dinsdag 26 september 2023

OVER DR tekst, die fanneuh elineuh pineuh hoogepeeneuh benneuh ikkeuh heel euh euh watteuh minder euh teuh sprekeuh, dr foto van bachelor een 9,8 op 10, als ze die aan me zou sture, dan was ze nu al mistress goddess mits meer bescheiden en minder elitair verwaand moralisties vies nuffig , dr eind opdracht en dr verhaal aan mij, ijdel verwaand nuffig keik mij es sielig wese lamlendige blubber, gesnater en gekwaak van een zogenaamd sielig eendje pffft

 een 4,9 op 10 van mij, eerst weten hoe een elektromotor werkt, je hoeft er niet ëën te maken maar eT begrijpen en dan hoe je met windturbines zoals hieronder beschreven zo'n auto, schip aan de gang kreig

of eerst het zogenaamd eenvoudigste en dat is het moeilijkste,  de twee wielen van een fiets

continu 

volvo euh euh euh euh heu 

aaneuh deuh gangeuh kreigeuh duh ! DUH ! DUH ! 


paco, olivier, de zoon van ines, werktuigbouwkundige, mark stobbelaar, olaf haitsma maar dat weet ik niet zeker, nico bel was intelligent en die had 2 of zelfs 3 oudere zussen, waarop mijn pa smalend zei : ha, dan heb je geen leven, met drie oudere zussen , maar stel een team samen om het onderstaande te realiseren


doe 

je 


einde 


lijk 

es


watt 


goeds 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten