de belastingen, of hoeveel wordt er dan belasting geheven ? 

Mag niet, kan niet, is niet volgens de regels is van de weife en ronald Plasterk. 

En se moete 20.000 van die 80.000 aan goede mensen geven die het nodig hebben. 

Je telefoon aansluiten op een beeldscherm en toetsenbord, maar ik vind mijn Hewlett Packard zo mooi, hoewel ik problemen met de camera heb en het geluid de helft van het mooie geluid van de Apple Mac book air is. Toch liever de hp. 
































I was often lonely here, i never waste my time with tears. For years and years and years. Dit is sielige prietpraat, ik foel me noch alleen, noch eenzaam, wel elke dag 10 minuten gefrustreerd en teleurgesteld en te faak sein in mijn oge rotte weife de oorzaak, sie hieronder. Nee, ik vind dat het voor 10% aan mij ligt en voor 90% aan verrotte verwaande dooie weife, bang, laf, vals, verstard, niet helemaal goed, ze onderdrukken plezier en levenslust omdat ze selluf so vrese lijk dood zijn. 

Out of fear and stupidity they kill joy, fun and any new initiative. They kill life and they’re dead. 


Zo oneindig dol op de slachtoffer (d)rol, die 🔺🔽 weife bleife erin. Haal god ferdomme het spinrag van je verdorde verschimmelde verklote kut, een spinneweb wordt er al 10 jaar niet meer geweven ….. gewoven ? Geweefd ? Wentelteef ? 


Wat mooi dat je ons daarvan deelgenoot maakt 💘


Een redacteur van de nrc maakte over dat spinrag en spinneweb 1 van de leukste grappen ooit gelezen door mijn commentaar te redigeren, ben helaas vergeten hoe die grap ging, in 2010 heb ik daarover geschaterd van het lachen. Jammer dat ik die grap nooit meer achterhalen zal. 














Oefeningen in vrouwhaftigheid~manhaftigheid









Geen opmerkingen:

Een reactie posten