dinsdag 19 september 2023

MMMMMMMMMMMMMM .. INDRAA, maar INDRAAAA, jaaaaah, jaaaaaaaah, jaaaaaaaaaaah .... ga door, ga door, ga door ....


Ow, ow, ow, WoW, op 20 september van 12.15 uur tm 13.00 uur deed ik body pump bij Eveline van sport city new babylon, ze zou (ook) mijn droomvrouw kunnen zijn, ze is mijn droomkoningin en ik zou zo een keer met haar willen uitgaan, een week, een maand, 3 maanden, 9 maanden, 1 jaar, 7 jaar en langer een relatie met haar willen (als het goed loopt en we 88% van de tijd gelukkig met elkaar zijn).  

Een prachtige blonde slanke dame van 1.83 meter met veel kracht en erg knap en leuk. Zo'n knappe lady heeft vast een vriend (of vriendin, zo voelde ze niet aan, maar dat weet ik niet zeker). 

Regina is de Elegantste, Indra het meest sexy en ze plaagt me (was sich liebt, das neckt sich) en Eveline, wow. Mahsa vind ik het allerhoogste, zij heeft een goede partner en voelt voor mij echt te hoog (gegrepen), she remains and will be the queen goddess. Wat ben ik nu dolblij dat ik bij sport city mag trainen, de beste sport club van den haag met de beste instructrices, instructeurs en (assistent) managers. Top ! 

Het is veel beter voor me om vrolijk en blij daaraan te denken, dan aan het onderstaande, waarbij ik een boos en ontevreden gezicht krijg, waarvan eline in de lach schiet. 

Hartelijke groet !   Mano ! Verschryver ! 


A panoramic view of the surface of Mars from the top of a ridge, littered with rocks and hills.
A panoramic view of the surface of Mars from the top of a ridge, littered with rocks and hills.



Vind dat als stella een warm, aardig, vriendelijk empathisch mens was geweest, zoals 5-22 % van de mensen zijn, dan had ze een app, sms of mailtje gestuurd, “ik heb geen belangstelling voor een afspraak, misschien dank voor je lovende woorden maar ze doen me niets en werken (zelfs) averechts (en eventueel : ik wil hiermee niet onvriendelijk over komen, maar dat is mijn gevoel erbij). En misschien toevoegen voor de zekerheid maar een goed verstaander als ik heeft aan een half woord genoeg : ik hoef verder geen contact, tenzij zakelijk voor het werk, groet, stella 

Dat staat me zo tegen bij die weive, die laffe mossel passiviteit van stella (en margreet, maar zij was vanaf het begin duidelijk, ik wil niet afspreken, dus dat is fout gezeur van mij). Nog steeds teleurgesteld dat de warme hartelijkheid en belangstelling van de jaren 60 en 70 zo verloren zijn gegaan door dat belachelijke bedrijfsleven, gebaseerd op mammon, winst en omzet, hebben en bezit en de hiërarchie van het leger en de bijbehorende nen-normen, als je je maar moralistisch onberispelijk gedraagt op je kuttenwerk, dan is het goed, een beetje afwijken of anders zijn en je wordt verstoten of ontslagen of~en je kreigt sielige slachtoffer verwaande verrotte dode weife die zeuren en zaniken als beginsel en principe hebben.  

janus zwetkut van lnv is 1000 keer erger dan stella, eerst charmant doen en mailen “laten we afspreken” en dan met je ijdele verrotte verwaande dooie 1.85 meter lijf zogenaamd bang gaan klagen bij de foute “directrice”, ha, ha, ha, die directrice heet terecht “dwerg” qua lengte en kwa gedachten en intelligentie, ze is van de rotte vvd soort en dan loopt die stomste trut te paraderen op haar hoog gehakte witte laarsjes, ze moet wel met 1.58 meter lengte. Gaan klagen omdat ik janus voorbij loop en vriendelijk groet, de 🤮🤮🤮🤮🤮, gooi die verwaande verwende doodzieke ijdele kut 3 maanden de gevangenis in tussen echt levende mannen want die verrotheid is niet goed te praten en het komt nooit meer goed met domme janus zwetkut, het schijtwijf. 






(un)fortunately life (and death) unfolds itself and presents itself and you can’t control that. 

Sometimes i think Mahsa, Indra, Regina and Pearl can shape their life (for 50%) the way they want it to be, the way they visualise how they want their lives to be and then it comes true, life becomes the way they visualise it. 

Zo vind ik de transformatie van Regina van knap, lief en leuk meisje (achter de balie of als ze boodschappen doet of op straat loopt) naar WoW, een zeer elegante knapste instructrice, opmerkelijk, hoe ze dan de zaal beheerst en beïnvloed (met haar aanwezigheid) grenst aan het ongelooflijke, in ieder geval voor mij, maar ik denk dat meer dan 60% van de mensen dat voelt. 

Bij Mahsa geldt dat nog meer, maar zij heeft die goddess uitstraling bijna continu 🙀🙀😻 en Indra, mmmm Indra, wat zou ik graag in haar oceaan zwemmen~zweven~floaten. Ze geeft 2 uur intens les, geen druppel zweet (omdat het haar geen inspanning kost, zegt ze, als ze solo thuis echt oefent, dan zweet ze wel, vertelde ze me 🙀😻). 

Heb vandaag, 19 september, 3 uur getraind, 2 uur met Indra en 1 uur met Pearl , loved it, de 20ste voel ik me in de ochtend gebroken en 62 jaar oud .... daarna gaat het snel beter. Door psy-truffels en wiet/hasj zoek ik grenzen op en ga er overheen en dat vind ik heel bijzonder. Ik heb geen moment het idee dat ik het leven, mijn leven, vorm kan geven of kan laten zijn zoals ik het wil zoals Mahsa, Indra, Regina, Pearl en Julie dat kunnen. Zo vallen de foto’s van mij me tegen en zie ik dat mijn niveau qua danser een 7/10 is, vergeleken (de elegante uitstraling van) Regina van 9/10 en het lijkt of het haar geen moeite kost ! Net zoals Indra en Mahsa , die op hun eigen manier weer uniek zijn, allen waardig en krachtig ….. Regina onterecht het meest onzeker omdat ze minstens even goed is als Indra en Mahsa. Hoewel Mahsa voor mij die 98% uitstraling van een queen goddess heeft. Regina heeft dat tijdens de les ook, de vrijdag sessie buiten met Regina was mijn mooiste ervaring tot dusverre, hoewel de lessen met Mahsa en Indra op een andere manier zeker even veel waarde voor me hebben. 

Ben in de ochtend rond 11 uur van mijn tenways gevallen, een valpartij, ik was op mijn iPhone bezig home van adriatique home delhia de france weer aan te zetten via mijn hoofdtelefoon, lette niet op en knalde tegen de stoep, handpalmen wat open, beetje bloed🩸 en rechterknie geschaafd en pijnlijk nu, mijn TENWAYS cgo 600 pro had niets en die fiets is een wonder. Die gevoeligheidssensor in de motor/pedalen en de perfectie ervan 🙀😱😱. That’s the way i shape my life. 

Sting en arnold schwarzenegger (not a fan, i dislike his pro reagan pro republican Hummer army life) konden ook hun leven vorm geven zoals zij het wilden , zoals zij het droomden. Toch denk ik dat het leven en de dood 80-99,9% dominant zijn (de dood, het weer, een ongelukje, ziekte, geluk, ongeluk, relaties) en dat je of ik “maar” 20 tot 0,1 % invloed hebt en dat is het verschil tussen Mahsa en sting en ik, zij hebben soms 60% invloed op het leven, dat het loopt zoals zij het willen of visualiseren. 

Lindsey Vonn zei dat ze haar afdaling met skiën visualiseerde vooraf (na 2-10 maal een oefen afdaling), dat ze daardoor zo vaak won, vooraf de “perfecte” ski afdaling visualiseren..

Ik kan niet eens visualiseren hoe ik zou willen dat mijn leven zou lopen ….. het gaat of loopt het lekkerste als ik met de flow mee kan surfen, het whatever happpens, always happens for the best, ik wil een top danser worden, 20% beter dan nu, en dat mijn blog steeds meer werkelijkheid wordt binnen 10 jaar, windturbines op alle transportmiddelen zodat ze zichzelf voort bewegen, stop op fossiele brandstoffen en plastic. Werken aan wind-, zonne-, zwaartekracht-, water-, getijden- en rivier-energie, rotating magnetic field en maxwells multi demoned artificial intelligence Wimshurst in a vacuüm engine plus kernfusie misschien, geen kernenergie (tenzij met art i ficial intelligence het mogelijk wordt om niet schadelijk voor de natuur kernenergie op te wekken).  

En een vrije(re), gelijkwaardige, sociaal solidaire , anti hiërarchische gericht op het stimuleren van uniek en anders zijn wereld en samenlevingk met een basis inkomen van 2000 eur netto per maand voor 24 uur werk, een maximum van 8000 eur netto per maand. Huizenprijs goedkoopste 100.000 eur, duurste 500.000 eur. Herverdelen, geen hebberige bezitterige mammon animal farm varkens en erger, moordenaars als poetin, trump, al khameini, kim, xi . Iets minder erg zijn de oranje nassau met 4 miljard eur bezit voor 20-40 van die oranje varkens en daarmee, qua bezit en hebberigheid zijn ze geen haar beter , zie de oorlog Irak voor olie en geld en andere misdaden tolereren als onze status en vooral het bezit voor nu en de toekomst bewaard en in stand blijft, verwaande verrotte verwende nuffige akelige beatriks niks en haar holle bolle dommige lege dikke volgevreten zoon , willy alexie, een varken op een paard dat aan jacht doet 🤮🤮 .. eerlijke herverdeling, ho maar, met je arrogante mammon varkenssmoel. 

En al die ambtenaren en politie en leraren houden dat walgelijke beeld en “leven”, de dood van onze planeet door greed, bezit, olie, kolen en gas, klimaatverandering en vervuiling daardoor in stand, we are disgusting 🤢🤢🤮🤮 , stomme moralistische burger lijke bange laffe valse verwende verwaande verzuurde verrotte ouwe weive. 

Dat is het grootste gevaar, poetin die zijn leven -en dat van alle Russen zoals hij, net zoals hitler voor alle Duitsers- vorm wil geven en uit wil voeren zoals hij dat wil en denken dat je daar 99% controle op hebt, dat zie ik terug bij beatriks die te vaak denkt de aangewezen geërfde vervanger van god te zijn op aarde, een god die niet bestaat of alleen maar in dat verwende verwaande verstarde verrotte dode hoofd, mammon varkenskop van beatriks oranje nassau .. terwijl juliana de dochter was van de ranitz en er in het verleden dames uit de hofhouding zijn geplukt voor voortplanting en kinderen om die illusie van een koningshuis in stand te houden. Op een andere rottere angstigere schuwe bange manier is barbie van de griend ook zo, de illusie van controle van een narcistisch bang vals laf verwaand verrot verstard doods misbaksel. 

Wat is Indra een opwindende lekkere klasse dame …. vraag me wel af hoe haar partner can keep up with her. Misschien vindt ze dat niet nodig en is dat een waanidee van me …. dat zou voor mij een probleem zijn, met Regina (ook een vriend) zou dat minder een probleem zijn, omdat ik bij haar niet het gevoel krijg continu to be able to keep up with her, Regina geeft mij het gevoel dat zij denkt “leven en laten leven”, ook bij of met een partner. 

80% ben ik dolblij met wiet~hasj, grootste nadeel voor mij is dat mijn neus des avonds zo vaak dicht zit, continu met verstuivers in de weer, maar dat is niet prettig, misschien nog eens een zout oplossing proberen ….  en in het begin vaak rode ogen en een rood hoofd. Ik leef weer dankzij wiet~hasj door mijn eten, maximaal 1,8 gram. 

Psy truffels en psy paddestoelen (growth kit, WoW 🤩) zijn mogelijk nog beter, daar in het begin van het gebruik 4 keer het probleem gehad met ontlasting, dat ik opeens zo nodig moest dat ik de bosjes in moest. Het leven gaat niet altijd over rozen (die hebben toch ook doornen). Ik slaap afgelopen 2 maanden ongeveer 5 uur per nacht, doordeweeks geen wiet, psytrufffels of paddestoelen, van donderdagavond tot zondag wel, psytruffels en paddestoelen het liefst voor 13.00 uur gebruiken, na 16.00 uur slaap ik slecht tot niet. Fascinatingk, truly fascinatingk. 






A false color image of the lunar south pole, showing areas of lower gravity in purple and higher gravity in red
A gravity map of the moon's south pole, showing regions of lower gravity in purple and higher gravity in red. Many nations are racing to establish a permanent presence here. (Image credit: NASA's Scientific Visualization Studio)



The Phoenix, the bird that rose from it’s ashes, 





















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten