zaterdag 23 september 2023

Marijke en Mark Ouwerkerk en de drie (erg leuke bijzondere) kinderen van ze, David (16 jaar) en Charlotte (14~26 jaar) en Thomas (31 jaar) hebben het leukste hondje , de leukste liefste grappige hond die ik ooit gezien heb, leek wel een harry potter figuurtje, zo ontzettend ongelooflijk leuk dat ik zelfs verzuchtte ooooh deze is nog leuker dan strepy ! ..... en toen ze iets te enthousiast begon te bijten, spelenderwijs, toen keek ik boos en sprak bestraffend NIET BIJTEN ! naaaah zoals dat hondje keek, bedroefd bang en toen vrolijk enthousiast naar een lievere meneer mal en enthousiast doen, ik ben zooooo ontzettend benieuwd hoe Strepy op haar (volgens mij is het geen hij, zal ik navragen) zou reageren, meestal sist ze naar honden, ze belagen haar ook vaak, afgelopen week liepen mensen voorbij met twee honden en toen chargeerde ze iets te fel, maar toen begon een hippie achtige eigenaar van de hond(en) schoppende bewegingen naar haar te maken en ook een weif met zo'n hond deed zeer akelig tegen Strepy, durven jullie wel, lafbekken, dat zei ik ook tegen hem, beleefder, maar ik vond het een hufter en dat weif ook onaangenaam, onprettige "mensen" en laat die dieren wat toneel met elkaar spelen~hebben en meestal zijn honden de gore grote belagers van Lady Strep,y Anubis Bast eT Sechm eT Yin Yang, daar komt eT door ...... je bent net zo enthousiast als ik en ja als je in zo'n leuke familie opgroeit, dan word je zo leuk, zei ik tegen dat leukste hondje ever,

 gefeliciteerd, Mark Ouwerkerk met 65 jaar op 18 september ! Je ziet eruit als 55 en soms een mooie zeus donderkop van 70, sterrebeeld maagd, vreemd,  had kunstenaar bast et sechm et leeuw met arend en een jonge 28 jarige gerard depardieu als ascendant in gedachten 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten