zaterdag 9 september 2023

Het is nu 11.23 uur op 9-9-2023 en ik ben nerfeus en sellefs een beetje misselijk, me magical ring slaat er groen 🤢 van uit (om 11.26 uur weer comfy blauw ……. WoW WoW WoW 😮 😯 🤩 ..... en in Pareis beleefde de dikke verwaande verwende taart jassesca haaitsma haar romantiese droomp ....




 




Bah kan me hande en so niet sien om 12.22 uur moet er bijna fan overgeefe 






12.14 uur gott ferdomme jeeeesis gristis wat is er weer erg en vorige keer pas na een uur nu binnen 20 munten en zo PATS maar ik sta nog en dat wil ik blijven doen (dat is gebeurd, ik ben niet gaan liggen, maar binnen een half uur op mijn fiets gestapt), bah die handen en dat lijf van me 🤮🤮🤮🤮(niet echt, zo lelijk, zo vies en dat leeft, ik leef niet en dat gore varrekeuh menno fan peenendaal wel. 

 ik eefe niet meer schreife fin eT er te fiese uit sien, bah, gatfffferdamme. 






12.04 uur mooi groenig blauwig oei oei oei binnen 5 minuten heb ik 3/5 de op van paddestoelen mc kennai, vorige keer had ik 25% minder gekregen van paddestoelen Mexicana die minder krachtig zouden zijn  en toen heb ik 1 uur (soms vloekend) voor dood en erger, anders, levend dood in me bed gelegen om daarna als een levende dode door de fahrenheitstraat te lopen tot ik een 5 minuten lachbui kreeg door Marguérite, zie verderop op dit blog, tot 4 weken terug ?  oei oei oei wat voel ik me raar en een beetje naar, me core voelt zo 

en me ring blauwpaars, merkt ook niks. Ik ben echt doodsbenauwd want het begint nu al oh jesis graaist 





Om 11.47 uur 2/5de ingenomen en 1/5de in de pan, de rest laat ik staan voor morgen, mijn ring slaat meteen bijna lichtgroen uit en ik voel me ook nerveus : 



















11.30 uur, binnen 15 minuten de helft geconsumeerd, de vorige keer “moest” ik tot 13.45 uur binne op bett bleife, 2 uur hätte er notwendig, ben benieuwd 





..en in Pareis beleefde de dikke verwaande verwende taart jassesca haaitsma haar romantiese droomp ....


ik ben 

foor 

bereid

....

..

foor 

bereid 

op de 

dinge 

die koome 

gaan 




jassesca


.

no one is 

O my, paddestoelen mc Kennaii, volgens Yvonne van Health Spirit (prins hendrikstraat de haag) de sterkste heftigste paddestoelen en ze groeien nog overtuigender dan de Mexicana, dat wordt zondag 10 september dode levende dag, het echte einde van deze schitterende nazomerweek, verheug me erop en ben er bang voor, het was vorige keer zo heftig en nu is het meer en een krachtiger paddestoelsoort, de mc kennaii

en het groeit zo hard dat het op 9 september, vandaag, reeds kan

  ðŸ˜§ðŸ˜¨ðŸ˜¬ðŸ˜¬ðŸ™€ðŸ™€ðŸ˜»ðŸ˜»ðŸ˜ºðŸ˜¸ðŸ˜¹

zoals hierboofe in emoticons beschreefe vorige keer dus eerst 2 uur een soort hel waarbij ik in mijn bed moest liggen en daarna 6-8 uur hemels giechelend lacherig grappig als een wereldvreemde levende dode alien op deze uiterst merkwaardige planeet met nog mallere wezens met auto's en zo  


watch out here they come




 




 






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten