zondag 10 september 2023

WO IST EVA ?

 when you need her 

Till death doth come

in particular 

obsessive progressive 

ambtenare segge 17 miljard besuinige, laat die verrotte verwaande dooien sellef besuinige 

https://www.youtube.com/watch?v=SA3GmB9Bxfc&t=80s












M






























iT’s all in the foot wear. Interessant allemaal, zeg ! 

Dik Voormekaar 


https://www.instagram.com/namastribe/

Zoals Julie Gradeler haar blonde oost Europese knappere en sterkere versie van mij omhelsde, zij wil nooit een afspraak met een andere man, met wie dan ook, al was het haar held als bij voorbeeld Brad pitt (of dat misschien dan nog net wel, een andere echte held voor haar), maar elke haar onbekende man heeft ze totaal geen belangstelling voor, ze is into haar vriend. Het zou wel over 1 of 7 jaar anders kunnen zijn. En zeer intelligent, vloeiend mooi Engels en ze is Frans en komt uit Parijs, ze ziet er oost-Europees, kaukasisch, uit. Yoga-instructrice, zeg dat wel. 

En wat vervelend dat van de 14 dames waarmee ik een relatie had er nooit 1 zo liefdevol warm als Julie Gradeler was, alle of heel veel vrouwen zouden meer liefde en kracht, waardigheid en onafhankelijkheid kunnen moeten tonen in plaats van te jammeren over hun~haar toxic relationship. Smerig slachtoffer met je rrrrotkop. 

NIET Nicole Louise Armstrong American Greek power witch magician dark light native lady ! WoW is ze, zij hoeft niet eens liefdevol me te omhelzen, haar aanwezigheid is genoeg, fair enough, 

En ook dat ik een instinctieve afkeer van 1 op de 50-100 mensen heb, maar dat zou ik dan eens bij moeten houden, als ik 100 mensen zie, of ik er dan van 1 of 4 een instinctieve afkeer heb. Volgens mij klopt dat 1 op de 100. Op het werk waren vooral vrouwen maar ook mannen 1 op de 10 rot, of ik had er, mijn beleving, een afkeer van. Nu NIET overigens op het werk, ik vind het echt leuk .. en daar kan ik net zoals kunst en het beeldje anubis even een traan in het oog van krijgen zonder dat ze langs de wang naar beneden biggelt. 

Bij yoga zat een vrouw van 50plus met mooie yoga kleding, ging ze haar matje voor de les uitvoerig met zo'n water spuit fles schoon maken en ook verder wekte ze de indruk perfectionistisch te zijn en die schoonmaak manie te hebben, ik weet het dure woord even niet. Smetvrees. Hitler had dat ook, periodes dat hij 10 keer per dag se hande waste, er kleefde teveel bloed en moord en dood aan. Als je de eerste wereldoorlog van zeer dichtbij meegemaakt hebt, in de modderige koude loopgraven hebt gelegen, gezeten en gestaan, dan ontwikkel je toch geen smetvrees, of zou ook het bovenstaande meespelen, hitler was een narcistische neuroot. Genau, wie poetin. Die zogenaamde sport vriendin die in zwitserland woont met kinderen "van" putain poetin zou dat vieze varkentje zo'n trap onder se achterste moete geefe dattie eraan bezwijkt, plus die 45-450 friendjes van dat GOD VERDOMDE MISBAKSEL, hellish death upon vladimir poetin, you're gonna die in the most painful dreadful way. That is no prediction but a fact.   


Het leven is waardeloos zonder het lijden. Wie de dieptepunten mist, ervaart ook de hoogtepunten half. Schrijver en dichter Lévi Wemoedt uit Assen is pessimist in hart en nieren, maar wel één met het vermogen om uit diepe wanhoop weer de lach tevoorschijn te toveren. ‘Op de droevigste plekken is humor noodzakelijk, als antistof.’


Ik word echt steeds beter en beter en slechter en krachtiger en zwakker en nu zelfs slimmer en stommer. Mijn ogen blijven min 1 en mijn lengte blijft 1.86,5 meter en ik word meer gespierd en (iets) leniger. 


Mijn voorkeur muziek nu en als ik we are planets hoor, dan denk ik nog sterker aan Stella (adriatique home delhia de france konstantin sibold remix ontbreekt helaas en die zet ik als eerste op, ANNA ! ) : 

adriatique featuring delhia de france, home, konstantin sibold remix, WoW,   Anna,


https://www.youtube.com/watch?v=KW0dAebI2ts


Oh, this time
Is a promise sounding like an oath
Oh, this time
Will you stay?
Oh, be kind
When the night devours our naive longings
Open fire
Open mind
In our home
Only the kick
This body, a home
Home
I wanna know true feeling but you can't decide
If you're hooked on only the kick
We throw our velvet bodies into this delicate delight
For a moment, drop the anchor down
For a moment, make this body a home
In our home
Only the kick
This body a home
In our home



 

https://m.youtube.com/watch?v=jp9BxRlPEZs&list=RDMM&index=2&pp=8AUB


Oud, in 1987 of daarvoor vaak naar geluisterd, nu niet meer, new order, perfect kiss, https://www.youtube.com/watch?v=9EOUfhabJoU

i stood there beside myself, thinking hard about the weather, then came by a friend of mine, suggested we go out to get her. My friend, he took his final breath, now i know the perfect kiss is the kiss of death, you know, i know that the perfect kiss is the kiss of death 

butt i love to live now 


hee, als ik aan sex denk, dan worden de ringen heel fel groen ! 

Louis Kemperman (familie van Jeroen Kemperman die ik als ing. ken van de gemeente Monster, aardige leuke jongen) uit Tilburg tegen Mano Verschrijver ..... die naam past steeds beter bij me, als ik met iemand kennis maak, dan vraag ik hem/haar Mano of Menno tegen me te zeggen en drie keer van de drie bevalt Mano me beter (maar de naam die mijn vader me gegeven heeft bevalt ook prima, ik heb liever dat mensen me Mano noemen, dan ben ik het niet echt, hou toch ook al niet zo van mensen die om de vijf zinnen mijn naam zeggen : "nou, menno, wat hebben wij een fijne baan voor je, Menno, jij gaat rookworst verkopen in de Hema, Menno," de opgewekte randstad uitzendbureau juffrouw. 

Louis Kemperman heeft het mooiste krachtigste sterkste god-achtige beeld dat ik ooit gezien heb. "Anubis," zei Louis terecht trots. Ik noemde het beeld meteen Ratchet Anubis, het is een jakhals, ik vind het een kat~jakhals, alleen de oren al zijn cat like en niet de oren van een jakhals. Dat beeld is de levende dood en de dood levend, het is MAGNIFIEK MOOI ! Zo'n kracht en mooiheid en esthetiek bij de maker van dat beeld, er zit goddessgod kracht in dat beeld en dus ook bij de maker, ik zou er dagelijks even bij stil staan en dat beeld als een totempaal aanbidden, ik kreeg er de tranen in de ogen van, net zoals bij de 6/7 kunstwerken in het, mijn appartement (die van Van Dongen, het zwart wit grey four dimensional Nicole American Lady~greek native painting, Michiel Vervoort met het batman kleurenpalet van Java bij zonsondergang of eerder opgang en de demonen, de bruisende kolkende oceaan, de corneilles hebben dat niet, maar vind ik wel heel mooi, de Matisse zit ertussen in, nee dat .....ik kreeg er niet tranen in de ooghoeken van, van het beeld ratchet anubis en de hiervoor genoemde wel, antartica met orka en dolfijn op een ijsschots vind ik ook prachtig, de tafel van een omgehakte eik aan de Veenkade prachtig, prachtig, prachtig  enzovoorts enzovoorts, de vogels van Jaap Zuiderwijk met de ogen en ga zo maar door, die fijne kleine broches, de ringen, de tenways, de kalkhoff image 3, daar krijg ik ook de tranen in de ogen van. 

Dus nieuwe of mooie dingen creëren is goddess like (een rechterlijke uitspraak is dat dus nooit en kan dat nooit zijn, lees er maar eens 5, lees 5 rechterlijke uitspraken en je weet eT)

Louis Kemperman tegen Mano Verschrijver (menno cornelis van veenendaal) : 

Niet dingen groter maken dan ze zijn, anders verlies je de realiteit uit het oog en dan krijg je spanning en stress. 

Wat ik mag leren is relativeren. Dat betekent het onderscheid zien tussen feit en beleving. Je hebt het feit en de beleving door de mens. Het onderscheid kunnen maken en zien tussen feiten en interpretatie. 

Een feit is hetgeen daadwerkelijk gebeurt. Een beleving is een interpretatie van het feit. Een feit veroorzaakt beleving. De beleving of interpretatie heeft geen invloed op het feit omdat de beleving niet klopt want het is een interpretatie. 

Hier moest ik onder invloed van paddestoelen mc Kennaii diep over nadenken, want dan is alles wat wij (met de 7 zintuigen) waarnemen, voelen, proeven, zien enzovoorts een interpretatie, een beleving en dus fout of klopt het niet want het is onze persoonlijke unieke beleving of interpretatie. 

(Nu, 2 dagen later, bedenk ik me nuchter dat niet elke beleving of interpretatie meteen fout  is, ondanks dat een waargenomen feit een beleving is, kan deze beleving of interpretatie wel goed of objectief zijn ? Ook al blijft het een persoonlijke menselijke interpretatie. Katten zien de wereld anders en vleermuizen nog meer (geen goed werkende ogen geloof ik, maar een sonar geluids-systeem), een dolfijn of een octopus ziet een compleet andere wereld dan trump of poetin, maar wel kunnen alle mensen zien dat poetin een smerige gedateerde verrotte verwaande dodelijke oorlog is begonnen in Oekraïne met mogelijk 100 jaar problemen of korter als er een kernoorlog van komt. Maar dat mogelijk meer dan 30% van de russen poetin en het kremlin gelooft, ook uit angst en lijfsbehoud laat zien dat toch alles een beleving en interpretatie "fout" is of kan zijn. Een eeuwig herhaalbare natuurkundige wet is een feit en dan maakt interpretatie of beleving deze natuurkundige wet niet fout of goed ...... ? )

What we think is real, is nothing but an animated puppet show (terry callier). En als ik naar de afgelopen 30 jaar Den Haag en politiek kijk, een lege door edith bedrijfsdode kankerkreng schippers gesouffleerde pop mark rutte (en knap met 60-80 uur werken het langste premier blijven, teveel leegheid, teveel leugens, teveel oppervlakkige blijmoedigheid en energie, alles omwille van het vvd (verrotte verwaande dode) machts behoud en (enig) misbruik door het kapitalistische roof systeem van ongelijkheid, gebrek aan vrijheid, egoïsme en hebzucht plus bezitterigheid van de 10% rijksten in hol land, in Noorwegen en Zweden is het mogelijk beter, maar hol land staat in de top 50 landen van de meest gelijke verdeling en de meeste vrijheid en toch ook sociale solidariteit -----> olie, plastic, kolen, kernenergie nu en gas worden onze, de mensheid, ondergang) dan is het een wrang en zuur toneelspel. 

Ik denk dat mijn ringen leven, levendig, animated, zijn. Ze passen zich aan me aan, voelen bijna als 1 geheel met mij, ze stoten me af, 2 ringen wilden niet bij me blijven en heb ik aan 1 meter lang garen voor het raam gehangen (en doe ik misschien cadeau aan Eline, David of Stijn, als zij er belangstelling voor hebben, het zijn ruime pink ringen en die vallen vaak af (aan mijn rechterhand niet, dus of mijn rechter pink is iets dikker en dat zal het geval zijn, of de ringen hebben hun eigen leven en dat denk-voel ik nu, een (subjectieve) interpretatie of beleving van een feit), accepteren me, leven met me en laten zien hoe ik me voel ....... als ik mijn hand 1 minuut in het vriesvak leg, dan worden de ringen van tevreden mooi blauw paars met fonkeltjes/sterretjes naar angstig onrustig licht groen-gelig-bruinig en met denken aan of zin in sex worden ze fel groen.... 

Louis Kemperman tegen of aan of met mano verschrijver : 

behoefte aan inzicht 

gevoel overheerst

geduld is belangrijk en zal me veel leren

ik moet nog door zielenpijn heen (vind zielepijn mooier, ook al is het fout met de nieuwe rot spelling) en ik zei meteen dat ik vond dat ik 2018-2022 genoeg zielepijn had gehad. 

Louis: door de zielenpijn heen, dan zal ik vooruitgang boeken, het zal deze herfst zijn. 


Louis Kemperman (ik noemde hem kolonel, hij had 2 jaar in het leger gezeten als soldaat, gedrongen krachtig, mooie figuur met inzicht, bijzondere brabander ..... interpretatie of beleving van een feit, hij woont in Tilburg en is Brabander). 

@@@@


Wat heeft Robyn van ANANDA van de foto's hieronder op het noordeinde naast het palijs van de vette volgevreten verwaande verrotte dooie mammon animal farm pigs oranje nassau, wat een potsierlijke vertoning met die hekken en alle politie, mooi dat het nog kan, lieflijk en vreedzaam met te vetgemeste varkens samen leven, maar je ziet er ook aan hoe scheef en fout het in de mensenwereld zit, een mooi elfen gezicht met heel lieve door schijnende mooie licht blauwe-groenige ogen. Volgens mij krijgt iedereen een wow gevoel die haar rechtstreeks aan kijkt, ze doet ook denken aan die nare film waarbij de hoofdrolspeelster door een griezel vermoord wordt in een hol onder de grond en zij vanuit de dood haar vader de moordenaar aan wijst, Robyn en die hoofdrolspeelster lijken op elkaar, 88% overeenkomst qua uiterlijk, de ogen vooral. Ze is 19 jaar en ik schatte haar eerst 16 en 17, ik vind haar heel bijzonder (ook kwetsbaar en fragiel en heel mooi).

Robyn heeft dezelfde ogen als de hoofdrolspeelster, Saoirse Ronan, 

https://www.bing.com/videos/search?q=the+lovely+bones&view=detail&mid=0A266AABD8416B3A30500A266AABD8416B3A3050&FORM=VIRE


https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lovely_Bones


De veertienjarige Susie Salmon wordt vermoord door haar buurman, kinderlokker George Harvey. Ze komt hier zelf achter wanneer ze merkt dat niemand haar meer kan zien of horen. Vanuit een tussenwereld tussen hemel en aarde ziet ze hoe haar familie omgaat met het tragische verlies. Haar vader Jack vermoedt dat Harvey iets te maken heeft met de verdwijning van zijn dochter. Die heeft zijn sporen alleen zorgvuldig uitgewist en het lichaam van Susie verborgen in een kluis in zijn kelder. Susie komt erachter dat Harvey voor haar al zes andere meisjes heeft vermoord en dat haar zusje Lindsey zijn volgende doelwit is.

Afbeeldingsresultaten voor The Lovely Bones. Grootte: 187 x 185. Bron: www.popsugar.com









 In the year 2304, if man is still alive, i doubt iT but there seems to be a (good) change in the air. 

Hope means you’re still alive



















FIETSENMAKER QUICK AEMEN VOOR AL UW (ELEKTRISCHE) FIETSEN, laan van Meerdervoort 427, 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten