woensdag 27 september 2023

is me tegen gevallen van stella, geen contact, deed zelfs pijn, met haar aan mijn zijde was ik even goed als nu geworden en misschien zelfs beter, een 2-uur wandel afspraak zoals met Nicole had ik ook geweldig gevonden ..... misschien had ik meer inititiatief daarin moeten nemen, maar ik had al zooooveel gedaan, heb eT nooit rechtstreeks gevraagd ...... verleden tijd, there is no reason to live in the past, you're gonna be free at last (no more blues by terry callier)........ ....... van Stella tweemaal een orgasme gevoeld, toen werd zij ex aequo met Margalith goddess aphrodite nefertite voor mij ...... van Indra en Mahsa geen orgasme gevoeld (behalve het hele leven en (een) yoga les is 1 groot orgasme) . Mahsa, dat is minstens Margalith en Stella, zij is een veel en veel knappere penelope cruz, lichamelijk maar vooral geestelijk ..... en Regina en Indra ben ik net zo wild van ..... Mahsa was het diepste in mij

 


Regina doet qua elegante panter bewegingen het meeste aan Anke Sieverink, cat woman, denken ........ het kat achtige loopje van Ankh Sieverink


Video toont dat katten de wetten van de fysica negeren (Foto: Reproductie/Instagram)
Video toont dat katten de wetten van de fysica negeren (Foto: Reproductie/Instagram)© Aangeboden door Pet é Pop

De verbazingwekkende video van katten die de wetten van de fysica tarten in ware “Mission Impossible”-scènes laat internetgebruikers sprakeloos achter!

+ Klik hier om de video te bekijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten