zaterdag 23 september 2023

Dat je met de twee wielen van een fiets al voldoende elektriciteit opwekt om de batterij op te laden en dat het nu al zo gemaakt zou kunnen worden bevestigt wise elephant Saqib Malik van Quick Aemen fietsenzaak, laan van meerdervoort 427, maar de oliemaatschappijen en auto industrie, de ellendige mammon lijers die ook de wereld vernielen wil niet dat we zo vooruit lopen, het is toch god damn god verdomme niet te geloven. Zoals Frank Rijkaard in dat nekkie van Rudi Völler spoog, perfecte scène, zei Hein Albert Stobbelaar

 Toen hij dat zo vertelde heb ik er daarna zo om geschaterd, ik dacht precies hetzelfde en ik hoorde zijn vader, Joop Stobbelaar, hetzelfde tegen mijn pa zeggen (Varese, 1975 : Cees, Cruijffie al gezien met zijn citroën SM ?),  alleen daarom vind ik voetbal mooi, het verhaal van Johan Cruijff, het oranje 1974-78, 1988 was toch al minder, maar Frank Rijkaard en Dennis bergkamp waren prachtig. 

Frank Rijkaard die 10 plus vanwege de schaterbui daarover en die timing van hem en alles en der rudi die zo totaal verbaasd in dr kippe-nekkie greep, warum spückt er denn ? ..had ik niet willen missen, Johan Cruijff 

Na dat doelpunt van Bergkamp tegen Argentinië, een 9,8 voelde ik mijn hersens kraken, zo hard juichte ik en ik wist dat ik qua voetbal niets mooiers meer zou zien ..... ik keek er niet meer naar sindsdien en nu kijk ik helemaal geen tv meer ...... in de winter waarschijnlijk wel weer, een mooie film en 2021 en 2022 heeft de televisie me er ook doorheen gesleept, toen ik somber was over het verwaande verrotte doodzieke kreng dat heerst in nederland. 














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten